• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    “Ik wil je morgen nog wel verder helpen, maar dit is voor mijn lichaam voor vandaag genoeg. Als ik meer pijn bij je afneem, zal ik hier direct in elkaar zakken.” Zei hij tegen me, waardoor ik hem even dankbaar aankijk en merk dat hij een schraal lachje op zijn lippen heeft.
    “Kan ik nog iets anders voor je doen? Anders ga ik Celeste opzoeken. Ik ben bang dat ze zich zorgen over me maakt.” Zegt hij vervolgens en ik knik even. Ga maar, wilde ik zeggen, maar de woorden stokte in mijn keel. Feline en Jerry, hmm… Het was eigenlijk ook te verwachten, ze is een Leonim en ik een Caligas, dat zou toch niet werken. In ieder geval niet voor haar, ze was er namelijk heimelijk van overtuigd dat alle jongens (vooral die bij Caligas) hetzelfde zouden zijn…
    “Bedankt, Geovanni.. Je hoefde het niet te doen,” Zeker niet omdat jij ook bij Leonim hoort en vast denkt waarom je dit in hemelsnaam moest doen. “Ga maar naar je liefje toe.” Dit keer was ik diegene die een schraal lachje op mijn lippen had geplaatst en weer levenloos naar het plafond keek.
    Wanneer komt Feline terug?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline schud haar hoofd en d'r natte handen vliegen in het rond. Niet dat het veel uitmaakt, want ik ben al compleet doorweekt. Ik wed dat zelfs mijn onderbroek nat is.
    "Ik wil dat je blijft." Zegt ze zacht.
    Ik kijk haar verbaasd aan. "Nu begrijp ik jóu niet meer." Zeg ik tegen haar, maar wel met een kleine grijns.
    "We kunnen denk ik maar beter naar binnen gaan." Zegt ze nadat er gerommel in het lucht heeft geklonken, dat ik herken als onweer.
    Feline staat op en trekt mij ook overeind. Samen lopen we naar binnen en ik blijf in het halletje staan.
    Ik kijk van Feline's kleding naar de mijne. "Ik ben verzopen en nu?" Vraag ik aan haar en wring mijn shirt uit.

    Feline Haven Chase
    'Ik ben verzopen en nu?' vraagt Jerry als we weer binnen staan anden hij wringt zijn shirt uit.
    'Oh eh, anders gaan we eerst even wat droge kleren aantrekken en dan terug naar de ziekenzaal?' stel ik voor.
    De zuster en dokter worden er denk ik niet echt blij van als we een heel water spoor door te ziekenzaal trekken.
    'Nogmaals sorry dat je door mij zo nat bent geworden,' zeg ik dan en ik glimlach zwakjes. 'Zullen we dan maar naar onze kamer gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Bedankt, Geovanni.. Je hoefde het niet te doen." Zegt hij tegen me.
    Ik wil iets zeggen, maar hou dat voor me. Ik knik kort, kijk nog even naar Aiden, maar wendt dan mijn blik af.
    "Ga maar naar je liefje toe."
    Ik grinnik zachtjes en loop naar de deur toe, open deze en loop de schoolhal in. Ik sluit de deur weer zachtjes achter me. Op zoek naar Celeste!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:46 ]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Oh eh, anders gaan we eerst even wat droge kleren aantrekken en dan terug naar de ziekenzaal?" Stelt ze voor.
    Ik knik naar haar. Dat lijkt me wel een slim plan, aangezien ik het koud begin te krijgen.
    "Nogmaals sorry dat je door mij zo nat bent geworden," Verontschuldigt ze zich met een klein glimlachje.
    "Zullen we dan maar naar onze kamer gaan?"
    Ik knik opnieuw. "Dat lijkt me verstandig, want als ik hier langer blijf staan verander ik in een wolf.." Zeg ik en onderdruk een rilling.

    [Sinds wanneer kan Giovanni gedachten lezen ;p?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Hij grinnikte zachtjes, doet de deur open en dicht en dan ben ik alleen in de zaal. Ten minste, ik ben alleen op een manier dat er niemand nu voor me is.
    Feline zou zich vast amuseren met Jerry in de buurt en zich niet meer om mij bekommeren, wat ik op zich wel kon snappen..
    Nee, Aiden, dat kun je niet snappen, je bent voor haar een gevecht aangegaan! Of dat nu ongelooflijk stom is of gewoon dapper, je hebt het wel gedaan..

    Celeste Jade Fox.
    Zenuwachtig stond ik op en liep ik heen en weer door het gangetje. Het boek had ik op het bankje gelaten, want ik kon er toch niet in lezen. Dit was de eerste keer dat ik onrustig was om geen boek te lezen.
    Hoe zal het met hem gaan? Die vraag werd duizend keer in mijn gedachtes gesteld en ik bleef maar ijsberen.
    Hij was nu al veel te lang daar binnen.. Kom nou, Geovanni, kom nou, zodat ik kan zien dat alles goed met je gaat.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bisous schreef:
    [Sinds wanneer kan Giovanni gedachten lezen ;p?]


    {Sinds ik erg moe ben en dus vaag bezig ben.}

    Morticia schreef:
    Aiden Joshua Lloyd.
    Hij grinnikte zachtjes en liep naar de deur toe, waarna hij opeens bij de deur stopt.
    ‘Moet ik Feline halen?’ Fronsend keek ik hem aan. Hij had zijn hand op de deurklink en even probeerde ik hem te analyseren, maar deed er verder mijn best niet voor.
    Mijn ogen vernauwde ik wel even. ‘Hoe – wat?’ Ik zuchtte vermoeid.
    ‘Laat maar, ik hoef het niet eens te weten hoe je dat deed…’ Hoe hij wist dat ik eraan dacht.
    ‘Je hoeft haar niet te halen,’ Ik zuchtte even diep en gebaarde dat hij wel mocht gaan, aangezien hij dat vast ook wel wilde.


    {Ik haalde de gaven door de war en heb mijn post veranderd, jouw post klopt niet meer. ;p}

    (Aangepast! Moet ik Celeste nu naar Geovanni laten lopen, of wat?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Dat lijkt me verstandig, want als ik hier langer blijf staan verander ik in een wolf...' zegt Jerry.
    Oja, dat zou niet zou handig zijn.
    We lopen verder en als we na een paar minuten bij de leerlingenkamer zijn aangekomen kijk ik hem iets wat twijfelend aan. 'Ik eh, misschien zie ik je zo wel weer,' zeg ik. Nadat ik nog even naar hem geglimlacht loop ik naar mijn kamer waar ik mijn natte kleren uittrek en nadat ik heb gedoucht droge kleren aantrek. Het is al rond half tien 's avonds dus ik besluit maar gewoon een hoodie en een joggingbroek aan te trekken.
    Aiden is er waarschijnlijk toch nog niet goed bij met zijn hoofd dus het maakt niet echt uit hoe ik eruit zie.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (Aangepast! Moet ik Celeste nu naar Geovanni laten lopen, of wat?)


    {Ehm.. jij mag Celeste wel naar Geovanni laten lopen. ;D}

    Celeste Jade Fox.
    Gelijk als ik een deur open- en dicht hoor gaan, draai ik me om en zie Geovanni lopen, waardoor er een grote glimlach op mijn gezicht kom en snel naar hem toe ren.
    Ik vloog hem om zijn hals alsof ik hem eeuwen niet gezien had of alsof hij met het leger mee moest en na een lange tijd pas terugkwam.
    'Ik ben zo blij dat het goed met je gaat!' riep ik bijna uit en drukte overal kusjes op zijn gezicht, maar toen nam ik snel afstand en keek hem bezorgd aan.
    'Het gaat wel... toch?' vroeg ik onzeker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline loopt en in ren de trap op om het weer een beetje warm te krijgen. Boven aangekomen loop ik richting mijn kamer.
    "Ik eh, misschien zie ik je zo wel weer." Zegt ze en loopt dan weg.
    Ik loop mijn kamer in en trek alle natte kleding uit in de douche uit. Snel stap ik onder de douche en neem een korte en warme douche. Daarna droog ik me af, breng mijn haar in model en trek mijn kleding aan, bestaande uit een grijs t-shirt, met zwart/groen overhemd en een lichte spijkerbroek. Vlug trek ik mijn schoenen aan, spuit een luchtje op en loop terug naar de leerlingenkamer.
    Ik laat me op een stoel zakken en wacht op Feline.

    Feline Haven Chase
    Ik doe mijn nog natte haar in een knot boven op mijn hoofd en loop weer naar de badkamer. Een zachte vloek ontsnapt mijn lippen als ik zie hoe erg mijn mascara uitgelopen is en met wat make-updoekjes haal ik het weg. Nu nog nieuwe mascara opdoen heeft niet zoveel zin.
    Nadat ik mijn schoenen heb aangetrokken en wat parfum heb opgedaan loop ik mijn kamer uit, richting de leerlingenkamer. Ik glimlach lichtjes als ik Jerry daar zie zitten. 'Hee,' zeg ik tegen hem. 'Ga je eh mee naar de ziekenzaal of blijf je hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered