• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Thirlwall schreef:
    [nee, ik heb niet nog een persoontje, maar ooit zullen er toch mensen dood moeten gaan]


    [Ja, dat klopt. Jammer genoeg..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat als de opstand nou wel doorzet? En wat als ze evengoed met z'n allen vrij komen. Dan gaan we wel verder hoop ik? (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {Alexandria zal wel kunnen? Maar ze mag niet overlijden :p}

    {Oh trouwens, ik ben er maandag, dinsdag en Woensdag niet, dan heb ik drama-festival, dus het zou wel kunnen, maar dan ben ik dus niet online :S ... Als je het dus niet wil, kan dat wel ;P}

    {Dus ook nog even een officieel bericht:
    Op maandag t/m woensdag aanstaande ben ik niet/veel online, ik heb Drama-Festival}


    Tijd voor koffie.

    xFreedom schreef:
    [Wat als de opstand nou wel doorzet? En wat als ze evengoed met z'n allen vrij komen. Dan gaan we wel verder hoop ik? (:]


    {Dat is natuurlijk beter :3}


    Tijd voor koffie.

    xFreedom schreef:
    [Wat als de opstand nou wel doorzet? En wat als ze evengoed met z'n allen vrij komen. Dan gaan we wel verder hoop ik? (:]


    [Wat dacht je van more drama dan, like a Capitol who is stronger, hihi ='D Okay let niet op mij, ik ben beetje vaag vandaag]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Wat dommig sta ik op, nadat Noëmi om hulp had geroepen. 'Ik kom al!' Blijkbaar was er een tweede panter in de buurt geweest en waren we die nu aan het doodmeppen. Of nou ja, proberen dood te krijgen. Mijn been deed pijn, maar ik negeerde het gewoon en hinkelde richting het nieuwe gevecht. 'Aan de kant!' riep ik even, zodat ik zeker wist dat ik niemand zou raken. Daarna mepte ik met een harde zwaai in op het hoofd van de panter die net op me af was gesprongen, door mijn plotselinge verschijn.

    [Sammenvatting voor IHeartMusicc, we hebben zo'n beetje met z'n alle de panter vermoord (mutilant die in het spel kwam) en nu zijn we bezig met een tweede. Ongeveer iedereen is gewond, o.a. Rowans been is dubbelgeklapt door nog steeds een bloedzoeker en de panter]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan walker || district 11
    ' oke, moet ik gewoon gaan rennen en schreeuwen?' vraag ik sarcastisch. Ja ik kan het natuurlijk wel doen, maar verstandig is het niet denk ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny

    Als ik een grom hoor van achter me schiet ik snel een pijl. Het is alleen al te laat en de panter is al op me gesprongen.ik gram terwijl het beest steeds begint te happen. Ik hou de kop vast en duw het zo ver mogelijk van mijngbezocht af ik steek een pijl in zijn nek maar hij valt meteen de arm aan en bijt erin. Mijn linker arm, de arm die was geraakt door de pijl van Noemi en die was gestoken door een bloedzoeker. Een helse pijn gaat door me heen en ik gil het uit waardoor het beest harder bijt. Ik hou het niet meer vol en veel de tranen al over mijn wangen heen branden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik bleef voor een seconde bewegingsloos staan terwijl ik met een schok keek hoe het beest zijn tanden in Destiny's vlees boorde.
    Na die ene, bewegingsloze tel besloot ik in actie te komen. Ik kón gewoon niet toekijken hoe ze helse pijn leed, ondanks dat ik me er helder van bewust was dat ze mij haatte.
    Ik rende erop af en stak het beest.
    Die kermde en besloot een nieuwe aanval in te zetten op zijn belager. Hij beukte me omver en ik kwam met een harde klap op de modderige aarde terecht.
    Ik rolde geschrokken opzij toen zijn tanden op mijn gezicht afkwamen en sprong snel overeind.
    Ik schoot razendsnel een pijl af, maar de multitant - dat onverwoestbare klote ding - wilde maar niet dood. Ik sprong opnieuw aan de kant toen hij een nieuwe aanval inzette en vocht zo hard terug als ik kon.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 11:24 ]

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    Ik zag hoe Noëmi vocht tegen de multitant. Ondanks mijn been nog steeds doorbloedde stond ik op. Ik stond nu heel onstabiel op een been. Ik richtte mijn pijl op de multitant en schoot op zijn buik. Hij piepte en probeerde de pijl eruit te halen. Na veel gefriemel lukte hem dat en hij sprong op mij af. Ik schoot in het wilde weg nog een pijl op hem af. Die kwam op zijn kop. Dat gaf mij de tijd om weg te kruipen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik draaide mijn hoofd vlug om, waarbij mijn blonde lokken tegen mijn wangen tikten, verrast door onverwachtse hulp van Ann.
    Ze leek heel erg onstabiel op haar benen te staan en ik schoot haar te hulp door haar overeind te hijsen. De gedachte 'waarom help je deze tribuut?' schoot voor een moment door mijn hoofd, maar veel tijd om daar over na te denken had ik niet.
    Het beest zette zijn zoveelste, grommende aanval in en ik duwde Ann opzij, zodat ze niet geplet of vermoord zou worden.





    [ik heb een vraag.. weet IEMAND wanneer het 'afgebrande' of 'afgebrandde' is? Ik kan op internet het antwoord niet vinden. De zin is:
    'Het afgebrande pand staat op instorten.' Waarom is het niet afgebrandde? Ik weet het echt niet :P]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 11:45 ]

    ( ik heb geen idee, maar dan zou het ook niet kloppen)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [nee oke, maar soms kan het woord 'afgebrandde' wel, ik vraag me dus af wanneer je 'afgebrande' gebruikt en wanneer 'afgebrandde'. :P]

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    Geen idee waarom ze me hielp of ik haar hielp. Ze was 12! Maar goed ik had haar liever levend dan dood dus ik knikte dankbaar naar haar. 'Op drie schieten we allebei een pijl oké?' riep ik naar haar en ik zette mijn pijl al op spannen.

    [Ik denk dat het afgebrande is, want het is het bijvoegegelijk naamwoord en dat is zo kort mogelijk op schrijven mits je het goed uitspreekt dus dat denk ik.....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Godver ik ben dus op mijn telefoon. Heb één lang stuk geschreven. Heb ik internet problemen en kan ik het niet neer ophalen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ze bedankte me met een kort knikje. Ik glimlachte ten teken dat ik het begrepen had.
    'Op drie schieten we allebei een pijl, oké?' riep ze naar me, terwijl ze me een moment aankeek.
    'Oké!' riep ik terug en ik gristte een pijl uit mijn koker die binnen twee tellen op de pees van mijn boog lag.
    'Eén!' schreeuwde ik, in de hoop dat zij verder zou gaan.