• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Voorbeeld 6
    Voorbeeld 7




    Aanvragen sluiten vandaag, 16-06-12, om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Unwind schreef:
    Wow ze zijn echt super goed! Als ik een titel heb voor mijn komende story wil ik er ook wel een :)
    Welk programma gebruik je eigenlijk?


    Ik gebruik het programma GIMP. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MadameParis schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Een cover
    Titel?:Dubbelleven
    Andere tekst?: Nope
    Afbeeldingen?:
    Sfeer van de cover: Een lichtelijk contrast, aan de ene kant wat party gedrag, aan de andere kant een rustig leven.
    Beschrijving van de story: Over een vrouw wiens leven instort nadat ze onvruchtbaar is verklaart, en haar man haar verlaat. Overdag helpt ze verslaafden, ’s nachts geraakt ze zelf zwaar a/d drugs.
    Welk lettertype?: Als je het met word maakt, het liefst Lucida Handwriting, de kleur mag je zelf even bekijken wat het mooiste is.
    Username er bij?: Liever mijn naam erbij: Roos Valentijn (met een Copyright teken)
    Andere eisen?:Maak er wat moois van.:)

    Kijk maar of het je lukt, als je er niets van kunt maken is dat ook prima, dan probeer ik wel wat anders. (:


    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 12:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aanvragen zijn open!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:


    Ik vind hem heel mooi! Maar zou je toch die tekst rechts boven in kunnen verwijderen? Dan is 'ie mooier, denk ik. Sorry voor het ongemak (:

    Ze zijn simpel, maat mooi bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik vind hem heel mooi! Maar zou je toch die tekst rechts boven in kunnen verwijderen? Dan is 'ie mooier, denk ik. Sorry voor het ongemak (:



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:


    Super mooi, bedankt! (:

    Fierte schreef:
    (...)
    Super mooi, bedankt! (:


    Geen probleem. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef:
    Ze zijn simpel, maat mooi bedankt.


    anytime. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover/ boekencover
    Titel?: De regenboogvlinders.
    Andere tekst?: nee
    Afbeeldingen?:






    Zoals je misschien wel las heet het boek regenboogvlinders dus zou het eigenlijk de bedoeling zijn dat er op de over zeven vlinders stonden in de kleuren van de regenboog. Kan jij de kleur van deze vlinder in andere kluren aanpassen.(maakt niet uit als het niet gaat)
    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover: helder en gelukkig
    Beschrijving van de story: Een jongetje is uitverkoren om de kleuren van de regenboogvlinders trg te zoeken. Daarbij gaat hij in elk land een kleur zoeken voor elke vlinder
    Welk lettertype?:
    Janda Swirlygirl (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: nee (Malinde V. mag wel maar dan in het klein)
    Andere eisen?: liefst staand in plaats van liggend

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:46 ]

    Ten schreef:
    (...)



    Hij is echt fucking mooi. Echt superbedankt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Meet me in the pouring rain • Harry Styles
    Andere tekst?: nee
    Afbeeldingen?:
    the girl
    of deze voor meisje
    harry styles & misschien nog een zoenend stelletje ofzo
    Sfeer van de cover: regenachtig iets
    Beschrijving van de story: wat bedoel je met beschrijving?
    Welk lettertype?: maakt niet uit maar wel een mooie
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: is goed
    Andere eisen?: nopee

    xx

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:12 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Meet me in the pouring rain • Harry Styles
    Andere tekst?: nee
    Afbeeldingen?:
    the girl
    of deze voor meisje
    harry styles & misschien nog een zoenend stelletje ofzo
    Sfeer van de cover: regenachtig
    Beschrijving van de story: wat bedoel je met beschrijving?
    Welk lettertype?: maakt niet uit maar wel een mooie
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: is goed
    Andere eisen?: nopee

    xx


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    wow, echt mooi ^^, ik heb zelf geen dingetjes.... xd


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Cover/Banner of achtergrond?: Een Cover (:
    Titel: Smile to the Rain
    Afbeeldingen:
    1, 2 (maar dit mag ook een andere foto van Victoria Justice zijn, wel het liefst met stijl haar, maar je moet zelf even kijken wat je het beste kunt bewerken, dat maakt mij niet zoveel uit), een jongen met haar dat ongeveer zit als op deze foto: 3, maar dat hoeft niet per se deze foto te zijn, kijk maar. Als het lastig is met de personen mag je die ook best weglaten hoor, dat maakt niet zoveel uit. Of je doet er eentje van een stelletje samen, in een knuffel. Maar kijk maar, hahaha =)
    Sfeer van de cover: Ehm. Rustig, maar niet te droevig. Je mag best met kleuren werken (:
    Beschrijving van de story: Joyce (het Victoria Justice meisje) is 16 jaar en samen met haar beste vriendin Lisa mag ze bij de schoolkrant, op de voorwaarde dat ze een geweldig artikel schrijven. Hiervoor willen ze superster Ashton (de jongen) interviewen, en tussen hem en Joyce bloeit iets op.
    Welk lettertype: Ehh. Ik heb echt geen flauw idee hoe dit gaat worden, ik wil jou vrij laten. Vind je het erg om zelf een lettertype te kiezen? Als ik het zelf moet doen dan moet je het zeggen hoor!
    Username er bij: Nee, liever niet (:
    Andere eisen: Eh, niets geloof ik. Ik hoop echt dat je er iets mee kunt (:


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.