• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij keek me even aan. 'Wat wil je daarmee zeggen?' hoorde ik in mijn gedachten. Echt creepy hoe dat werkte. 'Als zijn bloed niet word gereinigd kan hij dood gaan,' Stuurde ik terug. Ik even naar Aiden en weer terug naar Jerry. 'De wond heelt niet en zijn bloed stinkt zo erg dat ik eerder weg zou rennen van de stank. Geloof me , dan weten we gelijk dat hij een groot probleem heeft. Pijn wegnemen is niet genoeg,' Waar is de dokter als je hem echt nodig heb? Lekkere hulp hier...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Waarom?' zegt Geovanni fel.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Gewoon,' mompel ik zacht.
    'Ja, Jer. Wil je blijven?' herhaalt hij dan kattig.
    Ik bijt nog harder op mijn lip en hou mijn blik op Aiden gericht.
    Als Geovanni de dokter er mee eens is. stuurt Jerry dan terug.
    'Ik wil wel blijven. Maar dan moet iedereen het goed vinden,' zegt hij dan hardop.
    'Ik vind jullie plan eigenlijk niet zo goed idee,' zegt Louise dan heel zacht.
    Ik kijk geïrriteerd op. Waar bemoeit zij zich verdomme mee, ze heeft hier helemaal níks mee te maken. Waarschijnlijk ként ze Aiden niet eens. Aan de gezichten van Jerry en Louise te zien zijn ze via gedachten met elkaar aan het communiceren.
    Ik draai mijn hoofd weg en nadat ik nog een blik op Aiden heb geworpen loop ik zonder nog een woord te zeggen de ziekenzaal uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    'Als zijn bloed niet word gereinigd kan hij dood gaan.' Stuurt ze terug.
    'De wond heelt niet en zijn bloed stinkt zo erg dat ik eerder weg zou rennen van de stank. Geloof me , dan weten we gelijk dat hij een groot probleem heeft. Pijn wegnemen is niet genoeg.' Voegt ze er nog aan toe.
    'Maar ik laat je niet zijn bloed drinken. Daar wordt hij echt niet blij van.' Stuur ik terug.
    Plotseling schrik ik op van een deur die dichtklapt. Feline in de zaal uit gerent.
    "Verdomme," Vloek ik.

    Louise Erika Sweet
    'Maar ik laat je niet zijn bloed drinken. Daar wordt hij echt niet blij van,'Kreeg ik terug gestuurd. Opeens hoorde ik een deur dicht gaan. Ik zag nog net in mijn ooghoeken Feline wegrennen. Ik keek even verbaasd naar de deur.'Verdomme,'Vloekte Jerry. Ik keek even hem aan. 'Wat?' Meer kreeg ik niet uit mijn mond. Wat was er aan de hand. Ik even naar Jerry. 'Ik ga natuurlijk zijn bloed niet drinken! Ben niet gek. Dan graaf ik mijn eigen graf.'Stuurde ik naam hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    Geïrriteerd loop ik door de school heen. Nee, geïrriteerd kan je het niet noemen. Gefrustreerd past er beter bij maar dat is het eigenlijk ook niet. Ik heb geen idee hoe ik me voel. Ik weet alleen dat ik me niet goed voel.
    Op een snel tempo loop ik verder naar de deuren die naar buiten leiden en gooi die met een klap open. Het is behoorlijk afgekoeld en ik krijg het vrijwel gelijk koud maar ik blijf door lopen naar de schooltuin.
    Zodra ik een boom zie trap ik er hard met mijn voet tegen aan. Ik voel een pijnscheut door mijn voet schieten maar trek me er niks van aan en schop nog een keer tegen de boom aan.
    Het werkt niet. Ik voel me nog steeds energiek maar op een slechte manier. Ik trap net zolang tegen de boom aan en bonk er net zolang met mijn vuisten op totdat de energie langzaam wegebt. Uitgeput laat ik me op de grond vallen en als ik mijn knieën heb opgetrokken sla ik mijn armen er stevig omheen. Het begint met regenen maar dat maakt me niks uit. Ik blijf zitten waar ik zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Wat?" Vraagt Louise verward.
    "Niks," Mompel kortaf.
    'Ik ga natuurlijk zijn bloed niet drinken! Ben niet gek. Dan graaf ik mijn eigen graf.' Stuurt ze.
    'Je bent toch al dood, wat maakt het uit.' Stuur ik terug, maar heb er direct spijt van.
    "Sorry," Mompel ik en concentreer me op Feline.
    'Waar ben je?'

    [Wat is Jerry toch ook een zak.. Arme Louise. );]

    Aiden en Celeste post komt eraan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Helaas pindakaas, maar deze dame gaat slapen. Slaap lekker! xx]

    Feline Haven Chase
    'Waar ben je?' hoor ik ineens in mijn gedachten.
    Ik zucht even. Jerry.
    'Nergens' stuur ik dan terug. Ik sla mijn armen nog iets steviger om me heen aangezien in het best wel koud begin te krijgen door de regen en de toenemende wind maar ik blijf nog steeds zitten.
    Ik haal even diep adem en probeer mezelf te kalmeren maar het lukt niet echt. En dat is dan nog zacht uitgedrukt. Ik voel tranen in mijn ogen prikken en leg mijn hoofd op mijn knieën zodat ik even helemaal niks hoef te zien.

    [Ik maak wel een beetje een Dramaqueen van Feline x'D

    Slaap lekker!]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oké, Celeste is done. Nu nog Aiden. 8D)

    Celeste Jade Fox.
    “Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo,” Gromde Aiden en ik keek even naar hem, terwijl ik mijn blik van Geovanni afdwong. Ik hoopte dat hij geen pijn zou krijgen of dat hij zelf dood zou gaan, ik wilde Geovanni niet verliezen…
    Ik vroeg me af hoe erg het zou worden en anders zou ik voor hem zorgen, wat ik sowieso wel zou doen, ook al is hij zo koppig als een ezel. Hij krijgt mij niet weg, zelfs al zou hij mij voor de ergste dingen uitschelden, ik blijf bij Geovanni en ik help hem, ten minste… Ik moet Aiden zijn privacy respecteren.
    Geovanni knikte kort en ging naast Feline staan. “Ik ben het met je eens. Ik hou niet zo van pottenkijkers en het zal geen fijn gezicht zijn,” Ik slikte hoorbaar de brok in mijn keel weg toen hij dit zei. Het zal geen fijn gezicht zijn… Geovanni, wat doe je jezelf aan? “Mag Jerry alsjeblieft blijven?” Vraagt Feline opeens en ik kijk haar raar aan.
    Ze wilt wel dat Jerry blijft, maar ik niet? Ik ben haar beste vriendin for gods sake! Ik voelde me nu echt door iedereen, Geovanni kan ik snappen en Aiden ook, buitengesloten. Er volgde nog een paar uitwisselingen van woorden, maar ik luisterde niet meer. Ik sloot me af van de wereld, maar toen de deur dichtsloeg, keek ik op en zag Feline niet meer staan. Tuurlijk, deze drama moest weer gebeuren en Jerry ging er natuurlijk weer achteraan. Ik had echt geen idee wat er de laatste tijd tussen hun speelde of waarom Jerry Louise hier ook opeens naar haalde.
    Weet je, het maakt me niets uit ook. Ik hoef hier geen deel van te zijn, als ik Geovanni maar had. Hij zou me niet in mijn rug steken… right? Ik rolde mijn ogen en zuchtte diep. Nee, dat zou hij niet doen. Even snel keek ik naar hem en liep naar hem toe, waarna ik hem een kusje op zijn lippen gaf en zei, “Ik zal ergens anders op je wachten, ik respecteer de privacy van Aiden…” Hopelijk wist hij dat ik hiermee bedoelde dat ik ook vrij weinig privacy had gehad en dat niet van iemand anders wilde afnemen.
    Waarom moest Feline het dan gelijk aan iedereen kwijt? Ondertussen had ik zijn handen gepakt en een bemoedigend kneepje erin gegeven, mijn ogen waren overgoten van bezorgdheid voor hem, maar toch slaagde ik erin me om te draaien en ook de ziekenboeg uit te lopen. Ik zou wel op de gang wachten op een bankje of zo.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [In principe heeft ze het alleen aan Geovanni en Jerry vertelt a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Heel erg heet,” Herhaalde Feline mompelend en een zwak grijnsje sierde mijn gezicht, maar ik zag ze nog steeds dubbel, waardoor ik mijn ogen weer dichtdeed en diep zuchtte. Is dit een bijeffect? Ik hoop het niet, want het is fucking irritant en het mag wel eens weg gaan. Ik heb voor ergere vuren gestaan en nu ben ik doodziek door een vergiftigd mes, hoe zwak kun je dan zijn? Zo kan ik haar niet nog een keer beschermen, dus ik zal snel weer beter moeten worden.
    “Ik ben het met je eens. Ik hou niet zo van pottenkijkers en het zal geen fijn gezicht zijn,” Hoor ik naast me, Geovanni’s stem. Dan is er opeens Jerry zijn stem die zegt dat hij gaat en dan Feline weer. Verbaasd doe ik mijn ogen weer open als ik hoor wat ze zegt, of eerder vraagt. “Mag Jerry alsjeblieft blijven?” Even rol ik mijn ogen, eigenlijk zou het me niets moeten schelen, maar er kwam toch een jaloerse steek door mijn lichaam. Alsof dat niet genoeg was, begon de pijn weer en kneep ik mijn ogen dicht, waardoor ik geen tijd had te antwoorden en hard op mijn lip beet.
    “Ik wil wel blijven, maar dan moet iedereen het goed vinden,” Zei Jerry en toen ik weer iets beter voelde, zodat ik ‘normaal’ kon antwoorden, deed ik mijn ogen open. “Alleen Feline en Geovanni. Alleen hun.” Mompelde ik best wel zacht, maar ik zei met nadruk hun namen. Sorry, Feline, maar ik respecteer niet dat je het gelijk aan bijna iedereen moet vertellen. Van de Leonim nog wel… Ze zou zelf toch ook wat privacy willen, in plaats van dat iedereen naar haar komt kijken alsof ze een fucking act is bij iets? Je wilt gewoon je rust en kalmte, meer niet. Nou ja, eten en zo zou ook wel fijn zijn, maar daar gaat het nu niet om.
    Er knalde een deur dicht en Feline was weg, Jerry zal vast zo wel volgen en Celeste liep ook al weg, nadat ze Geovanni ‘bemoedigd’ had. Nou ja… En dan noemen ze het bij Caligas afdeling een drama bende? Hun kunnen er ook wat van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amorphous schreef:
    [In principe heeft ze het alleen aan Geovanni en Jerry vertelt a. ]

    (Voor Aiden's doen, vindt hij dat ook al veel. Hij vond het eigenlijk al kut dat Feline het zou weten, haha. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Voor Aiden's doen, vindt hij dat ook al veel. Hij vond het eigenlijk al kut dat Feline het zou weten, haha. ;P)


    [Hmmm, ja dat is waar ;p ze zegt later nog wel een keer sorry daarvoor. Eerst moet ze even uitrazen/huilen en haar gevoelens op een rijtje krijgen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Ik zal ergens anders op je wachten, ik respecteer de privacy van Aiden…" Zegt Celeste en loopt dan de ziekenboeg uit.
    Nu staat alleen ik, Jerry en Louise nog in het kamertje.
    "Alleen Feline en Geovanni. Alleen hun," Mompelt Aiden.
    Ook Jerry loopt het kamertje nu uit. Waarschijnlijk gaat hij naar Feline toe. Ik werp een blik op Louise en wijs vervolgens naar de deur. "Wil je de kamer verlaten?" Voeg ik er aan toe.
    Ik ga bij Aiden op het voeteneind, op het bed zitten. "Moeten we wachten tot Feline terugkomt?" Vraag ik aan hem.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    'Nergens.' Stuurt ze terug, nadat ik de ziekenboeg uit ben gelopen.
    Ik trap tegen een kluisje aan en loop gehaast door de school. "Godverdomme, Feline!" Schreeuw ik door de gangen, maar er komt geen reactie.
    Ik laat me op de grond zakken en concentreer me op haar. 'Feline, waarom doe je zo? Heb ik je iets aangedaan?' Stuur ik naar haar via mijn gedachten.