• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    JokerBaby schreef:
    (...)
    wanneer is da precies?
    Datum!

    [Vanaf de 25e, dan ebbe we ons laatste exame, den dinsdag moete we just ons handboeke binne doen]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Shit." mompelde ik binnensmonds. Wat voor excuus moet ik nu gaan zoeken?
    Ik kijk met een klein beetje walging naar de taartjes.
    Normaal zou ik ze wel gelust hebben, maar nu leken ze me vreselijke suikerbommen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik hoorde Nala "Shit." mompelen.
    "Is er iets?" fluisterde ik vragend in haar oor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Ik voel me niet zo goed." loog ik. "Volgens mijn heb ik mijn... jeweetwel."
    Dat was nog niet gelogen ook. Ik had die morgen mijn maandstonden gekregen.
    "Ik ga even kijken of ik boven een pijnstiller heb of zo." glimlach ik. Ik ga rustig van de kast af en loop naar boven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik knikte begrijpend en zette dan het ventilatortje af. "Eten is klaar." zei ik grinnikend. Je kon het niet echt eten noemen, maar het vulde en was overheerlijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Omnomnom, de fudge is klaar! Ik dans naar het aanrecht toe en pak een bakje. Nala is net weggelopen, uit wat ik heb opgevangen van haar gesprek met Elena heeft ze last van haar mensturatie, medelijdend kijk ik haar na. Dan buig ik me naar Elena toe.
    'Zullen we Nala straks anders even haar fudge langsbrengen, volgens mij kan ze wel wat lekkers gebruiken,' zeg ik, ietwat bezorgd. Ik weet namelijk niet of ze überhaupt wel zin heeft om iets te eten, dat heb ik namelijk wel als ik ongesteld ben, maar mijn moeder kan geen eten zien als ze haar tijd van de maand heeft...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik ging gewoon op het onderste bed zitten en liet mijn hoofd op mijn handen vallen. Waar was ik mee bezig?
    Maar ik had er alles voor over om te vermageren, zelfs een leugentje om best wil tegen mijn vrienden. Want dat waren ze nu geworden, vrienden.
    Niet die valse soort dat ik vroeger had, maar oprecht vriendelijke en toffe mensen.
    Toen ik het nat op mijn wang voelde, veegde ik het meteen weg. Komaan Nala, wees niet zo een mietje!
    Ik ging rechtstaan en liep de badkamer binnen. Ik besloot om iets comfortabeler aan te trekken.
    Toen ik me omgekleed had, liep ik weer naar beneden. Met een glimlach op mijn gezicht geplakt.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Het is al niet meer nodig." zei ik tegen Michelle toen Nala terug naar beneden kwam. Ook ik nam een bakje en keek er verlekkerd naar. Man, wat zag het er goed uit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik gris gelijk een bakje van het aanrecht en zet mijn tanden in de fudge. 'Thank God,' mompel ik, 'dit is hemels.' Nala verdwijnt naar boven omdat ze, voor zover ik heb opgevangen, ongesteld is. Gelukkig hebben wij jongens naar geen last van. Ik lepel het hele bakje uit tot er geen kruimel chocoladefudge meer inzit. Nala komt weer naar beneden. 'Gaat het beter?'


    I can't define who I am.

    [Damn, moet je een account hebben op die site voor die kleren om een setje te maken ofzo? Ik heb nu een andere oplossing, maar die is wel irri XD]

    Luna
    Zodra ik me omgekleed heb besluit ik me ook maar even te wassen en mijn make-up bij te werken, die zat echt niet meer na de reis. Zo ongeveer. Nadat ik mijn haren heb doorgekamd en die los over mijn schouders laat liggen loop ik in mijn kleren de badkamer uit en naar beneden, waar de geur van chocolade mijn neus binnenstroomt. "Wat hebben jullie gemaakt?" Zeg ik benieuwd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik liep terug naar de rest. Terwijl ik passeerde, griste ik een flesje water uit de koelkast. Ik sprong opnieuw op de keukenkast en draaide het dopje los. Ik nam een klein slokje en draaide toen kringetjes met mijn vinger rond de mond van de fles.
    Ik vroeg me af wat we nog zouden doen vandaag. Niet dat ik me verveelde, ik was gewoon nieuwsgierig.
    "Ja, bedankt." glimlach ik naar Vintain.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ja, maar het is gratis en gemakkelijk!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Vriendelijk glimlach ik naar Nala, die voelt zich zo te zien niet heel lekker, maar het gaat gelukkig wel beter. Dan beantwoord ik Luna's vraag:
    'Chocolade fudge taart, het is super lekker! Voor iedereen een bakje.' Ondertussen pak ik een bakje voor Luna en reik het haar aan. Dan ga ik verder aan mijn eigen, overheerlijke, chocolade fudge. Het is nog lekkerder dan het beslag!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Met veel plezier begon ik mijn bakje leeg te eten. Het was gewoon overheerlijk. ik genoot van elke hap. Deze moesten we echt wel vaker maken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala Garcia
    Ik glimlach terug naar Michelle.
    "Trouwens, wat gaan we vandaag nog doen?" vroeg ik haar nieuwsgierig.


    “To live will be an awfully big adventure.”