• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Voorbeeld 6
    Voorbeeld 7




    Aanvragen sluiten vandaag, 16-06-12, om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xEques schreef:
    hier ben ik weer, maar ik moet vanmiddag of morgen er nog wel iets aan toevoegen, dus nog niet mee beginnen please

    Cover
    Titel?: (hebben we nog niet)
    Andere tekst?: misschien bij alle personen de kracht, maar dat weet ik nog niet, want dan moeten er nog twee bij.
    Afbeeldingen?:
    Ravenclaw:


    (Scorpius Malfoy)


    (nog geen naam)


    (Nog geen naam)

    Slytherin:


    (Cedric Edward Alis)


    (Sorrow Ephyra Black)


    (Zara Lauren Ailes)

    En als het kan de schilden weer. Het staat boven het rijtje. Kun je ze dan dit keer ook goed zetten????:$:$:$:$:$
    Hij was echt mooi, maar de twee hoofdpersonen klopten niet.
    Sfeer van de cover: Romantiek, Jaloezie, Verdriet, Oorlog.
    Beschrijving van de story: Sorrow en ??? vinden Scorpius allebei leuk. Uiteindelijk vindt Sorrow haar werderhelft toch. Dan breekt de derde tovernaars oorlog uit en alleen de elementen kunnen de oorlog verdrijven.
    Scorpius: Vuur
    ???: Water
    ???: Aarde
    ???: Lucht
    Laure/Zara/Lauren (welke vind jij mooier?): Licht (en dus ook duisternis)
    Sorrow: Energie/Chakra's en Dood (kan met een aanraking doden. Draagt daarom ook altijd handschoenen)
    Welk lettertype?: Sierlijk, elegants
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: (ik zal het vragen)
    Andere eisen?: Je mag jouw naam erbij zetten zodat ze weten dat die van jou is.

    Sorry voor al deze nutteloze info, de rest volgt very soon


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cover
    Titel?: This is war || The maraudettes
    Andere tekst?: -
    Afbeeldingen?:
    1(Annastacia Lestrange)
    2(Rosalie Potter)
    3(Katherine Lauren Riddle)
    4(als deze het niet doet, Marauders map zoeken en dan de vijfde op de eerste rij)
    en het schild van gryffindor
    Sfeer van de cover: Oorlog, Spannend, Vriendschap, Liefde
    Beschrijving van de story: Niet van toepassing (ik wil niks verklappen)
    Welk lettertype?: Sierlijk, elegant
    Username er bij?: nope
    Andere eisen?: eigenlijk niet, maar niet te donker.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 8:36 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cover/Banner of achtergrond?: Het is als voorbeeld voor een kaft van een boek.
    Titel?: The lost Land
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?: 1. 2> zou deze groter mogen?
    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren). zou je misschien, als achtergrond een oorlog sfeer willen doen.
    Sfeer van de cover: Magie, oorlog en vriendschap.
    Beschrijving van de story: Ik kan er niet veel van zeggen, maar het gaat over dat een meisje bij een magische groep hoort en de prinses is van The lost land. Maar daar is al jaren oorlog en de groep moet het oplossen.
    Welk lettertype?: Deze.
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: Nee.
    Andere eisen?:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Sorry voor het lange wachten, ik zit in een lastige tijd. Daarom sluit ik de aanvragen vanavond om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Macadamia schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik vind hem erg mooi geworden!
    Zou je er wel nog een titel kunnen opzetten? Die zou dan 'Guardian Angel' worden. En eventueel mijn username, in kleinere letters en enkel als dat mooi uitkomt?



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    aquafresh schreef:
    cover
    titel: Angels Warriors
    andere tekst: i am not human, i have powers were people dream about, im an angel
    afbeeldingen: aquafresh (ga dan naar me fotoboek)(nmr 1 en 2 en 12) je mag er zelf 1 ook doen
    sfeer van de cover: Beetje mysterieus en engelachtig
    Beschrijving van de story: Over een meisje die ontdekt dat ze een engel is en voorbestemd is de engelen wereld te redden
    Welk lettertype?: maakt niet uit
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: -
    Andere eisen?:



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Plaatje aangepast. (: Je mag alleen zelf weten welk van de twee plaatjes waartussen ik twijfel je kiest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Queen of Hearts
    Andere tekst?: “The rose speaks of love silently, in a language known only to the heart.”
    Afbeeldingen?: Één, Twee, en Drie.
    Sfeer van de cover: Mysterieus, liefde, drama.
    Beschrijving van de story: Selene Cross en Crimson Taera zijn beste vrienden, maar wat Crimson niet weet, is dat Selene wel wat meer gevoelens voor hem koestert dat alleen vriendschap -- Helaas voor Selene wijst hij haar af en zegt hij tegen haar dat hij alleen vrienden wil zijn, dat hij haar zo de hele tijd gezien heeft en dat het ook niet zou veranderen. Selene is hier heartbroken van en besluit om te vertrekken naar Nathaniel Delerosa om rust op te zoeken. Hij geeft haar het advies dat het toch al niet zo'n goed idee was, omdat Selene een pureblood Vampyre is en Crimson eigenlijk een Engel.
    Hoe zou Selene reageren als Crimson Taera op een dag op de stoep staat? Waarom is hij naar haar terug gekeerd? Of ging het hem niet om haar, maar om Nathaniel? En wat vindt Selene van het feit dat Crimson een engel is?
    Welk lettertype?: Maakt mij niet uit, als het er maar bijpast.
    Username er bij?: Hoeft niet perse.
    Andere eisen?: Nee.


    Ik twijfel alleen tussen deze en deze?



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik stuur dit alvast, maar ik ga jou en me goede covermakerij heel erg misse
    Ik hoop dat je leven beter wordt
    Veel plezier!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    nog een keer bedankt
    :D


    Hell is empty..al the devils are here

    Nvm, ik zie net dat het topic al gesloten moest worden enzo.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:40 ]


    26 - 02 - '16

    Welk programma gebruik je hier eigenlijk voor?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.