• Ik heb gewoon veel inspiratie maar ik weet niet hoe het te brengen. Ik hoop dat iemand me wil helpen met een story. Het liefst van One direction, bromance of normal romance...

    Please subscribe
    XXX Sacha

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    Ik heb een een SA over 2 broers die een paar zijn. Misschien krijg je dan een idee voor een verhaal. Zal ik een link plaatsen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan je helaas niet helpen ik suck er echt in ;)


    •*• Lululu •*•

    @Interceptor: I suck in it too and negative x negative is positive
    @Cyberlord: Maybe that's like a bromance. me gusta bromances (especially narry storan)

    Sow everyone can write a story and I would like a link of your
    SA thanx alot.


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    Het is geen 1D bromance, dat schrijf ik niet. Ik schrijf alleen Onbekende Personen, maar ik denk dat je uit de SA wel een paar dingen kunt halen om te gebruiken: Falling Tears


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Cyberlord: FUUUUUU ik zit hier gewoon te janken... En ook ik schrijf (op papier ik vind ze nooit goed genoeg om op quizlet te zetten) niet alleen bromances maar ook onbekende personen. Ik vond het egt heel mooi en ik als beeld-denker zie hem dan al staan bij het dode lichaam van zijn verloofde... TT^TT


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    Vind je geschiedenis leuk? Laat ze de tijd door reizen met alle blues van de liefde. En op het einde is het dan een film, maar zijn ze 'echt verliefd geworden en dan AAAAAAAAAAAAAAAAH.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ja opzich... Maar het idee van tijdreizen staat me eigenlijk niet zo aan. Maar wat vind jij trouwens van een Romance tussen twee meisjes...


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    SachaHoran schreef:
    @Cyberlord: FUUUUUU ik zit hier gewoon te janken... En ook ik schrijf (op papier ik vind ze nooit goed genoeg om op quizlet te zetten) niet alleen bromances maar ook onbekende personen. Ik vond het egt heel mooi en ik als beeld-denker zie hem dan al staan bij het dode lichaam van zijn verloofde... TT^TT

    Hahaha sorry. Het moest zo'n goed verhaal worden. Daarom heb ik die schrijfwedstrijd ook gewonnen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SachaHoran schreef:
    ja opzich... Maar het idee van tijdreizen staat me eigenlijk niet zo aan. Maar wat vind jij trouwens van een Romance tussen twee meisjes...


    Pas het aan wat jij leuk vind, die film erachter kan altijd. Een OP moedig ik altijd aan! En ja een womance [bestaat dat woord?] is een leuk idee. I support! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @cyberlord: Hysterische reactie van mij hier queen drama haha... Coole gebruikersnaam trouwens.

    @Sverige: Yay vanaf nu bestaat womance wel haha. Genoeg inspi daarvoor can you please help me to bring it right...


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    Ja, ga voor femmeslash! :9~ Leuk om te schrijven en nog vrij zeldzaam op Quizlet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ja, ga voor femmeslash! :9~ Leuk om te schrijven en nog vrij zeldzaam op Quizlet.


    Een femmeslash, dat is best wel nice. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat is eigenlijk de hulp die je wil ? Want je zegt dat je er veel ideeën hebt, maar niet weet hoe ze te brengen ?
    Misschien kan je enkele van je ideeën kort geven (hoeft maar enkele zinnen te zijn!) en dan kan ik zien wat ik er een beetje van kan maken om je opweg te helpen :')


    The soul needs autumn.

    ik hoopte dat iemand wilde co-writen bijvoorbeeld... ik schrijf een POV en die andere iemand schrijft de andere POV en zo samen. Snappie (Ik zei toch dat ik het niet goed wist te brengen)


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles

    ik heb de proloog geschreven hier is de link ervan
    http://www.quizlet.nl/chapters/899691/prologue/
    volgens mij is het zo wel goed


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles