• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik wel. Ik heb toch niets te doen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leon James Smith
    Met het eten verdwijnt een klein beetje van mijn chagrijnige humeur. Gezellig in mijn eentje zit in in een grote houten stoel. Het huisje, waar ik in woon, is maar klein, maar groot genoeg voor één persoon, ik dus! Verder niemand waagt er ook maar een stap in mijn huisje te zetten. Mocht ik ze ooit betrappen op rondneuzen in mijn huis, zal hen dat zwaar bezuren. Ik zou ze net zolang laten trainen, totdat ze er letterlijk bij neervallen.Als er op de deur geklopt wordt, zet ik woedend mijn bord weg. Wie durft er MIJ te storen tijdens het eten?

    Amelia Elizabeth Wright
    Als we klaar zijn met eten, begin ik automatisch af te ruimen en de spullen af te wassen.Voorzichtig laat ik de borden in het hete water glijden. Na het afwassen loop ik direct naar boven naar mijn broertjes kamer. Hij zit al netjes omgekleed in zijn bed. "Heb je je tanden wel gepoetst?' vraag ik hem
    Hij begint heftig te schudden met zijn hoofd. "Laat eens zien!"
    Breed grijnzend opent mijn broertje zijn mond en laat zijn tanden zien.
    "Ik doe het nog één keertje goed, oké?" Ik pak zijn tandenborstel en begint voorzichtig zijn kleine tandjes te poetsen. Na een verhaaltje en een 'weltrusten' sluit ik de slaapkamerdeur achter me dicht en loop naar beneden. Eindeijk even een uurtje voor mezelf!

    [zo maar even een stukje xD dan kan ik zo ook eindelijk iemand tegen komen:)Wie kan ik meeten? Amy is uit het dorp en Leon trainingsveld]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Wanneer het eten eindelijk geserveerd was, schoof ik samen met nog wat mensen aan tafel aan en begon rustig te eten.
    Tijdens het eten, sprak ik geen woord terwijl anderen ronduit praatten over hoe zielig de arme mensen van net buiten het dorp waren en dat ze hun verdiende loon hadden gekregen.
    Toen ik, net als iedereen, gedaan had met eten besloot ik om een wandelingetje te maken in de tuinen voordat ik weer aan het werk ging als hofdame.
    De geur van bloemen drong mijn neusgaten binnen terwijl ik me langzaam op een bankje neerzette.
    Natuur maakte me blij aangezien ik alleen op deze manier kon ontspannen.




    Xamen Kennedy Peyton

    "Lynnette," Grijnsde ik terwijl ik met mijn elleboog op tafel leunde. "Wat heb jij eigenlijk gedaan dat je hier zit?"
    Ik stak nog een stukje brood in mijn mond en keek haar afwachtend aan.
    Voor zover ik wist, had ik nog nooit iemand daarover aangesproken, maar aangezien ze mijn aandacht had getrokken, had ik er interesse in.
    Bijna niemand wist waarom ik juist hier was, niet omdat ik me er voor schaamde, maar omdat nog nooit iemand er naar had gevraagd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wie wilt met Kaileigh of Cristopher praten? Zitten te eten...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Amy kan June -in het dorp- of Ivan -op het platteland naast het bos- wel tegenkomen? :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Vind ik prima:)]


    It's never gonna happen, Guys.

    Amelia Elizabeth Wright

    Ik roep mijn moeder gedag, voordat ik de deur uitloop. Ik zet mijn pas richting het dorp in de hoop nog snel wat eten te kunnen halen voor morgen. Ik slenter wat tussen de winkels door, maar ik blijk alweer te laat te zijn aangezien de winkels zijn gesloten. Een beetje doelloos loop ik langs allerlei herbergjes heen, maar de muziek binnenin lokt me niet echt. Midden op de straatstenen blijf ik staan. Wat moest ik doen?


    It's never gonna happen, Guys.

    June Rose Richmond.

    "Voor de zoveelste keer smaakte het weer geweldig Feline!" Complimenteert mijn oma Feline die net aan komt lopen om de tafel af te ruimen, af te wassen en het vervolgens weer netjes in de kastjes op de goede plaatst terug te zetten. "Ik ben het een en al met u eens" Glimlach ik naar het meisje, terwijl ze mijn bord voor mijn neus weghaalt.
    "Nala? Zou ik naar buiten mogen? Ik ben voor het donker thuis en zorg dat me niets overkomt" Vraag ik aan mijn tante. Haar twijfelende blik kan niet veel goeds zeggen, maar voordat Nala haar mond open kan trekken heeft Minetta al geantwoord. "Natuurlijk mag dat June! Geniet van de buitenlucht en zorg dat je wat anders aantrekt, als je buiten het dorp gaat" Zegt ze met fijn geknepen oogjes en een glimlach op haar gezicht. "Dank u wel, Minetta" Bedank ik mijn oma. Voordat ik opsta en de eetkamer uitloop, werp ik nog even een blik naar mijn tante Nala en zie dat haar gezicht niet al te blij staat. Wat dus betekend dat ik beter weg kan gaan, voordat ze mijn oma overhaalt.
    Ik ben van plan om niet buiten het dorp te gaan, aangezien ik vanochtend al naar Shadow ben geweest en ik nu gewoon even zin heb om in het dorpje te lopen. Langs de nauwe straten, waar arme mensen zitten bedelen. Snel voel ik even in mijn zakken en hoor wat rinkelen, wat betekend dat ik een paar munten op zak heb. Altijd handig voor wat bedelaars die het verdienen en nodig hebben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wilt iemand mijn personage tegen komen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@ Pronks, waar woont Lynn eigenlijk?:O]


    It's never gonna happen, Guys.

    Amelia Elizabeth Wright

    Ik schrik op als ik keihard een knal achter me hoor. Van schrik begin ik te rennen en als ik eenmaal bij de hoek van de straat ben, bots ik keihard tegen iemand op. Ik kom keihard op de straatstenen terecht en ik hoor achter me een paar mensen lachen. Woedend kijk ik achterom naar een paar jongens, die lachend de straat verlaten. Kon ik er wat aan doen dat ik schrok? Moeizaam sta ik overeind en reik mijn hand uit naar het meisje, waar ik tegenop ben gebotst. "Sorry, ik zat niet op te letten!"

    [@ RainbowShine Volgens mij probeerde Leannan met jou personage te praten xD]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Inderdaad :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oeps, gemist :W]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Geeft niet]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lynnette Charlene Livingston

    'Lynnette,' Xamen grijnsde even naar me. 'Wat heb jij eigenlijk gedaan dat je hier zit?' Vroeg hij aan mij en nam een stuk van zijn brood. Ik nam even een hap van mijn appel. 'Paar keer het kasteel binnen geglipt. Paar van zijn mensen bewusteloos geslagen en iets gestolen,' Antwoordde ik. Ik keek even naar mijn ring. Al was hij niet echt van mij, maar daar leek hij van niemand te zijn. De koning mocht mij zeker weten niet. 'Jij,'vroeg ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor