• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ah, zo erg! (huil)
    Yara is ook al enkele keren gevallen, maar ik nog niet. Maar dat komt waarschijnlijk wel nog aangezien ik -wanneer ik eindelijk wat beter ben in galopperen- jumping wil doen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Wow, beetje veel out-character. Laten we weer spelen XD]

    {Ok, het was niet de bedoeling dat dit gesprek zo lang werd! xD
    Nu nog wachten tot nog iemand online komt.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Het was ook een enorme last en ik ben ook blij dat ik het eindelijk heb gezegd." zei ik en glimlachte zwakjes naar hem. Ik zag door het raam dat Luna met Michelle was gaan praten, ze moest het ook wel moeilijk hebben gehad met de dood van haar zus.
    "Waar zou Nala zijn?" vroeg ik aan Vintain.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [OK, mijn vallen (allemaal in galop):
    De eerste keer van een redelijk grote pony, Callens, ik duwde niet genoeg op mijn voeten en viel eraf: pols gebroken.
    Tweede keer thuis van mijn eigen paard, Faby, ze was hengstig en aan het bokken en steigeren, ze sprong, ik was 5 cm met mijn neus van haar nek verwijderd en viel: 2 maanden lang last van mijn onderrug.
    Derde keer opnieuw in de manege, van Belle Vue, ik had last van mijn rug en ze was hengstig, ze schiet mega snel in galop en ik rol eraf: mijn rugpijn was meteen voorbij.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Pff, het is hier dood! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Pijnlijk! Gelukkig ben ik nooit zó hard van een paard gevallen dat ik ook echt iets gebroken had. Die ene keer van Jip (nu ingeslapen) was mijn rug geloof ik wel gekneusd, maar ik heb er niet mee bij de dokter gezeten. Maar ik ben ondanks dat de val behoorlijk eng was nooit boos op Jip geweest (mijn lerares wel). De keer dat ik daarna op haar reed liep ik gwn weer net zoals altijd naar haar toe in het weiland. Misschien omdat ik een paar weken niet meer met haar mócht werken en ff met een rustiger paard aan de slag ging. Hoe dan ook; ik heb het haar nooit echt kwalijk genomen)

    Luna
    Met een bemoedigende glimlach kijk ik Michelle aan. Ik weet zeker dat zij die keus beter kan maken als ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Whow topic bijna vol, sorry ik moest gisteren naar mn opa, die jarig was, en toen ik eindelijk op Q zat zei mn moeder: "Eline niet zo aso, kom er gezellig bij zitten" Nou ik wilde natuurlijk niet, maar het moest :c Dus vandaag ik weer gezellig RPG'en terwijl ik "leer" voor de proefwerkweek}
    Michelle
    'Ik denk dat we sowieso wel even moeten kijken waar ze is en als ze in de stallen wil blijven vind ik het best, maar dan moet ze wel iets warmers hebben.' Peinzend kijk ik voor me uit, 'Als wij nou eens de paarden naar hun stal gaan brengen en dan kijken waar Nala is, dan hoort ze ons aankomen en kan ze zich voorberijden op het feit dat wij eraan komen, dan pak ik een paardendeken zodat ze die eventueel om kan slaan zodat ze geen kou vat. Goed idee?' vragend kijk ik naar Luna, ik weet nooit heel goed wat ik moet doen in dit soor situaties, ik kan me alleen maar inleven en bedenken wat ik zelf zou willen. Maar ik ben natuurlijk Nala niet...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Nu vaderdag. Ben overal tussendoor met mijn mobiel op internet. WOEHAHA!!]

    Luna
    Starend naar het weiland probeer ik het me in te beelden, maar ik ken Nala niet zo goed, dus het gaat best lastig. ,,Ehh.. Als we dat doen kan het op twee manieren overkomen. Eén; ze vindt het fijn dat we niet speciaal en alleen voor haar komen omdat we de paarden ook binnen zetten, of twee, precies het tegenovergestelde. Het zou kunnen dat ze juist speciaal voor zichzelf even wat hulp nodig heeft en dit dus totaal niet fijn vindt. Maargoed, zo goed ken ik Nala nog niet. Maar ik heb wel een idee.. in de stallen pak ik jouw paard wel over zodat jij naar haar toe kanm doen?,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Oké, Allegro is niet zo heel moeilijk daarmee, dan moeten we wel even bedenken waar het logisch is dat ze zou kunnen zitten...' Ze zou op zoveel plaatsen kunnen zijn.
    'Ze ging Faith binnen brengen!' roep ik ineens triomfantelijk, 'Dan zal ze wel bij haar zijn!' Met een soepele beweging spring ik over het hek en ik pak het halstertouw van Allegro. Ik fluit naar hem, maar hij reageert er amper op, alleen zijn oren bewegen een beetje.
    'Wel verdorie, Allegro, nu moet je even meewerken, ik heb geen tijd voor spelletjes,' mopper ik in zijn richting. Gelukkig blijft hij staan en laat hij het toe dat ik het halstertouw aan zijn halster klik. Dan leidt ik hem naar het hek toe.
    'Kom je?' vraag ik aan Luna.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    ,,Sure. Wacht ff,, Ik spring soepel over het hek van Merkurs weiland. In de korte seconde dat hij zijn hoofd heft om te kijken wie eraankomt haal ik het touw van mijn middel en vlecht het snelletjes om Merkurs hals heen. Gelukkig dat het touw speciaal voor dit soort dingen is, en niet voor de sier. Met een uitnodigende beweging loop ik voor Merkur uit waarna hij me gewillig volgt. Het duurt niet lang voor ook hij van het land af is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Het lijkt wel of jullie een bank gaan beroven! Zo een meesterplan uitdenken! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ja dat dacht ik ook, het klinkt alsof we Nala in haar slaap gaan verassen en weetikveelwat met haar gaan doen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ja, het lijkt of jullie haar gaan ontvoeren xD]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Met Allegro, Luna en Merkur in mijn kielzorg loop ik naar de stallen.
    'Ik heb al naambordjes opgehangen, zodat je weet welke stal van wie is,' zeg ik tegen Luna. Dan duw ik de piepende deur van het gebouw open en loop naar binnen. Het ruikt er naar vers stro, hooi en paardevijgen. Een glimlach speelt om mijn lippen, ondanks alles wat vanavond gebeurt is, dit is mijn wereld, hier hoor ik thuis. Ik stop en reik Luna het halstertouw van Allegro aan.
    'Hier, ik ga even een paardendeken halen en Nala zoeken,' zeg ik tegen haar, waarna ik haar achterlaat met de twee paarden en zachtjes rennend naar de zadelkamer loop. Hier pak ik een zacht, warm paardendeken en dan loop ik weer terug naar de stallen. Ik denk dat ik wel weet waar Nala is...

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:15 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Haha, idd XD]

    Luna
    "Succes" Fluister ik glimlachend terwijl ik de stalgang doorloop met de twee paarden. Merkur reageert wel ff op Allegro, maar het gaat vrij snel goed. Er liggen hier en daar wat strootjes op de grond - maar over het algemeen is hij netjes geveegd. Het ruikt ook zo lekker; naar stro, en paarden. En ergens vaag ook naar paardenvijgen, niet te voorkomen. De stallen zijn ruim, met houten deuren die met een soort boog naar me toe lijken te komen. De paarden kunnen in ieder geval met elkaar communiceren en weer is het moderner -gerestaureerder- dan ik in eerste instantie had bedacht. Mooi. Opnieuw niet voorspelbaar, maar ik had wel verwacht dat ik weer verrast zou worden. Bij een stal waar een klein naamplaatje hangt - de letters van Allegro staan er sierlijk in gegrafeerd - laat ik het regelmatige geluid van paardenhoeven over stenen ophouden. Merkur blijft rustig staan terwijl ik Allegro's boxdeur openmaak en hem de box in leid, hem een klopje geef, zijn halster(touw) afdoe, en de box weer sluit. Vervolgens loop ik door met Merkur en doe hetzelfde bij een box waar een naamplaatje met Merkur hangt. Vervolgens loop ik naar de ruimte die volgens mij de zadelkamer is om de halsters weg te hangen. Het is een ruimte met muren van bakstenen en een stenen vloer. Er staan verschillende kasten die meteen opvallen, dus zoek ik de kast van Allegro en Merkur waarna ik hun halster daarin opberg. Hier en daar hangen wat zadelbokken en haken of planken voor andere materialen, staat wat voer en een grote wasbak om de bitten in af te spoelen, maar er is niet heel veel speciaals te zien. Wel dat ie best groot is voor een zadelkamer. Snel loop ik weer weg en loop de stallen uit zodat Nala eventueel zeker weet dat ze alleen is met Michelle. Ik dwaal ergens naar een hek omdat ik geen idee heb waar ik anders heen kan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stop acting normal. It gets bored.