• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Voorbeeld 6
    Voorbeeld 7




    Aanvragen sluiten vandaag, 16-06-12, om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eeyore schreef:
    FIXED it for ya! *O*


    Thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hutcher schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover.
    Titel?: The Others.
    Andere tekst?: See it, feel it, taste it, hear it, smell it.
    Afbeeldingen?: http://tinypic.com/r/5k3k0j/6 & ik zou graag een plaatje van een groot als achtergrond willen.
    Sfeer van de cover: Een beetje somber.
    Beschrijving van de story: -
    Welk lettertype?: Courier?
    Username er bij?: -
    Andere eisen?: Het hoeft niet te moeilijk, gewoon een beetje simpel houden (:



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xxmarithxx schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Een Cover (:
    Titel: Smile to the Rain
    Afbeeldingen:
    1, 2 (maar dit mag ook een andere foto van Victoria Justice zijn, wel het liefst met stijl haar, maar je moet zelf even kijken wat je het beste kunt bewerken, dat maakt mij niet zoveel uit), een jongen met haar dat ongeveer zit als op deze foto: 3, maar dat hoeft niet per se deze foto te zijn, kijk maar. Als het lastig is met de personen mag je die ook best weglaten hoor, dat maakt niet zoveel uit. Of je doet er eentje van een stelletje samen, in een knuffel. Maar kijk maar, hahaha =)
    Sfeer van de cover: Ehm. Rustig, maar niet te droevig. Je mag best met kleuren werken (:
    Beschrijving van de story: Joyce (het Victoria Justice meisje) is 16 jaar en samen met haar beste vriendin Lisa mag ze bij de schoolkrant, op de voorwaarde dat ze een geweldig artikel schrijven. Hiervoor willen ze superster Ashton (de jongen) interviewen, en tussen hem en Joyce bloeit iets op.
    Welk lettertype: Ehh. Ik heb echt geen flauw idee hoe dit gaat worden, ik wil jou vrij laten. Vind je het erg om zelf een lettertype te kiezen? Als ik het zelf moet doen dan moet je het zeggen hoor!
    Username er bij: Nee, liever niet (:
    Andere eisen: Eh, niets geloof ik. Ik hoop echt dat je er iets mee kunt (:



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cover/Banner of achtergrond: Cover
    Titel: One More Shot
    Andere tekst: Nee
    Afbeeldingen:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Sfeer van de cover: Uhm, tja, hoe omschrijf je dat. Het heeft een beetje een drugs/alcohol-achtige sfeer, zo’n soort feest zeg maar. Erg duidelijke uitleg is ’t niet, sorry.
    Beschrijving van de story: Vijf jongeren gaan samen uit. Allemaal hebben ze een probleem in hun leven en om hieraan te ontsnappen, gaan ze volledig los op feesten, met flink wat drank en drugs dus. Bij die problemen moet je bijvoorbeeld denken aan anorexia. Niemand van de groep kent de anderen echt, maar als alles langzaam uit de hand loopt, blijkt dat ze elkaar meer nodig hebben dan ze denken. Slechte samenvatting maar ik ben moe.
    Welk lettertype: Plane Crash
    Username er bij: Nee, hoeft niet.
    Andere eisen: Ik had in mijn hoofd om de discotheek als achtergrond te gebruiken en de plaatjes van de drugs + alcohol op de voorgrond, zeg maar, als dat kan ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:50 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ten schreef:
    (...)



    Thankyouuuu, hij is echt mooi! Ik weet niet hoe je het doet, maar het is wel echt heel erg mooi =D


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: The Magic War
    Andere tekst?: Nee, alleen de titel
    Afbeeldingen?:





    Onderstaande foto of de andere foto van de dwerg, ik weet niet welke het handigst is voor jou om te gebruiken







    Het zijn heel veel plaatjes en foto's maar ik hoop dat je ze d'r allemaal op krijgt
    Sfeer van de cover: Rustig en een beetje donker/duister
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?: Sierlijke letters, die duidelijk te lezen zijn
    Username er bij?: Nee
    Andere eisen?: Van de foto's alleen de personen/figuren, graag


    Physics is awesome

    Jessiiicaa schreef:
    Held! Zet mij maar op je wachtlijst, ik zal nu ff het lijstje invullen(a)

    EDIT; mn lijstje.

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover voor mijn Princess Lily story.

    Titel?: Princess Lily.

    Andere tekst?: a fight against evil.
    Afbeeldingen?:
    Zo ziet Princess Lily eruit:
    Ik heb verder niet iets in mn hoofd dus ik plaats een paar foto's die je evt wel kunt gebruiken. Zoek maar iets uit.
    Klik.
    Sfeer van de cover: vintage en mysterious style (zoiets als dit:
    Klik of dit: Klik
    Beschrijving van de story: het gaat over een Prinses met een magische gave. Ze leeft in een sprookjesachtige wereld, vermixt met harde realiteit en (duistere) fantasie. Ze behoort tot de Orde (mensen met een magische gave), maar weet dit niet todat iemand haar persoonlijk komt halen. Ervoor wist ze al dat ze tot het magische ras behoorde, maar verborg het voor de hele wereld. Haar vader had een verhaal opgehangen dat ze aan een ernstige ziekte leed. Lily raakt, zodra ze zich bij de Orde aansluit, verwikkeld in een gevaarlijk en ingewikkeld spel, waarbij de Equalisten het magische ras proberen uit te roeien. Zij en de Orde proberen dit tegen de gaan en het magische, onderdrukte ras te redden.
    Welk lettertype?:
    'Princess Lily' in: Bleeding Cowboys van Dafont.
    'a fight against evil' in: Jenna Sue van Dafont
    Username er bij?: alleen als het mooi past.

    Andere eisen?: uhm niet dat ik weet. Verzin maar iets leuks ;)



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xMHoran schreef:
    Hmm.. Kan je ook een Profielfoto maken?
    Zo ja , hier zijn dan de afbeeldingen :
    FOTO 1 (zonder tekst)
    FOTO 2
    Als het kan de 2e foto een beetje ergens in een hoekje of zo..
    Tekst :
    One Dream
    One Band
    One Direction
    (lettertype , One Direction)

    Genoeg?
    Alvast bedankt!



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ForeverNiall schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: cover
    Titel?: if you don't live for something you'll will die for nothing
    Andere tekst?:nee
    Afbeeldingen?:


    Sfeer van de cover: rustig en een beetje triest
    Beschrijving van de story: Het gaat over een meisje die mee moet doen aan de hongerspelen.Ze is beroeps dus is ze goed getraind.Haar hele leven staat op het spel maar vindt ze het wel waard om te blijven leven,zonder iets te hebben?Iedereen van wie ze houd is dood.(is dit goed?)
    Welk lettertype?: Maakt niet echt uit als het maar rustig overkomt
    Username er bij?: Nee
    Andere eisen?:/nee
    alvast bedankt!!!
    .



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Vengeance And Vendetta
    Andere tekst?:Burn In hell
    Afbeeldingen?: klik, klik en klik

    Sfeer van de cover: Gewoon lekker duister
    Beschrijving van de story: Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.


    Welk lettertype?: Dirty English voor de titel en A gothique Time voor de ondertitel

    Username er bij?: graag
    Andere eisen?:


    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 23:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)



    Aah, hij is super! ga morgen meteen aanpassen, zit nu op mobiel en ding werkt niet mee >.<

    ty Lizzy ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Aah, hij is super! ga morgen meteen aanpassen, zit nu op mobiel en ding werkt niet mee >.<

    ty Lizzy ^^


    no problem! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LilyLove4eva schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: een cover
    Titel?: A French lily • Severus Snape
    Andere tekst?: nee
    Afbeeldingen?: (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    1.
    2.
    3.
    Sfeer van de cover: Mysterieus, maar toch ook weer lieflijk...(als je begrijpt wat ik bedoel) =P
    Beschrijving van de story: Een meisje uit Frankrijk, Sarah Louise Faivre, switcht van school tussen Beauxbatons en Hogwarts. De eerste keer dat Severus haar zit, krijgt hij de schok van zijn leven: Ze lijkt ontzettend veel op Lily in haar jonge jaren. Hoe erg hij haar ook uit zijn leven probeert te bannen (hij geeft haar bergen straf, terwijl ze in feite niets doet, negeren in de lessen), langzaam maar zeker valt hij toch voor haar. Sarah begint hem te ontlopen zodra ze dit te weten komt, alleen in de lessen zien ze elkaar nog. Severus probeert haar steeds te laten weten hoeveel hij van haar houdt, maar hoe erg ze die pogingen negeert, ergens diep vanbinnen vindt ze het toch ergens wel schattig. Dan valt zij langzaam maar zeker ook voor hem.
    Welk lettertype?: (Het liefst een van dafont.com) 'Like Giselle?' of 'Airplanes in the Night Sky'. Als deze eigenlijk totaal niet staan, mag het ook een andere zijn =P Voel je vrij =).
    Username er bij?: Nope.
    Andere eisen?: Uhm... Nee, eigenlijk niet =)



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Curiosa schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: White tuxedo and curly hair
    Andere tekst?: //
    Afbeeldingen?:
    1
    2
    3
    Kun je er zelf nog een plaatje van een gitaar bij zoeken? Dan kan je zelf een beetje bepalen wat voor foto het handigste is. Sorry als ik je met irritante foto's heb opgezadeld waar je niets mee kunt, want dat idee heb ik wel :$
    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover: vrolijk maar niet té.
    Beschrijving van de story:
    Layla gaat met haar mentorklas naar een eiland toe als wijze van schoolreisje (het is een hele dure, kakschool). Haar leven is perfect: ze heeft drie beste vriendinnen en verkering met dé boy van de school. Maar dan komt ze met Daniel in contact...
    Welk lettertype?:
    Talking to the Moon
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: Nee.
    Andere eisen?: Niet echt...



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Boutella schreef:
    Cover
    Titel: Sale el Sol
    Andere tekst: Dance or die
    Afbeeldingen:
    Deze, deze en deze graag.
    Sfeer van de cover: Romantisch, dreigend
    Beschrijving van de story: Megan Foster, voorheen Mécia Ximenes Soares, is een Amerikaanse danseres. Wanneer het geadopteerde meisje geslaagd is wilt ze iets anders, geen studie, geen boeken maar vrijheid, heel veel vrijheid. Op aanraden van haar beste vriend gaat ze naar haar land van herkomst: Brazilië. Al snel ontmoet ze hier de knappe, verleidelijke maar vooral mysterieuze Ricardo. In haar naïeviteit besluit ze samen met deze jongen mee te reizen maar deze reis is een ander dan ze verwachtte. Door Ricardo wordt ze regelrecht de onderwereld ingetrokken, zowel de Zuid-Amerikaanse als ze Europese. Megan komt er langzaam aan achter dat de mooie Ricardo niet helemaal het type is dat zij dacht.
    Welk lettertype: is deze mogelijk? Die dan het liefste voor de Titel in het groot en deze voor “Dance or Die”.
    Username er bij?: Nee.
    Andere eisen: Nee.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.