• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -> Mijn Topic's.

    Feline Haven Chase
    'Dus je loopt mij af te zeiken omdat ik dat niet doe?! Ik had hier nooit heen moeten komen! Als ik deze gave niet had, zou hij gewoon doodgaan. En nu ga je bij mij lopen smeken?' schreeuwt Geovanni en hij trapt tegen de muur.
    Hij draait zich naar Celeste en zegt iets tegen haar die zich iets later naar mij en Jerry draait. 'Hij heeft tijd nodig. Dit wordt je nu niet bepaald elke dag gevraagd…'
    Ik zucht geïrriteerd. 'Laat ook maar,' zucht ik. 'Laten Aiden maar lekker doodgaan van de pijn,' voeg ik er bot aan toe. 'Ik ga naar buiten,' zeg ik dan en zonder Geovanni nog een blik waardig te keuren draai ik me om en loop ik de ziekenzaal uit. De deur gooi ik met een klap achter me dicht.
    'Verdomde klote kutzooi,' vloek ik zachtjes.

    [Heb ik een heel stuk getypt, sluit het internet ineens af -_-]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    -> Mijn Topic's.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang, wanneer Celeste mijn hand vasthoudt en mijn hand streelt met haar duim.
    "Dan snap ik dat je zo doet, lieve Geovanni," Zucht ze en verstrengelt haar vingers met de mijne.
    Ik kijk naar de grond en voel plotseling Celeste's hand op mijn wang.
    "“Ik sta achter je, wat je keuze ook is, want ik snap dat het moeilijk voor je is… maar wil je het alsjeblieft goed over nadenken wat je gaat doen?"
    Ik knik kort en hou mijn blik op de grond gericht. Ik durf, nee, ik wil Feline niet aankijken.
    Ondertussen hoor ik Celeste nog iets zeggen. "Hij heeft tijd nodig. Dit wordt je nu niet bepaald elke dag gevraagd…"
    "Laat ook maar," Zucht Feline. "Laten Aiden maar lekker doodgaan van de pijn. Ik ga naar buiten," Zegt Feline bot.
    Ik hoor voetstappen en daarna knalt de deur dicht. Verslagen laat me op de grond zakken. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd erop neer. "Godverdomme," Vloek ik zacht.

    [Ik wil Geovanni knuffelen. ;D]

    [En Jerry dan ^^? *hinthint*]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [En Jerry dan ^^? *hinthint*]


    [*NegeerNegeer*]

    Blanche schreef:
    (...)

    [*NegeerNegeer*]


    [:c]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    “Laat ook maar,” Zuchtte Feline. “Laat Aiden maar lekker doodgaan van de pijn. Ik ga naar buiten,” Zei Feline bot, waarna ze de deur dichtsloeg en weg was. Boos keek ik haar na, want waarom wilde ze Geovanni niet proberen te snappen?
    Hij zat bij ons in de afdeling en Aiden niet, hij was er voor ons en Aiden had ik tot nu toe niet bij Feline gezien, hoor. What the heck was er met haar aan de hand?
    Ik voelde hoe zijn hand uit die van mij gleed en ik keek toe hoe hij zich verslagen op de grond liet zakken, en terwijl hij zijn knieën optrekt en zijn hoofd erop neer legt, zak ik naast hem neer. “Godverdomme,” vloekte hij zacht en ik trok hem zachtjes en voorzichtig tegen me aan, waarna ik hem een klein kusje op zijn wang gaf.
    “Ssshh… Het komt wel goed, liefje…” suste ik zachtjes om hem wat kalmer te krijgen en ik trok hem nog wat dichter tegen mij aan.

    (Ik ook <3 ghihi.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    Ik volgde het hele gesprek maar met een half oor.
    Plotseling wordt ik opgeschrikt door een klap. Geovanni zit op de grond, Aiden ligt nog steeds op het bed en Celeste staat bij Geovanni. Feline is verdwenen.
    Ik ren achter haar aan, gooi de deur open en loop naar haar toe. "Verdomde klote kutzooi," Vloekt Feline.
    Zachtjes leg ik mijn armen om haar heen en wil iets zeggen, maar hou mijn mond. Ik kan de goede woorden niet vinden.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Celeste laat zich naast me neerzakken en trek me tegen zich aan. Ook drukt ze een kusje op mijn wang.
    "Ssshh… Het komt wel goed, liefje…" Sust ze zachtjes.
    Misschien is dit een manier om me te kalmeren, in ieder geval lukt het niet. Ik ben totaal niet kalm. Het liefste ren ik de school uit en sla alles kort en klein.
    "Dat komt het niet. Aiden gaat dood en Feline negeert me. Maar als ik hem wel help, wordt Aiden beter en haat Feline me niet meer. Maar het doet waarschijnlijk ook veel zeer bij mij," Zeg ik zacht.
    "Wees eerlijk. Wat zou jij doen als je in mijn schoenen staat?" Vraag ik aan haar.

    Feline Haven Chase
    Ik schrik op als ik ineens iemands armen om me heen voel. Als ik op kijk zie ik Jerry staan maar het kalmeert me niet echt.
    'Dit is allemaal mijn schuld,' zucht ik en ik bal lichtjes mijn vuisten. 'Eerst is het mijn schuld dat Aiden op de ziekenzaal ligt en nu heb ik ook nog eens ruzie met Geovanni'. Ik geef een harde klap met mijn vuist tegen de muur. Doordat ik zo gefrustreerd ben voel ik niks van de pijn. 'Ik had gewoon nooit met hem mee moeten gaan dan was er nu ook niks aan de hand'.
    Straks gaat Aiden echt dood...Ik draai mijn gezicht weg van Jerry zodat hij niet kan zien dat er tranen in mijn ogen prikken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.
    “Dat komt het niet. Aiden gaat dood en Feline negeert me. Maar als ik hem wel help, wordt Aiden beter en haat Feline me niet meer. Maar het doet waarschijnlijk ook veel zeer bij mij,” Zei hij zacht, en ik zucht diep, terwijl ik verder naar hem luisterde.
    “Wees eerlijk. Wat zou jij doen als je in mijn schoenen staat?” Vroeg hij aan me en ik keek hem diep in zijn ogen aan. Eerlijk, dat kon ik, zelfs al zou het de desbetreffende persoon pijn doen en dat is in dit geval dus Geovanni. Juist diegene die ik geen pijn wil doen. Toch zal ik de waarheid moeten vertellen, dus kuch ik eerst even voordat ik begin met praten,
    “Ik weet niet wat er gebeurd is, maar als Feline het aan mij zou vragen, zou ik het doen.” Antwoordde ik zo eerlijk mogelijk naar hem, waarna ik vervolgde, “Straks gaat hij echt dood en zit je straks misschien ook met een schuldgevoel opgescheept.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Dit is allemaal mijn schuld," Zucht ze.
    "Dat is het niet.." Zeg ik tegen haar. Ik probeer haar te kalmeren, maar waarschijnlijk lukt het niet.
    Feline schud mijn armen van zich af. "Eerst is het mijn schuld dat Aiden op de ziekenzaal ligt en nu heb ik ook nog eens ruzie met Geovanni," Zegt ze en beukt met haar vuist tegen de muur.
    "Feline!" Roep ik. "Doe dat nou niet, straks ben jij de gene wie Geovanni nodig heeft," Zeg ik tegen haar.
    "Ik had gewoon nooit met hem mee moeten gaan dan was er nu ook niks aan de hand," Mompelt ze en wendt zich af.
    Ik leg mijn hand op haar schouder en streel haar arm met mijn andere hand. "Ik weet zeker dat Geovanni het gaat doen," Zeg ik geruststellend tegen haar.

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Ik weet niet wat er gebeurd is, maar als Feline het aan mij zou vragen, zou ik het doen," Zegt ze eerlijk. Ik zie het aan haar en kan het voelen.
    "Straks gaat hij echt dood en zit je straks misschien ook met een schuldgevoel opgescheept,"
    Ik knik en ga weer staan. Ik steek mijn hand uit naar Celeste en trek haar overeind. "Ik ga hem helpen. En Feline ook," Zeg ik tegen haar, loop naar de deur en duw deze open.
    "Feline?" Vraag ik zacht.

    Feline Haven Chase
    'Feline!' roept Jerry. 'Doe dat nou niet, straks ben jij de gene wie Geovanni nodig heeft'.
    'Hij helpt toch niet,' mompel ik.
    Jerry legt zijn ene hand om mijn schouder en met zijn andere hand streelt hij mijn arm. 'Ik weet zeker dat Geovanni het gaat doen'.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd en net op het moment dat ik wil protesteren hoor ik de deur open gaan.
    'Feline?' vraagt Geovanni zacht.
    'Je hoeft het niet te doen,' zucht ik zacht. 'Het is mijn schuld dus ik zal het ook zelf moeten oplossen,' mompel ik er zacht achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered