• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik stel voor dat we nu op Morticia wachten voordat we verder gaan, wel zo handig]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [Ik stel voor dat we nu op Morticia wachten voordat we verder gaan, wel zo handig]

    (Sorry, sorry! Ik antwoord nú, oké? Ik moest nog even met iemand een belangrijk gesprekje houden en eerst terug naar huis en shit. -gaat gelijk schrijven-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Sorry, sorry! Ik antwoord nú, oké? Ik moest nog even met iemand een belangrijk gesprekje houden en eerst terug naar huis en shit. -gaat gelijk schrijven-)


    [Maakt niet uit hoor, ik was toch film kijken]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn personage's hebben een soort van kleine ruzie. ;p]

    Blanche schreef:
    [Mijn personage's hebben een soort van kleine ruzie. ;p]


    [Feline staat aan Geovanni's kant a. En niet alleen omdat minder mensen beter is voor Aiden ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Je bent echt heet…” Ze beet op haar lip en voelde aan mijn voorhoofd, waardoor ik gelijk even mijn ogen dichtkneep, maar ik wist dat de hitte niet zomaar weg zou gaan. Er gingen zelfs geen gedachtes meer door mijn hoofd over Feline die op haar lip beet, wat eigenlijk best wel zeldzaam is – dit soort momenten dan.
    Een jongen die ik als Jerry ken en ook bij de Leonim zit, grinnikte zachtjes over de opmerking, “Leuke opmerking,” Hij mompelde het zacht en ik keek Feline aan, terwijl ik zwak grijnsde. “Ja, Feline, ik ben ook wel heet hé,” Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen, maar het zag er niet meer zo plagend uit als altijd, mede doordat ik me doodziek voelde.
    “Geovanni kan je helpen. Hij kan je pijn laten verminderen,” Ze keek me vragend aan en ik was al bang wat eraan zat te komen. “Wil je dat?” Ik zuchtte diep en keek op toen ik de deur weer open hoorde gaan. Ik begon me best wel geïrriteerd te voelen. Ik ben geen fucking show!
    Er klopte zacht een ader op mijn voorhoofd terwijl ik naar de anderen keek. “Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo.” Gromde ik nogal kwaad, terwijl ik mijn ogen weer dichtkneep door het dubbelzien van de mensen.
    Fijn, straks weet de hele school het en alles behalve wat ik wil is zwakheid tonen en medelijden van mensen hebben. Waarom moest Feline het dan zo nodig door vertellen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Jerry grinnikt zachtjes na mijn opmerking. 'Leuke opmerking,' mompelt hij zacht.
    Aiden grijnst zwak. 'Ja, Feline, ik ben ook wel heet hé'. Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen maar het ziet er lang niet zo plagend uit als anders.
    'Heel erg heet,' mompel ik zonder ik het zelf doorheb. Als ik wel door krijg wat ik heb gezegd worden mijn wangen rood. 'Eh, dat bedoel ik niet,' zeg ik. 'Niet dat je niet knap bent, dat ben je juist wel maar eh ja,' voeg ik er snel aan toe. Ik kan maar beter mijn mond houden voordat ik mezelf nog meer voor schut zet.
    Dan komt Louise ineens binnen gewandeld. Geweldig. Wie zou haar nou gevraagd hebben te komen. Erg moeilijk te raden is dat niet.
    'Jerry, ik hou mezelf wel in de hand. Dat ruikt walgelijk. Waar is de dokter als je hem nodig heb?'
    Ik had dus goed. Moest hij nou echt tegen haar zeggen dat ze wel hier naar toe kon komen. Er zijn op dit moment meerdere redenen waarom ik haar hier niet wil hebben. Waarom heb je tegen haar gezegd dat ze hier wel kan komen? Ik wil niet dat iedereen er over weet. Bovendien heeft zij er helemaal niks mee te maken en hoeft ze hier ook niet te zien,denk ik waarbij ik Jerry's kant op kijk. Het klinkt misschien hard maar het is de waarheid
    'Geovanni is nu een soort dokter,' mompelt Jerry schouderophalend
    'Jer, ik ben geen dokter,' zegt Geovanni. 'En waarom heb je Louise meegebracht? Ik zei toch dat ik niet te veel mensen om me heen wil hebben en al helemaal geen vampiers?' voegt hij er geïrriteerd aan toe.
    'En bedankt,' zegt Louise zacht waarna ze in een hoekje gaat staan.
    Ik zucht even. Ze kan zelf toch ook wel in zien dat het niet slim is van haar om hier naar toe te komen. Ik zweer het, als ze iemand hier iets aandoet dan steek ik haar in de fik. Vooral als die persoon Aiden of Jerry is. Normaal gesproken had ik het wel zielig voor haar gevonden en was ik naar haar toegegaan maar Aiden is op dit moment echt een stuk belangrijker.
    'Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo.' gromt Aiden dan kwaad en hij doet zijn ogen weer dicht.
    'Mag Jerry alsjeblieft blijven?' vraag ik zacht. Ik ben bang dat het zo meteen toch misgaat en dat Aiden én Geovanni dan allebei ziek en gewond zijn. Ik weet wel zeker dat ik dan instort en dan heb ik iemand nodig wie me overeind kan houden, en op dit moment is dat Jerry. Hoe geïrriteerd ik ook ben over het feit dat Louise hier nu is door hem en dat wat hij vanmiddag zei nog steeds pijn doet.
    Ik kijk even op naar Jerry. Wil je alsjeblieft blijven? Vraag ik aan hem in gedachten. Als hij daarnet aan het opletten was weet hij wel waarom ik dat wil. Ik kijk weer naar Aiden en kijk hem licht smekend aan. 'Alsjeblieft?' vraag ik, weer op een zachte toon.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 23:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben er morgen waarschijnlijk pas weer rond 7 uur. Heel misschien tussen half 5 en 5 uur even. Would you pretty please be so kind to wait for me c:?]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 23:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [Ik ben er morgen waarschijnlijk pas weer rond 7 uur. Heel misschien tussen half 5 en 5 uur even. Would you pretty please be so kind to wait for me c:?]

    (Ja hoor, haha. Maar betekend dat, dat ik nu wel of niet mag antwoorden? :'))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ja hoor, haha. Maar betekend dat, dat ik nu wel of niet mag antwoorden? :'))


    [Ja mag heus wel antwoorden hoor ^^ maar gewoon dat jullie even wachten als jullie allemaal een keer gereageerd hebben a. Anders wordt het best wel lastig om dáár weer op te reageren ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Ja mag heus wel antwoorden hoor ^^ maar gewoon dat jullie even wachten als jullie allemaal een keer gereageerd hebben a. Anders wordt het best wel lastig om dáár weer op te reageren ;p]

    (I get it. ^^ Ik reageer zometeen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik reageer morgen! Dan krijg je een lange post, haha. -a- Ik ben namelijk best dodelijk moe en krijg maar geen inspiratie. D:)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo," Gromt Aiden.
    Ik ken Aiden enkel als een onvriendelijke gozer, maar ik vraag me af of hij een weerwolf, vampier of tovenaar is. Een vampier is toch al dood, dus dat lijkt me vrij ongeloofwaardig aangezien hij bloedt. En aan de manier hoe hij gromt, lijkt hij wel op een wolf te lijken. Gaaf.. Alhoewel, hij blijft een Caligas, maar ik vind het wel fijn dat hij een weerwolf is. Gewoon qua genen en zo.
    Ik knik kort en ga naast Feline staan. "Ik ben het met je eens. Ik hou niet zo van pottenkijkers en het zal geen fijn gezicht zijn," Verzeker ik de rest, waaronder Celeste, Jerry en Louise.
    "Mag Jerry alsjeblieft blijven?" Vraagt Feline.
    Ik draai me direct haar kant op en zie dat ze een smekend gezicht trekt. "Waarom?" Het komt er feller uit dan dat ik bedoelde. Sorry.
    "Alsjeblieft?" Vervolgt ze dit keer tegen Jerry.
    "Ja, Jer. Wil je blijven?" Herhaal ik kattig en rol met mijn ogen. "Kom op.." Mompel ik bijna onverstaanbaar. Als Jerry mag blijven, mag Celeste het zeker weten, maar dat vraag ik toch ook niet? Ik heb liever dat ze het niet ziet..

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Heel erg heet," Herhaald Feline mompelend.
    Ik zucht even. Ja, zo kan die wel weer, denk ik geïrriteerd. Wacht even.. Wat? Ik vind haar niet leuk! Of toch wel..? Waarom is dit zo moeilijk?
    'Waarom heb je tegen haar gezegd dat ze hier wel kan komen? Ik wil niet dat iedereen er over weet. Bovendien heeft zij er helemaal niks mee te maken en hoeft ze hier ook niet te zien.' Hoor ik Feline denken. Als een persoon mijn gezicht of naam in gedachten neemt en dan iets denkt, krijg ik het automatisch te horen. Leuk systeem, hé?
    Ik sla mijn ogen neer. 'Sorry Feline. Ik liet mee gaan.' Stuur ik naar haar, via mijn gedachten.
    "Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo," Moppert Aiden.
    Rustig meneertje, ik ben straks weg. Dan kan Geovanni zijn 'ding' doen.
    "Ik ben het met je eens. Ik hou niet zo van pottenkijkers en het zal geen fijn gezicht zijn," Voegt Geovanni er wijs aan toe.
    Wat?! Hij lijkt wel een dokter, zo ken ik hem echt niet meer!
    Ik schud mijn hoofd. "Ik ga al," Zeg ik en maak aanstalten om weg te lopen.
    "Mag Jerry alsjeblieft blijven?" Vraagt Feline zacht, maar wel hoorbaar.
    Met een ruk draai ik me om en kijk van Feline naar Geovanni. Het enigste wat in mijn hoofd in gaat is; Waarom?
    "Waarom?" Vraagt Geovanni fel.
    Ik concentreer me op Feline en probeer een antwoord te zoeken op mijn vraag, in haar gedachten. 'Ik ben bang dat het zo meteen toch misgaat en dat Aiden én Geovanni dan allebei ziek en gewond zijn. Ik weet wel zeker dat ik dan instort en dan heb ik iemand nodig wie me overeind kan houden, en op dit moment is dat Jerry. Hoe geïrriteerd ik ook ben over het feit dat Louise hier nu is door hem en dat wat hij vanmiddag zei nog steeds pijn doet.' Hoor ik plotseling, maar ik voel me wel fout. Deze gedachte is privé..
    'Wil je alsjeblieft blijven?' Vraagt ze via m'n gedachten.
    'Als Geovanni de dokter er mee eens is.' Stuur ik terug, via mijn gedachten.
    "Alsjeblieft?" Herhaalt ze.
    "Ik wil wel blijven," Zeg ik tegen Geovanni en Feline. "Maar dan moet iedereen het goed vinden," Vervolg ik.

    Louise Erika Sweet
    In een hoekje volgde ik het gesprek. 'Alleen Feline en Geovanni mogen dan blijven, ik ben geen fucking show of zo,' Gromde hij. Daar had hij wel gelijk in, maar iets netter had we gemogen.
    Ik volgde daarna het gesprek niet meer zo. Caligas of niet. Als ik bezorgd was dan was ik bezorgd. En nu zat mijn bezorgdheid level ergens op hoog niveau, maar helaas voelde ik me ook een beetje rot.
    'Mag Jerry alsjeblieft blijven?'Hoorde ik opeens Feline zeggen. Ik keek even op. Het vervolgens even stil. 'Alsjeblieft?' Zei ze even later. 'Ik wil wel blijven,'Zei Jerry tegen Geovanni. 'Maar dan moet iedereen het goed vinden,' Vervolgde hij.
    Ik stapte uit het hoekje en liep even naar voren. Ik kon Aiden nu beter zien. 'Ik vind jullie plan eigenlijk niet zo goed idee,' Zei ik heel zacht. De bezorgdheid was in mijn stem te horen. Ik durfde nauwelijks te zeggen waarom, dus hiel ik mijn mond. 'Het is het gif,' Zei ik in mijn gedachte. Hopelijk kon Jerry het horen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:24 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Ik vind jullie plan eigenlijk niet zo goed idee," Zegt Louise zacht. De bezorgdheid is in haar stem te horen.
    Ik kijk haar direct aan en hoor even later haar stem in mijn gedachten.
    'Het is het gif.'
    Ik kijk haar met een frons in mijn wenkbrauwen aan. 'Wat wil je daarmee zeggen?' Stuur ik terug, via m'n gedachten.