• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    IHeartMusicc schreef:
    Godver ik ben dus op mijn telefoon. Heb één lang stuk geschreven. Heb ik internet problemen en kan ik het niet neer ophalen.


    [neee, meen je niet!:(
    Oh, zie vorige pagina helemaal onderaan voor mijn laatste post.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 11:58 ]

    --

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 12:02 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Mag hij nu eindelijk dood zijn? x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    als er niet gereageerd word bedenk ik me dat het misschien wel de enige manier is om het beest af te lijden. Zonder er echt goed over na te denken ren ik naar de zijkant terwijl ik dingen als ' kom dan vies beest' richting het beest roep. Hopelijk kunnen Alex en Fred nu wegkomen. Als ik achterom kijk zie ik dat het gewerkt heeft en dat er nu een beest met minstens 80 km per uur achter me aanrent. Ik vloek even als ik het beest mij langzaam in zie halen. Met een sprong springt het beest op me af. Als ik twee klauwen in mijn schouder voel denk ik dat dit het einde is. Ik val op de grond en voel dat er een grote hoeveelheid bloed uit mijn schouder stroomt.

    ( jonah is nog niet gewond geweest maar iemand moet jonah zo even komen redden want ik wil niet dat ie dood gaat)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 12:16 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    'Oke!' riep ze terug. 'Eén' begon ze. 'Twee' zei ik twijfelend. 'Drie!' vervolgde ik en razendsnel schoten wel allebei tegelijkertijd onze pijl af. Ze kwamen in zijn hals en hij piepte hard.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Targaryen schreef:
    Jonathan Walker || district 11
    als er niet gereageerd word bedenk ik me dat het misschien wel de enige manier is om het beest af te lijden. Zonder er echt goed over na te denken ren ik naar de zijkant terwijl ik dingen als ' kom dan vies beest' richting het beest roep. Hopelijk kunnen Alex en Fred nu wegkomen. Als ik achterom kijk zie ik dat het gewerkt heeft en dat er nu een beest met minstens 80 km per uur achter me aanrent. Ik vloek even als ik het beest mij langzaam in zie halen.

    ( jonah is nog niet gewond geweest maar iemand moet jonah zo even komen redden want ik wil niet dat ie dood gaat)


    [Luca kan een dikke tak ofzo op zijn kop slaan >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Luca kan een dikke tak ofzo op zijn kop slaan >.<]

    ( maar Luca is niet in de buurt ofwel?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Targaryen schreef:
    (...)
    ( maar Luca is niet in de buurt ofwel?)


    [Nee, klopt. Maar als hij rent zou het kunnen zijn dat hij richting hun rent ofzo? Want zo ver zijn ze niet van elkaar af toch?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Nee, klopt. Maar als hij rent zou het kunnen zijn dat hij richting hun rent ofzo? Want zo ver zijn ze niet van elkaar af toch?]

    ( oke, kan Luca hem in z'n eentje aan?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    xheart schreef:
    Ann Rose Morrinson || District 2.

    'Oke!' riep ze terug. 'Eén' begon ze. 'Twee' zei ik twijfelend. 'Drie!' vervolgde ik en razendsnel schoten wel allebei tegelijkertijd onze pijl af. Ze kwamen in zijn hals en hij piepte hard.


    Noëmi Crowe || District 12

    Tegelijkertijd lieten we onze pijl los, die zich in de hals van het monster boorden. Hij piepte luid, stribbelde nog even tegen, maar viel toen neer.
    Dood.
    Verrast keek ik naar Ann op. Had ik zojuist samengewerkt met Ann?

    [we mochten hem wel doden toch?:P]

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    Noëmi keek verrast naar me op toen het beest dood neerviel en ik keek verast terug. Ik had samen gewerkt met een 12?! Als ik dit overleefde zou ik wel op mijn lazer krijgen. Veel tijd om goed na te denken had ik niet want ik kreeg een helse pijn in mijn been en ik viel op de grond. Ik keek naar de wond en raakte hem zachtjes aan. Het zag er vreselijk uit. Ik scheurde een stukje van mijn broek af en bond dat eromheen. Verdomme dat deed heel erg pijn!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Targaryen schreef:
    (...)
    ( oke, kan Luca hem in z'n eentje aan?)


    [Eh, nee. Maar zodra de rest hoort dat er nóg eentje is komen ze Jonah en Luca vast wel helpen ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Eh, nee. Maar zodra de rest hoort dat er nóg eentje is komen ze Jonah en Luca vast wel helpen ^^.]

    ( oke, mooizo:) kies maar wanneer je komt want ik kan nu niet zoveel meer doen)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Neeeeeeee!' Toen ik zag dat het beest op Destiny sprong moest ik naar haar toe. Strompelend volgde ik mijn weg naar haar lichaam wat op de grond lag. Ze had een aantal grote wonden her en der. Voorzichtig schoof ik mijn hand onder haar hoofd en de andere legde ik op haar onderrug. Zo schoof ik haar zachtjes wat omhoog zodat ze nu met haar hoofd in mijn schoot lag. Er prikte al iets vochtigs in het puntje van mijn ooghoek. 'Zeg asjeblieft dat het goed gaat,' fluisterde ik, totaal niet meer lettend op het gevecht achter me. Ergens hoorde ik nog wel gekerm en gegrom, hopend dat het beest eindelijk dood was.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Eh, nee. Maar zodra de rest hoort dat er nóg eentje is komen ze Jonah en Luca vast wel helpen ^^.]


    [Noëmi sws, haha.]