• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ben er weer :) t was maar kort moest optreden bij de hoornse stadsfeesten dus duurde het niet zo lang :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Volgens mij zijn wij de enige vier die online zijn of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Volgens mij zijn wij de enige vier die online zijn of niet?]


    idk.... oke doe de Evan dans XD 1, 2, 3, flick, *klap* *klap* *box* tsss *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *hand dingetje gedoe* yeaaah :P ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    (...)

    idk.... oke doe de Evan dans XD 1, 2, 3, flick, *klap* *klap* *box* tsss *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *hand dingetje gedoe* yeaaah :P ]


    [Lolol, onze dans is gewoon geniaal ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben er ook weer! Taarten zijn gemaakt. ;D]

    Jessiiicaa schreef:
    Noëmi Crowe || District 12

    Panter 1 was dood. Nu werden we door een tweede aangevallen. Ik trok een van mijn rake pijlen uit het dode lijf van het beest en richtte de bebloede multitant pijl op het andere beest.
    Ik schoot en: raak. In zijn rug. Het beest piepte even, maar leek zich toen te vermannen om een nieuwe aanval in te zetten.
    Ik vloekte binnensmonds en zag de multitant op me afkomen. Zelf trok ik ook een sprintje richting het beest. Ik sprong opzij, er vlak langs en trok de pijl uit het lijf, om vervolgens weer op te springen en de pijl opnieuw af te schieten.
    'Ik kan wel wat hulp gebruiken!' brulde ik naar niemand in het bijzonder, terwijl ik op een steentje stapte en mijn voeten daarbij bijna brak.


    [Steef komt Noëmi wel ff helpen?]

    [Is er nog iets gebeurt dat ik moet weten?]

    [Ik zit er aan te denken Lisa dood te laten gaan, verder volgens mij niet veel]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blanche schreef:
    [Is er nog iets gebeurt dat ik moet weten?]


    [Ja, dat je je ouders van te voren moet inlichten, zodat ze zich geestelijk kunnen voorbereiden op een prettig gestoorde in huis >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Besef ik kom er nu pas achter...samenvattening en hem mijn topics xd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik schrijf nu wel gewoon een post als vervolg op Jonah's, want Freya zat tch niet in onze groep?}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik bijt op de binnenkant van mijn lip, en schiet de pijl af. Hij is raak, en het beest aarzelt een miniseconde, maar staat dan weer, enigzins verzwakt door de messen en pijlen. "Wat moeten we doen?" zeg ik, schreeuw ik. "Misschien kan iemand hem afleiden?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:37 ]


    Tijd voor koffie.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Ja, dat je je ouders van te voren moet inlichten, zodat ze zich geestelijk kunnen voorbereiden op een prettig gestoorde in huis >.<]


    [Ik zeg dat zo tegen mijn moeder, mijn moeder zo; "Oh, dat wist ik allang al." XDD]

    Thirlwall schreef:
    [Ik zit er aan te denken Lisa dood te laten gaan, verder volgens mij niet veel]


    [Ehm.. je doet maar. dan kan Steef d'r niet nog een keer gijzelen. Heb je nog een ander personage dan?]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ehm.. je doet maar. dan kan Steef d'r niet nog een keer gijzelen. Heb je nog een ander personage dan?]


    {Alexandria zal wel kunnen? Maar ze mag niet overlijden :p}

    {Oh trouwens, ik ben er maandag, dinsdag en Woensdag niet, dan heb ik drama-festival, dus het zou wel kunnen, maar dan ben ik dus niet online :S ... Als je het dus niet wil, kan dat wel ;P}

    {Dus ook nog even een officieel bericht:
    Op maandag t/m woensdag aanstaande ben ik niet/veel online, ik heb Drama-Festival}

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:52 ]


    Tijd voor koffie.

    [nee, ik heb niet nog een persoontje, maar ooit zullen er toch mensen dood moeten gaan]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see