• Er was een artiest op facebook die ik een berichtje had gestuurd. Ik dacht 'laat ik stoer doen en dan stuur ik haar een berichtje in het Fins'.

    Kreeg ik uiteindelijk een engels berichtje terug met iets in de trant van:"Dankje voor het compliment. Ik ben nog nooit een 'schommelstoel' genoemd."

    Dus ik snapte er helemaal niets van en ik wist ook niet of ze nu een grapje maakte of iets sacrastisch bedoelde ofzo. Dus toen stuurde ik terug dat ik niet begreep waar ze het over had.

    Toen zei ze dat ik een 'a' te weinig bij een woord had neergeschreven. Dus werd dat woord 'Schommelstoel'. Ik schaam mij zo hard nu :'(. Hahaha en ik wilde nog wel helemaal stoer doen enzo. Maar ze vond me wel schattig, dus ik ben geen complete loser nu.

    Iemand van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Dat je bijvoorbeeld een goede indruk bij iemand wilt maken en dan juist iets zegt wat bijvoorbeeld compleet de plank misslaat?


    Edit: Ik formuleerde het net wat verkeerd, maar het kwam er dus op neer dat ik haar een 'roodharige schommelstoel' noemde ipv 'roodharige rocker'(krul)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahahaha - even lachen. Poor Kirst :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Loooooooooooooooooooool. Hoe een letter een heel woord kan veranderen :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    OMG. Ik ben aan het doodgaan van het lachen. En ja, zo vaak! Haha.

    Haha. Geweldig. _O_
    Bekijk het zo; die artiest gaat je naam nooit meer vergeten. ;'D
    Wie was het? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lmao xD
    "Ik ben nog nooit een schommelstoel genoemd.."
    Geniaal, je bent niet dom hoor, Kirsten (:

    Mij iig nog nooit gebeurd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:02 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hahahaha x'D Dat is wel slim van je hoor :'D
    Soms heb ik ook dat soort dingen. Ik zei een keer 'Ja, -naam- ziet er wel goed uit hoor.' Op zo'n toon... Zat hij achter me :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Epic, en ja is mij ook best wel vaak gebeurd, maar zolang je om jezelf kan lachen valt het best wel mee. Wel geweldig, soms komen uit zulke 'fouten' de leukste dingen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    lol
    en zovaak meegemaakt. niet dat er nu iets in me opkomt, maar ik herken het wel :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Omg. Das gewoon gaaf. Ik zou me doodlachen als ik schommelstoel genoemd werd. Maar voor degene die het dan schrijft is het idd een blunder. Ik heb zoiets nog mee gemaakt maar wel, als ik een leuke jongen zie dat ik ga stotteren ofzo.

    Dat is best.. Vaag..


    Journals

    Hahahhahaha, dat is best wel grappig(A)..
    Ach, ik was in de supermarkt met een vriendin van me en toen was ik aan het klagen over een leraar van me. Was hij ook boodschappen aan het doen en stond hij achter me ¬¬


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    -Nynnos. Smeh ): , je lacht me gewoon uit ]’:
    -Carcass. Ja ik geloofde haar eerst ook niet. Ik dacht echt van ‘die is me aan het fucken’, omdat ze wist dat ik geen flikker Fins kan.
    -MICKEY. Hahaha, nou gelukkig dat jij het wel zo grappig vindt :”DDDD
    -reyon. :’( Oo echt faal hahaha. Ik zei haar ook al een keer dat ik verliefd was op haar haar en graag daarmee wilde trouwen. Dus, ze heeft sowieso al een gestoord beeld van me volgens mij. Haar naam is Jonsu/Johanna Salomaa, maar niemand kent haar in Nederland volgens mij :’D. Hier is ze sowieso niet bekend.
    -Pickwick. Nou als jij dat zegt, dan geloof ik je daar maar op (krul).

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    -Nynnos. Smeh ): , je lacht me gewoon uit ]’:
    -Carcass. Ja ik geloofde haar eerst ook niet. Ik dacht echt van ‘die is me aan het fucken’, omdat ze wist dat ik geen flikker Fins kan. Het woord was dus ‘rokkaa’ ipv ‘rokka’ wat ik haar stuurde :’DDD.
    -MICKEY. Hahaha, nou gelukkig dat jij het wel zo grappig vindt :”DDDD
    -reyon. :’( Oo echt faal hahaha. Ik zei haar ook al een keer dat ik verliefd was op haar haar en graag daarmee wilde trouwen. Dus, ze heeft sowieso al een gestoord beeld van me volgens mij. Haar naam is Jonsu/Johanna Salomaa, maar niemand kent haar in Nederland volgens mij :’D. Hier is ze sowieso niet bekend.
    -Pickwick. Nou als jij dat zegt, dan geloof ik je daar maar op (krul).

    Krijg je er van, na gisteren. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    O fudge you! :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Die vergeet jou ook nooit meer(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.