• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Voorbeeld 6
    Voorbeeld 7




    Aanvragen sluiten vandaag, 16-06-12, om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zijn zwart-wit plaatjes eigenlijk onhandiger om een cover te maken?


    The truth may be orange!

    ForeverNiall schreef:
    oke ik heb er nog een nodig..:$
    Cover/Banner of achtergrond?:cover
    Titel?:I can win but i won't
    Andere tekst?:nee
    Afbeeldingen?:
    Sfeer van de cover:triestig en rustig
    Beschrijving van de story:
    het gaat weer over the hunger games.
    het gaat over een meisje dat meedoet aan de spelen en ze weet dat ze kan winnen maar wilt dat niet.Ze wilt namelijk dat een kind dat nooit zou kunnen winnen.Ze zit wel in de beroepstroep maar ze werkt ondertussen aan haar paln om iemand anders te laten winnen.
    Welk lettertype?:rustig en misschien iets wat op bloed/water lijkt(dit hoeft niet)
    Username er bij?:nee
    Andere eisen?:nee
    echt bedankt als je dit opnieuw voor me zou willen doen!!



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Macadamia schreef:
    Zijn zwart-wit plaatjes eigenlijk onhandiger om een cover te maken?


    Soms zijn ze zelfs makkelijker. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, dan krijg je straks ook een aanvraag van mij (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Haha, dan krijg je straks ook een aanvraag van mij (:


    Graag! (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: CrissColfer // Your lips are delicious!
    Afbeeldingen?: 1, 2 en 3
    Sfeer van de cover: Romantisch
    Beschrijving van de story: Chris Colfer is smoorverliefd op z'n collega en goede vriend: Darren Criss. Chris weet al dat hij Darren niet erg makkelijk kan krijgen, Darren is namelijk al bezet. Darren krijgt heel wat over hem heen, waarbij Chris hem daar doorheen sleept. Darrens sympathie voor Chris stijgt steeds meer.
    Welk lettertype?: Airplanes in the Nightsky
    Username er bij?: Ja, graag.
    Andere eisen?: Nee, eigenlijk niet.
    Alvast bedankt!! (flower)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:30 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind hem super! Dankjewel *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ten schreef:
    (...)



    Wauw, super leuk en SUPER bedankt!!!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Wauw, super leuk en SUPER bedankt!!!


    Geen dank. ^^

    Morituri schreef:
    Ik vind hem super! Dankjewel *O*


    Geen dank. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is een cover
    Titel; But, they think I'm a boy | Niall Horan
    Afbeeldingen; deze , of een andere van Mila Kunis, deze , of een andere van Niall Horan & misschien iets van een meisje die doet alsof ze een jongen is? (zie beschrijving story voor meer info hierover)
    eventuele sfeer; Rustig, liefde, passie
    eventuele beschrijving van je story; Nora is een meisje dat net geslaagd is voor haar eindexamens. Ze wil in Ierland gaan studeren, dus gaat ze op zoek naar gastgezinnen. Het enige gezin dat nog vrij is, is het gezin van Niall. Als Nora verder leest, ziet ze dat die hebben opgegeven dat ze alleen jongens willen ontvangen. Nora wil echt naar Ierland, dus ze besluit te doen alsof ze een jongen is. Ze heeft niet zulke vrouwelijke vormen, dus met een strakke sport-bh lijkt haar lichaam al bijna op dat van een jongen. Ze wil haar haar niet afknippen, dus besluit ze altijd een beanie op te doen. Dit lijkt te werken, maar ze wordt verliefd op Niall, haar 'broer', dus het wordt een stuk moeilijker te doen alsof ze een jongen is. Niall komt erachter, en hij vindt haar bijna gelijk leuk, maar Niall's ouders denken nog steeds dat Nora een jongen is. Dus ze beginnen een geheime relatie.
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, krullerig
    iets anders?; Geen username

    Ik hoop dat je er iets mee kan!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:48 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    StarWarsGirl schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: CrissColfer // Your lips are delicious!
    Afbeeldingen?: 1, 2 en 3
    Sfeer van de cover: Romantisch
    Beschrijving van de story: Chris Colfer is smoorverliefd op z'n collega en goede vriend: Darren Criss. Chris weet al dat hij Darren niet erg makkelijk kan krijgen, Darren is namelijk al bezet. Darren krijgt heel wat over hem heen, waarbij Chris hem daar doorheen sleept. Darrens sympathie voor Chris stijgt steeds meer.
    Welk lettertype?: Airplanes in the Nightsky
    Username er bij?: Ja, graag.
    Andere eisen?: Nee, eigenlijk niet.
    Alvast bedankt!! (flower)



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xEques schreef:
    hier ben ik weer, maar ik moet vanmiddag of morgen er nog wel iets aan toevoegen, dus nog niet mee beginnen please

    Cover
    Titel?: (hebben we nog niet)
    Andere tekst?: misschien bij alle personen de kracht, maar dat weet ik nog niet, want dan moeten er nog twee bij.
    Afbeeldingen?:


    (Scorpius Malfoy)


    (nog geen naam)


    (moet nog een naam verzinnen)


    (Sorrow Ephyra Black)

    En als het kan de schilden weer
    Scorpius + ??? = Ravenclaw
    ??? + Sorrow = Slytherin
    Sfeer van de cover: Romantiek, Jaloezie, Verdriet, Oorlog.
    Beschrijving van de story: Sorrow en ??? vinden Scorpius allebei leuk. Uiteindelijk vindt Sorrow haar werderhelft toch. Dan breekt de derde tovernaars oorlog uit en alleen de elementen kunnen de oorlog verdrijven.
    Scorpius: Vuur
    ???: Water
    ???: Aarde
    ???: Lucht
    Laure/Zara/Lauren (welke vind jij mooier?): Licht (en dus ook duisternis)
    Sorrow: Energie/Chakra's en Dood (kan met een aanraking doden. Draagt daarom ook altijd handschoenen)
    Welk lettertype?: Sierlijk, elegants
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: (ik zal het vragen)
    Andere eisen?: Je mag jouw naam erbij zetten zodat ze weten dat die van jou is.

    Sorry voor al deze nutteloze info, de rest volgt very soon


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Welke naam vind jullie beter passen bij een Slytherin met de kracht van Licht en Duisternis
    Laure/Lauren/Zara/iets anders

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:39 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @hierboven; van die drie? Zara.

    Jessiiicaa schreef:
    @hierboven; van die drie? Zara.

    Je mag ook een andere naam erbij zetten. Er staat
    Laure/Lauren/Zara/iets anders