• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Slaapwel iedereen]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Ik ben gewoon sexy.' Constateer ik. Dan gooi ik mijn hoofd in mijn nek.
    'Duurt het nog lang? Ik heb honger,' zeg ik op een gemaakt zeurderig toontje. Dan valt mijn oog op de beslagkom die nog onder het deeg zit.
    'Oh my god, amazing idee!' roep ik uit en ik pak de beslag kom. Gelijk schraap ik met mijn vinger langs de rand en lik hem af.
    'Mmmm dit is hemels, het smaakt naar... naar... CHOCOLADE!!!'
    {Just me being addicted aan Q ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Snap niet hoe ik dit over het hoofd heb kunnen zien,' zeg ik, en doop alle vingers van mijn rechterhand in de resten van het beslag. Ineens word ik supervrolijk. Het is ook wel geweldig hier. Het dringt nu pas echt tot me door.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik kijk een beetje uit het raam, terwijl ik wacht tot de taart klaar is. Ik zie de paarden in de verte staan grazen en vraag me af of het er vandaag nog zou van komen om te leren paardrijden.
    Misschien na de taart, want volgens mij zou ik Vintain niet vroeger van de keuken weg kunnen slaan. Ik grinnikte zachtjes en zocht tussen de contouren van de paarden naar Faith. Toen ik haar herkende begon ik meteen weer te glimlachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Na een tijd gaat de kookwekker. Ik spring enthousiast van de kast.
    "Ze zijn klaar!" riep ik blij. Ik zocht even naar een handdoek en eenmaal dat ik een gevonden had deed ik de oven open. Ik haalde de taartjes eruit en zette het op een stuk keukenkast waar niemand zat.
    Het zag er heerlijk uit, maar ondertussen zou ik een reden moeten verzinnen waarom ik niets at.
    "Ze moeten nog even afkoelen." glimlach ik. Ik spring op het laatste vrije keukenkastje en begin na te denken.
    Misschien moet ik gewoon vragen aan Vintain of hij me meteen wil leren paardrijden. Als hij ja zegt, kan ik zeggen dat ik niet met een volle maag wil beginnen. En terwijl zij eten ga ik mijn rijkleren aandoen. Ok, veel kans op mislukken, maar ik moest het toch proberen.
    En als ze me zouden verplichten, ging ik het daarna wel uitkotsen.
    "Vintain, wanneer kunnen we dan beginnen met de lessen?" vroeg ik enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Komt vande zomer ewa bij mij eh, dan zal ons Fabyke nog zo rap vermagere.]

    Faby gaat het zwaar krijgen xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {I'm lonely in here! Zal maar gaan verder studeren zeker! xD
    Laterz!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Faby gaat het zwaar krijgen xD

    [Gij ook zeh, vraag anders of ge de laatste week vant school moogt kome, mijn pa is toch thuis dan.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik hang met mijn neus boven de bakjes taart en snuif de overheerlijke geur op. 'Ja?' antwoord ik als Nala mijn naam roept. 'Nou, morgen? Dan kunnen we vandaag nog even 'genieten' van dit huis en de paarden. En de taart,' grinnik ik, lui als ik ben.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:51 ]


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Wachten tot ze afgekoeld zijn?' vroeg ik verbaasd, 'Maar ik heb nu honger, ik wil eten!' Snel pakte ik een van de bakjes. Waarna ik hem gelijk weer neerzette, die dingen waren gloeiend heet!
    'Laat maar, ik eet zo wel,' zei ik half teleurgesteld. Ik bleef ingespannen naar de bakjes staren, hopend dat ze zo sneller af zouden koelen naar een wat minder mondverbrandende temperatuur. Het werkte niet.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik reageer zo wel XD Vintain is vrij geniaal XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {idd, ik ben blij dat er zo iemand in de groep zit ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Opeens kreeg ik een geweldig idee.
    "Ben direct terug." Zei ik en spurtte de trap op. Daar keek ik snel in mijn koffer en vond al gauw wat ik nodig had. Ik liep terug naar beneden en hield een ventilatortje omhoog.
    "Ideetje." Zei ik glimlachend en zette hem aan. Daana hield ik hem rustig boven de potjes.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Elena, je bent geniaal!' roep ik uit, terwijl ik haar om de hals vlieg, 'Zo kunnen we nog sneller eten! Maar zorg dat je ze niet te erg af laat koelen, dan zijn ze niet meer lekker.' Ik spring op en neer, blij dat iemand een oplossing heeft gevonden voor het mondverbrand probleem. Ik ben dol op eten, vooral op chocolade!
    {ik ga eten ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Gij ook zeh, vraag anders of ge de laatste week vant school moogt kome, mijn pa is toch thuis dan.]

    wanneer is da precies?
    Datum!


    “To live will be an awfully big adventure.”