• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [yeey, weet iemand of onze panter al dood is?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ja. Er is al een derde.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [oké, dan gaat die lisa nog even half openscheuren (: ]
    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    Ik weet niet hoeveel bloed ik al ben verloren, maar het lijkt alleen maar meer te worden. Er lijkt ook geen eind te komen aan de panters, elke keer dat we er eentje vermoorden, komt er een nieuwe tevoorschijn. Ik klim in een boom, en begin een grote tak af te zagen. Zodra ik hem heb, klim ik weer naar beneden. Dit is niet mijn slimste plan, zeker niet, maar ik ren op de panter af en begin hem met de stok te slaan. Hij begint te happen en ik probeer hem te ontwijken. Toch ben ik niet snel genoeg, en hij krijgt mijn been te pakken. Ik probeer mezelf los te wringen wat alleen maar resulteert in meer pijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Opeens uit het niets komt Lisa met een tak aan en rent op de panter af om hem vervolgens de panter te slaan met een grote tak. De panter begint te happen, waarna Lisa hem probeert te ontwijken, maar ze is niet snel genoeg en de panter krijgt haar been te pakken. "Lisa!" Roep ik, waarna ik nu op beide benen naar haar toe ga. De pijn in mijn voet zorgt ervoor dat mijn gezicht vertrekt van de pijn en mijn ogen nat worden. Ik kijk even zoekend, maar snel om me heen, waarna ik twee stevige takken van de grond afpak en ze gebruik als messen. Ik ben altijd wel getraind geweest in het gebruiken van messen, alleen zijn ze iets scherper dan een tak. De pijn in mijn voet negerend, terwijl het langzaam door naar mijn been trekt, begin ik mijn messen kunst uit te voeren tegen het best. Al pakt de panter mij, maar níet Lisa.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'nee!'schreeuw ik tegen Luca. 'Ik red me wel, ga je voet verzorgen,' Ik wil niet dat hij zich in gevaar brengt om mij te redden, dat ben ik niet waard. En ik wil dat er in elk geval één van ons terug naar huis kan, logisch dat dat dan Luca wordt. Hij heeft een kans hier, ik niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik zie hoe Jonah schreeuwend wegrent, en het beest raakt er inderdaad afgeleid van, en hij rent op Jonah af. Ik schiet hem een pijl achterna maar nog voordat dat hij het beest geraakt heeft, hoor ik een scheurend geluid. Ik frons, wat is dat? De pijl raakt hem, en hij jankt even, de pijlen en de messen eisen hun tol. Snel vuur ik nog een pijl op hem af, die hem in zijn nek raakt. Ongerust over het vreemde geluid, ren ik naar Jonah. Ik deins kort terug, maar ren dan snel naar Jonah toe. Zijn schouder ligt open. Ik ren naar een groep bomen en ruk mos van de grond. Ik verzamel er zo veel mogelijk van, en druk het tegen zijn schouder. "Hoe voel je je?" vraag ik, al weet ik dat wel zo'n beetje, slecht, maar nu wil ik hem zo veel mogelijk wakker houden, bang dat hij anders niet wakker meer zal worden.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:55 ]


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Nee!" Schreeuwt Lisa naar me, "Ik red me wel, ga je voet verzorgen". Toch blijf ik door gaan met de aandacht trekken van het beest. Hij moest en zou Lisa loslaten. Een luide grom komt uit het beest zijn mond, waarna hij nog even in haar been bijt, maar haar dan loslaat en zijn rode doordringende ogen op mij gericht houd. Pfoe, hij heeft Lisa tenminste losgelaten. Dat is een goed teken. Maar dit is iets minder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    Het beest laat me los en ik val hard op de grond. Het beest draait zich om naar Luca. 'zie je nou wat je hebt gedaan, je had gewoon weg moeten rennen,' schreeuw ik. Als ik een blik op mijn been werp, val ik bijna flauw. Dat deed ik sowieso al bijna doordat ik te weinig bloed overhoud, maar dit is toch wel heel erg. Mijn been staat vol met tandafdrukken en op sommige stukken kan je het bot zien. Verder loopt mijn been, net als mijn arm, heel snel leeg. Als ik nu niet snel iets doe, blijf ik niet veel langer meer leven, en als dat zo is. 'Jonah! Jonah!' het kan me niks schelen dat de hele arena me misschien kan horen, ik wil hem gewoon hier hebben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ~

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:35 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    --

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:23 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ehm, Chinouk. Luca rent niet? Je post klopt niet echt]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Zie je nou wat je hebt gedaan! Je had gewoon weg moeten rennen!" Schreeuwt Lisa dan naar me, waarna ze een blik op haar been werpt. Mijn ogen gaan van het beest naar Lisa en weer terug. Lisa mag niet dood. Waarom kan dat beest niet gewoon weg gaan? Godverdomme! "Help haar dan!" Roep ik wanhopig, terwijl ik het beest nog steeds aan het slaan ben. Het beest hapt naar mijn takken, maar een harde, rake klap op zijn kop maakt hem even duizelig. Ik kan Lisa niet dood laten gaan. Woede en verdriet borrelt in me op. Ik word niet vaak boos en prop het meestal op. Nu moet alles er gewoon even uit. Het gemis van thuis, Lisa die bijna dood gaat, de arena. Gewoon alles! Wanneer beide takken gebroken zijn door het beest, besluit ik om het maar met mijn handen te gaan doen. Een rake klap met mijn vuist tegen de zijkant van zijn gezicht, zorgt ervoor dat hij naar mijn andere hand hapt. Ik pers mijn kaken op elkaar van de pijn. Niet alleen de pijn in mijn hand, ook mijn voet. De pijn in mijn voet word vele malen erger, als ik er even op ga staan, zodat ik met mijn andere voet het beest even uit zijn evenwicht kan houden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    Vlak nadat ik zijn naam heb geroepen, zie ik dat hij het mes naar een nieuwe multitant gooit. Even raak ik verward: is er nog eentje?
    'Daar hebben we een derde!' waarschuwt Luca me. Ik ren naar voren om hem te helpen: dan zie ik Luca naar voren wijzen.
    Met een schok kom ik stil te staan.
    Dat was Jonathan. De rest van mijn pact moet ook in de buurt zijn. Ik sper mijn ogen open en laat ze razendsnel de omgeving scannen, maar Fred en Alex zie ik nog niet.
    Ik vloek binnensmonds en krijg het gevoel in mijn benen terug. Ik ren op ze af en vuur een pijl op het beest af, die zijn rug maar nauwelijks schampt en een lichte bloeding achterlaat.





    [ik wacht nog steeds op een reactie hierop :P ondertussen maak ik het bericht gewoon langer, lol.]


    Noëmi Crowe || District 12

    'Jonah!' hoorde ik Lisa plotseling schreeuwen. Ik draaide me geschrokken om, want de pijn en angst in haar stem was onmiskenbaar geweest.
    Bloed. Ongelofelijk veel bloed. Een misselijk gevoel trok zich naar boven, want ik wist precies waar dit zou eindigen.
    Dit zou ze nooit redden.
    Ze zwom nu al in zo'n ongelofelijke grote hoeveelheid bloed dat ik wist dat ze dit niet lang vol zou houden. Onze zoektocht - onze missie - was voor niets geweest. We hadden Lisa gevonden, maar zouden haar ook onmiddellijk weer kwijtraken.
    Ik vloekte binnendsmonds, terwijl ik Jonah vastgreep en hem naar Lisa sleurde.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:28 ]

    Jonathan Walker || district 11
    Half bewusteloos voel ik druk op mijn schouder. Alex schreeuwt maar ik krijg niet mee wat ze zegt. Dan word ik door iemand meegesleurd. Ik hoor iemand mijn naam roepen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik dwong Rowan me aan te kijken: 'Haal haar hier weg!' beval ik hem.
    Ik rende naar Jonah toe, mijn districtgenootjes vriendin mocht niet doodgaan! Ik probeerde haar af te schermen en bleef naar stenen zoeken om de beesten weg te houden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Blanche schrijft via xFreedom's accout:
    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Ik laat mijn ogen langs alle tributen gaan. Plotseling zie ik dat Luca met zijn handen tegen een mutilant aan het vechten is. Ik ren naar hem toe en begin de panter te slaan met de anderhalve meter lange stok. Na een paar klappen op zijn kop en op zijn rug deinst hij enigszins achteruit, maar direct daarna valt hij me weer aan. De panter haalt uit naar de stok en breekt 'm. Ik loop naar Luca toe en ondersteun hem, omdat hij nog al een pijnlijk gezicht trekt. "Ideeën?" Vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'