• Welkom bij mijn Coverwinkeltje!
    Omdat ik me de laatste tijd nogal verveel en ik graag covers maak, kun je ze hier aanvragen! Vul gewoon even het volgende lijstje in:

    Cover/Banner of achtergrond?:
    Titel?:
    Andere tekst?:
    Afbeeldingen?:

    (Ik zoek zelf maximaal één, de rest moet je zelf aanleveren)
    Sfeer van de cover:
    Beschrijving van de story:
    Welk lettertype?:

    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?:
    Andere eisen?:


    Gemaakte covers:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Voorbeeld 6
    Voorbeeld 7




    Aanvragen sluiten vandaag, 16-06-12, om middernacht! Daarna maak ik alle aanvragen die er nog staan in de volgende 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Perfect!

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Kan je die later nog toevoegen eventueel? Hij staat nog niet vast...
    Andere tekst?: neen
    Afbeeldingen?: 1, 2 en 3
    Sfeer van de cover: droevig, maar met hoop (:
    Beschrijving van de story: June en Louis zijn al anderhalf jaar gelukkig samen. Wanneer Louis aangereden wordt en in coma belandt, lijkt het voor June alsof haar leven voorbij is. Maar aangemoedigd door Harry, Louis’ beste vriend, gaat ze op zoek naar de persoon die haar vriendje aanreed. Het wordt een helse zoektocht, die zowel voor June als voor Harry erg moeilijk blijkt te zijn, maar waarin ze een stukje van hun verdriet verwerken.
    Welk lettertype?: zoek maar wat bijpassends
    Username er bij?: neen
    Andere eisen?: neen


    The truth may be orange!

    Macadamia, je eerste link doet het niet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Macadamia, je eerste link doet het niet. ^^


    ah kut, wacht even (:


    The truth may be orange!

    Doet hij het nu? (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Doet hij het nu? (:


    Ja, dankje. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    xEques - Titel kan worden toegevoegd zodra je die geeft.



    Alleen de plaatjes staan verkeerd.
    Sorry als ik onduidelijk ben geweest. Ik zal het ff duidelijker maken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Pagina 10
    SongOfMyself
    Daar staat het goed. De afdeling staat achter de naam


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Macadamia schreef:
    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Kan je die later nog toevoegen eventueel? Hij staat nog niet vast...
    Andere tekst?: neen
    Afbeeldingen?: 1, 2 en 3
    Sfeer van de cover: droevig, maar met hoop (:
    Beschrijving van de story: June en Louis zijn al anderhalf jaar gelukkig samen. Wanneer Louis aangereden wordt en in coma belandt, lijkt het voor June alsof haar leven voorbij is. Maar aangemoedigd door Harry, Louis’ beste vriend, gaat ze op zoek naar de persoon die haar vriendje aanreed. Het wordt een helse zoektocht, die zowel voor June als voor Harry erg moeilijk blijkt te zijn, maar waarin ze een stukje van hun verdriet verwerken.
    Welk lettertype?: zoek maar wat bijpassends
    Username er bij?: neen
    Andere eisen?: neen




    Zodra je de titel nodig hebt zeg je het maar - Veranderingen kun je doorgeven. ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 14:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom sta ik niet op de wachtlijst?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    Waarom sta ik niet op de wachtlijst?


    Omdat ik er 's avonds laat met mijn domme hoofd heb over gekeken.
    heel heel erg sorry, i'll fix it right now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dankjee!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    cover
    titel: Angels Warriors
    andere tekst: i am not human, i have powers were people dream about, im an angel
    afbeeldingen: aquafresh (ga dan naar me fotoboek)(nmr 1 en 2 en 12) je mag er zelf 1 ook doen
    sfeer van de cover: Beetje mysterieus en engelachtig
    Beschrijving van de story: Over een meisje die ontdekt dat ze een engel is en voorbestemd is de engelen wereld te redden
    Welk lettertype?: maakt niet uit
    (Het liefst een van dafont.com)
    Username er bij?: -
    Andere eisen?:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:16 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Escritura schreef:
    (...)



    Zodra je de titel nodig hebt zeg je het maar - Veranderingen kun je doorgeven. ^^


    Bedankt! Ik vind hem erg mooi geworden!
    Zou je er wel nog een titel kunnen opzetten? Die zou dan 'Guardian Angel' worden. En eventueel mijn username, in kleinere letters en enkel als dat mooi uitkomt?


    The truth may be orange!

    Cover/Banner of achtergrond?: Cover
    Titel?: Queen of Hearts
    Andere tekst?: “The rose speaks of love silently, in a language known only to the heart.”
    Afbeeldingen?: Één, Twee, en Drie.
    Sfeer van de cover: Mysterieus, liefde, drama.
    Beschrijving van de story: Selene Cross en Crimson Taera zijn beste vrienden, maar wat Crimson niet weet, is dat Selene wel wat meer gevoelens voor hem koestert dat alleen vriendschap -- Helaas voor Selene wijst hij haar af en zegt hij tegen haar dat hij alleen vrienden wil zijn, dat hij haar zo de hele tijd gezien heeft en dat het ook niet zou veranderen. Selene is hier heartbroken van en besluit om te vertrekken naar Nathaniel Delerosa om rust op te zoeken. Hij geeft haar het advies dat het toch al niet zo'n goed idee was, omdat Selene een pureblood Vampyre is en Crimson eigenlijk een Engel.
    Hoe zou Selene reageren als Crimson Taera op een dag op de stoep staat? Waarom is hij naar haar terug gekeerd? Of ging het hem niet om haar, maar om Nathaniel? En wat vindt Selene van het feit dat Crimson een engel is?
    Welk lettertype?: Maakt mij niet uit, als het er maar bijpast.
    Username er bij?: Hoeft niet perse.
    Andere eisen?: Nee.


    Ik twijfel alleen tussen deze en deze?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.