• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Noëmi sws, haha.]

    ( voor jonah... Wat lief(flower))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    xheart schreef:
    Ann Rose Morrinson || District 2.

    Noëmi keek verrast naar me op toen het beest dood neerviel en ik keek verast terug. Ik had samen gewerkt met een 12?! Als ik dit overleefde zou ik wel op mijn lazer krijgen. Veel tijd om goed na te denken had ik niet want ik kreeg een helse pijn in mijn been en ik viel op de grond. Ik keek naar de wond en raakte hem zachtjes aan. Het zag er vreselijk uit. Ik scheurde een stukje van mijn broek af en bond dat eromheen. Verdomme dat deed heel erg pijn!


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik stapte manouvrerend over de multitant heen en zonk voorzichtig bij Ann neer. Even bleef ik haar onbeholpen aanstaren, niet zeker wetend wat zij dacht en wat ze me misschien kon aandoen - ze kon zichzelf gemakkelijk opheffen en een mes in mijn buik steken - maar bestudeerde toen de wond, zonder mijn argwaan te laten varen.
    Ik trok haar strikkende vingers er vanaf en bond het zelf vast.
    'Je kunt het niet strak genoeg krijgen,' mompelde ik op haar waarschijnlijk onuitgesproken vraag.
    'Sorry als ik je pijn doe.' Ik trok het stuk stof strak aan, zodat ze geen bloed zou verliezen. Toen richtte ik mezelf op en glimlachte kort.
    'Goed samengewerkt.'
    Toen draaide ik me om, om te kijken waar Luca zich bevond en hoe hij eraan toe was.
    'Luca!?' riep ik.

    --

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Targaryen schreef:
    (...)
    ( voor jonah... Wat lief(flower))


    [haha :P Noëmi mag Luca erg graag dus zal ze altijd hulp bieden en daarnaast weet ze ook dat haar beste vriend bij Jonathan (Fred) is. Ook weet ze dat Alex in de buurt is, die al zwaar gewond is en weet ze ook dat Jonah geen wapen heeft :P ze kan mensen niet zomaar laten doodgaan ^^]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik volg alles. De bewegingen die Ann en Noëmi maken, als ze hun pijl loslaten en op het beest af laten vuren. Het beest piept luid en is nog niet meteen dood, maar na een paar bewegingen, valt hij neer.
    Even denk ik dat er geen beesten meer zijn, maar ik heb verkeerd gedacht, want wanneer ik opzij kijk zie ik Jonah aan komen rennen. 'Jonah!' Denk ik, maar schreeuw niet, zodat ik het beest niet woedend maak. Waarschijnlijk is hij dat al, in ieder geval is hij gevaarlijk. Net zoals die andere twee. Ik trek mijn mes uit het beest zijn achterhoofd, ja, hij zat er nog steeds in, en maak een beweging naar Jonah dat hij moet bukken, zodat ik het mes richting het beest kan gooien.
    Ik concentreer me op het mes en het beest, wat achter Jonah aan rent en hem langzamerhand inhaalt. Ik beweeg drie keer met mijn hoofd zachtjes heen en weer, waarna ik mijn mes met een snelle vaart richting het beest gooi. Nu maar hopen dat Jonah mijn teken heeft begrepen en bukt.
    "Luca?!" Roept Noëmi dan. Ik draai mijn hoofd naar haar toe. "Daar hebben we de derde" Waarschuw ik ze en wijs richting Jonah. [Niet dat Jonah het beest is x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [haha :P Noëmi mag Luca erg graag dus zal ze altijd hulp bieden en daarnaast weet ze ook dat haar beste vriend bij Jonathan (Fred) is. Ook weet ze dat Alex in de buurt is, die al zwaar gewond is en weet ze ook dat Jonah geen wapen heeft :P ze kan mensen niet zomaar laten doodgaan ^^]

    ( oke, ze vind jonah dus niet aardig(huil) jonah voelt zich gekwetst. Plus jonah is best een eindje van Fred en Alex afgerend)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker | district 11
    Nog net optijd buk ik voordat er een mes richting het beest( maar aangezien ik redelijk in de buurt ben van het beest ook richting mij) word gegooid. Mijn schouder doet zoveel pijn dat ik bijna flauwval.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Vlak nadat ik zijn naam heb geroepen, zie ik dat hij het mes naar een nieuwe multitant gooit. Even raak ik verward: is er nog eentje?
    'Daar hebben we een derde!' waarschuwt Luca me. Ik ren naar voren om hem te helpen: dan zie ik Luca naar voren wijzen.
    Met een schok kom ik stil te staan.
    Dat was Jonathan. De rest van mijn pact moet ook in de buurt zijn. Ik sper mijn ogen open en laat ze razendsnel de omgeving scannen, maar Fred en Alex zie ik nog niet.
    Ik vloek binnensmonds en krijg het gevoel in mijn benen terug. Ik ren op ze af en vuur een pijl op het beest af, die zijn rug maar nauwelijks schampt en een lichte bloeding achterlaat.

    Targaryen schreef:
    (...)
    ( oke, ze vind jonah dus niet aardig(huil) jonah voelt zich gekwetst. Plus jonah is best een eindje van Fred en Alex afgerend)


    [haha ze vindt Jonathan wel aardig! :P maar als ze moet kiezen tussen haar beste vriend en een onbekende tribuut.. tja, wat zou jij doen ?:P maar daarnaast wil ze mensen graag helpen. Ze heeft net aartsvijand 1 Destiny geholpen en aartsvijand 2; Ann geholpen :P en die mag ze dus niet, lol.]

    [Noëmi is gewoon de superheldin van het verhaal, haha ='D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    [Noëmi is gewoon de superheldin van het verhaal, haha ='D]

    ( idd... Jonah is de tactlooste en de naïefste denk ik:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Y0L0 schreef:
    [Noëmi is gewoon de superheldin van het verhaal, haha ='D]


    [haha ;D ze is wel een echte strijdster, indd. maar straks gaat ze weer rustig met het haten van Ann, zo is ze dan ook wel weer(a) maar ze kan het gewoon niet aanzien om anderen helse pijn te lijden terwijl ze wéét dat ze kan helpen :P]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:37 ]

    [Ik heb net een tweeling op Sims. Heb ik de ene Luca genoemd x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Ik heb net een tweeling op Sims. Heb ik de ene Luca genoemd x'D.]

    ( ik noem mijn sims kind ook vaak Jonathan, maar dat komt omdat ik nooit weet hoe ik m'n kinderen moet noemen. Maar Luca is n goede Thanx)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [OOeh dat is cool!:D]