• Hey,

    Dinsdag ga ik naar de kapper, en ik weet niet wat ik met mijn haar wil. Ik wil iets anders, maar ik wil het niet kort. Highlights of verven gaan 'm niet worden. Dat doe ik altijd bij een kennis van ons, en die is nu voor een tijdje gestopt met werken, omdat ze zwanger is. Mijn eigen kapper is niet zo op de hoogte van alle nieuwe dingen op het verfgebied. Op zich vind ik lange lagen ook wel mooi, maar na wat googlen ben ik daar ook weer op afgeknapt. Het schijnt dat je haar daar meer van gaat pluizen. En omdat ik van mezelf lang, donkerbuin en pluizend haar heb, lijkt me dat geen goed idee. Een pony heb ik al eens gehad, zowel recht en schuin, maar dat stond me helemaal niet. Dus nu is mijn vraag; weet iemand nog iets wat ik met mijn haar kan doen?

    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Een schuine pony anders een keer proberen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een lange bob, ondanks dat er wel redelijk wat van af is gegaan ben ik er heel blij mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    zowel recht en schuin, maar dat stond me helemaal niet. Dus nu is mijn vraag; weet iemand nog iets wat ik met mijn haar kan doen?


    Kick

    dacht je van dit?


    JeffreyWoods schreef:
    dacht je van dit?




    Heb ik ook c:

    Een scene kapsel is enorm fijn en vind ik heel mooi, al moet je er wel zo'n half uur tijd aan besteden <_>.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    JeffreyWoods schreef:
    dacht je van dit?




    Dit lijkt mij zo leuk, maar mijn kapper begrijpt niet hoe ze dat voor me moet knippen. :')
    Ik ga het zelf morgen een stuk korter knippen, maar misschien zou je het voor kort kunnen knippen en het achterste deel van je haren langer laten?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zo'n 'scene-kapsel' gaat vaak samen met extensions, though.
    Maar een boblijn is inderdaad leuk, misschien kun je dat doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Achlys schreef:
    Zo'n 'scene-kapsel' gaat vaak samen met extensions, though.
    Maar een boblijn is inderdaad leuk, misschien kun je dat doen.


    Als je een beetje dik haar hebt en een bus haarlak, gaat het prima ^^.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:17 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    (...)

    Als je een beetje dik haar hebt en een bus haarlak, gaat het prima ^^.


    Ook kun je droogshampoo gebruiken om er volume in te krijgen ;)

    *Leest tekst*

    Naar mijn gevoel blijft er niks over om nog te doen, succes.


    'The best way to predict the future is to create it'.