• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Steef schiet me te hulp. Als ik eerlijk moet zijn, ben ik hem daar dankbaar voor. "Ideeën?" Vraagt Steef me, nadat hij me ondersteunt, terwijl de panter zijn stok breekt. "Niks ideeën, Lisa moet hier weg!" Roep ik, waarna ik zoekend om me heen kijk. Dat beest móet dood en Lisa moet in veiligheid gebracht worden. Dat is het enige wat voor mij nu telt. "Lisa moet weg" Herhaal ik nog steeds roepend, terwijl ik mijn ogen zo af en toe naar de panter breng, zodat ik op mijn hoede ben voor een onverwachtse aanval van het beest.

    [Geschreven door xFreedom AKA Saartje,.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:00 ]

    Noëmi Crowe || District 12

    Jonathan lijkt maar half bij bewustzijn te zijn, dus ondersteun ik hem totdat ik bij de gewonde Lisa ben. Woedend vuur ik nog een aantal pijlen op het dier af en laat Jonathan dan voorzichtig op de grond neerzakken.
    'Lisa moet weg!' roept Luca lichtelijk paniekerig en ik schiet hem te hulp.
    'Ik kan helpen!'

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik kan helpen!" Zeg Noëmi, nadat ze nog een paar pijlen op het beest heeft afgevuurd en Jonah voorzichtig op de grond laat neerzakken. Het eerste wat ik nu wil doen is het beest vermoorden wat Lisa bijna heeft vermoord. Het beest probeert de pijlen uit zijn rug te krijgen, maar ik ben hem voor en haal één van de pijlen uit zijn rug, waarna hij zijn kop naar me toe draait en gromt. Ik blijf rustig, maar van binnen ben ik woedend op het beest. Voordat het beest zijn aanval begint, flikker ik op de grond en komt de pijn, die ik negeerde, weer terug. Wanneer het beest op me af springt en zijn mond open doet om me aan stukken te scheuren, douw ik woedend de pijl in zijn bek. De pijl is lang, waardoor hij in zijn keel komt en er aan de andere kant uit komt. Zijn nagel zet hij nog net in het been van mijn pijnlijke voet, waarna hij met zijn kop op de grond valt. Met een opgeluchte zucht, laat ik mijn hoofd op de grond zakken, terwijl er wat bloed uit mijn been sijpelt. Al snel probeer ik het beest van me af te duwen, zodat ik mezelf naar Lisa toe kan slepen. Ze gaat niet dood. Het mag en kan gewoon niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Niks ideeën, Lisa moet hier weg!" Roept Luca naar. Oké, oké! Schreeuwen mijn gedachten.
    "Lisa moet weg." Roept Luca.
    Ondertussen kijkt het beest ons afwachten aan met zijn vurige rode ogen. Ik weiger om terug terug te kijken.
    "Ik kan helpen!" Roept Noëmi die op ons afgerend is.
    Ik werp een blik op Luca en zie dat hij een pijl door de mond van het beest ramt. Yes! Tributen twee, mutilanten nul!
    Enkel zie ik dat het beest zijn klauw in Luca's been zet, die op zijn beurt neervalt. De mutilant valt over hem heen.
    Ik loop naar hem toe en hijs het dode en inmiddels koude beest van Luca af, help 'm opstaan en ondersteun 'm dan, terwijl ik met Luca naar Lisa loop. "Hoe pakken we dit aan? Ik ben bang dat ze teveel bloed heeft verloren.." Zeg ik zacht.

    [Geschreven door Blance aka Maartje.]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Laat haar niet lopen!' waarschuwde ik de twee. Ik nam Lisa over en legde haar weer voorzichtig op de grond neer. 'Haar hartslag moet zo laag mogelijk blijven, dan verliest ze minder bloed.'
    Ik drukte een aantal van haar wonden dicht en wierp toen een boze blik op Steef.
    'Ongelofelijk hoe hypocriet jij bent!' viel ik nijdig tegen hem uit, terwijl ik steeds meer onder Lisa's bloed begon te zitten. 'Eerst ontvoer je Lisa en je wilt haar in het vervolg helpen?'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'dankjewel,' fluister ik naar Noëmi. Mijn hand glijd over de grond opzoek naar die van Jonah. Zodra ik hem gevonden heb, pak ik hem vast en laat hem niet meer los. 'Jonah, beloof me dat je niet te lang om mij zult rouwen, ik ben veilig boven in de hemel. Probeer hier weer uit te komen, maakt me niet uit hoe,' Ik probeer me om te draaien, maar dat lukt niet meer. 'Luca, kun je even hier komen alsjeblieft?' ik hoor de zwakte en pijn in mijn stem en slik even om de tranen tegen te houden. Maar zodra ik knipper, glijden ze over mijn wangen heen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ze fluistert een hele dankbare 'Dankjewel' naar me. Ik glimlach zacht, maar bezorgd naar haar. Ze lijkt zo klein en teer nu ze hier zo op de grond ligt.
    Met moeite glijdt haar hand haar Luca toe en als de woorden uit haar mond rollen, staat mijn hart even stil.
    Nee. Nee. Nee. Niet nu.
    Ik heb geen handen meer over om haar wonden te dichten en het bloed stroomt te snel. In de wanhoop wellen er tranen op in mijn felle ogen, maar ik knipper ze vlug weg. Ik wil niet toegeven aan de pijn en het verdriet. Niet nu.
    'Hou vol, Lisa,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:56 ]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Steef loopt naar me toe om vervolgens het dode beest van me af te halen. Hij helpt me opstaan en ondersteund me, terwijl ik naar Lisa hinkel. "Hoe pakken we dit aan? Ik ben bang dat ze teveel bloed heeft verloren.." Zegt Steef zacht.
    "Luca, kun je even hier komen, alsjeblieft?" Vraagt Lisa dan en ik kan de pijn en zwakte in haar stem horen. Nee, ze kan niet dood gaan. Wanneer ik bij haar ben, laat ik me op de grond zakken, maar kijk haar niet aan. Toch voel ik mijn ogen branden. Lisa kan gewoon niet dood! Het mag niet. Zo zou het niet moeten gaan. Zij zou hier levend uit moeten komen. "Je gaat niet dood Lisa.. Het mag niet.." Mompel ik, terwijl ik mijn hoofd zachtjes heen en weer schud en naar de grond kijk. Een traan. Één traan met zoveel gevoelens zoekt een weg naar beneden via mijn wang. Het liefst zou ik nu weg willen rennen en even een moment tot mezelf komen. "Verdomme! Zo had het niet moeten gaan! Je gaat niet dood!" Schreeuw ik nu boos en verdrietig tegelijk. Voor mij zijn de mensen om me heen even verdwenen en zitten Lisa en ik hier alleen. Met zijn tweeën. Het is alsof ik een van mijn zusjes kwijt raak.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 20:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [oops, ik typte Jonathan, maar ikbedoelde Luca ;P}

    [Parachuutje? ^^
    Geschreven door Blanche aka Maartje.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik liep naar Noëmi toe en probeerde de wonden van Lisa dicht te houden, maar het bloed sijpelde door mijn vingers. Ik keek paniekerig om me heen, komop, mos, of dingen die bloed verdikken!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Als Lisa's hand zich om de mijne klemt voel ik een steek van verdriet door mijn lichaam gaan. Ik weet dat ik het niet mag denken maar ze gaat dood. Ze zegt dat ik niet om haar moet rouwen. Hoe kan ik dat nou doen. Hoe negatief is het voor je zelfbeeld als je eerste vriendin ooit doodgaat. Als ik hierdoor geen verlatingsangst krijg, dan weet ik het ook niet meer. ' is er iets wat ik nog voor je kan doen?' vraag ik wanhopig.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    {Trouwens, met wegduwen bedoel ik niet Lisa, dat zou lullig zijn ;P}

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Noëmi is er. Meer mensen zijn er. Mensen die ik niet eens ken. Ze sleuren Jonah weg, gewoon, weg van mij. Ik zie meerdere mensen die onder het bloed zitten. Eerst Matt, de bloedzoekers, de brand. "Aan de kant!" Gil ik meer dan ik schreeuw. Agressief duw ik degene weg die op de weg van mij naar Jonah belemmerd. Waarom doe ik dit? Ik heb hem denk ik zien huilen. Een deel, waarschijnlijk een klein, klein deel, van zijn kwetsbare kant gezien. Hij was aardig tegen mij, en ik ga hem niet dood laten gaan. Ik val op mijn knieën naast Jonah. Hij mag niet doodgaan tegen mij. "Jonah, praat tegen me!" zeg ik paniek, terwijl ik probeer te kijken hoe erg de wonde is. Hij houd de hand vast van een ander meisje, die er nog erger aan toe is. Met een schok val ik achterover, niet op mijn rug, en kijk met grote ogen naar de twee.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'sshhh,' sus ik Luca zwakjes. 'rustig maar, het komt wel goed,' Mijn hand laat ik zachtjes naar zijn gezicht glijden en ik veeg de eenzame traan weg. Dan glijd mijn hand naar die van hem. 'Kun je je zusje vertellen dat ze de beste vriendin is die een meisje ooit kan wensen als je weer thuis bent,' Mijn stem lijkt niet meer harder te kunnen dan een fluistering. 'En wil je tegen jouw ouders zeggen dat ze net mijn tweede ouders waren en dat ik echt heel veel van ze houd,' Tranen verstikken mijn stem maar toch ga ik door. 'En jij, Luca, jij bent de grote broer die ik nooit heb gehad, en ik wil niets liever dan samen weer thuis komen en met je zusjes spelen, maar als dat niet lukt,' Ik pauzeer even en slik. 'Moet jij naar huis om ze dit allemaal te vertellen, beloofd?' door de tranen kijk ik hem smekend aan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:30 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Daar hou ik hem aan,' beloofde ik haar, ik beet op mijn lip, ik kende Lisa al vanin het begin, concurrente of niet, ze was wel een vriendin geworden. Ik drukte de plukken mos tegen de wonden, maar het waren er zo veel en ik kon geen druk zetten door mijn pols en opengekraste arm.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...