• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Niet echt. Hij is neergestoken in zijn buik en aan het mes zat vergif.' Kreeg ik terug als sms'je. 'Oh, daarom stinkt het zo.' Zei ik begrijpend. 'Is er iets aan de hand?' Vroeg Lucas. Ik keek even naar hem en legde mijn mobiel even weg. 'Aiden is neergestoken en er zat gif in het mes,' Zei ik ernstig. 'Als ik dat gif nu al ruik. Dan moet het zeker fout zijn,' Vervolgde ik. Mijn woorden herhaalde in mijn hoofd,. Zeker de laatste zin: Dan moet het zeker fout zijn.. Ik was best bezorgd.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Zouden we hem wakker moeten maken?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar Geovanni. "Moet jij wakker?"
    "Met wie sms je?"
    Ik kijk verschrikt naar Feline. "Louise," Zeg ik tegen haar. "Denk niet fout, ze kan ruiken dat iemand gewond is en wilde weten wat er aan de hand is," Vervolg ik snel.
    Ik krijg geen reactie terug van Louise, maar besluit toch wat te sturen. 'Ik weet dat je een nieuwsgierig en zorgzaam persoon ben. Je mag komen, zolang je jezelf maar in de hand houdt.' Stuur ik naar haar.
    Heb ik er problemen mee om met Louise en Feline in één ruimte te zijn? Nee, maar ik heb ook nog geen keuze gemaakt.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Feline en Jerry voeren een gesprek, maar ik luister er niet echt naar.
    "Zouden we hem wakker moeten maken?" Vraagt Feline.
    "Moet hij wakker?" Vraagt Jerry met zijn blik op mij.
    "Hij moet er wel mee eens zijn dat ik zijn pijn wegneem, anders kan hij zich gaan verzetten en dan kost het me nog meer moeite, maak hem dus maar wakker," Zeg ik tegen zowel Jerry als Feline.

    Celeste Jade Fox.
    Het gesprek tussen Feline en Geovanni volg ik maar met een half oor, aangezien ik met mijn gedachten bij Geovanni's woorden zit. Hij zou zelf ook pijn lijden.. En al is het misschien maar een beetje, ik wil niet dat hij pijn lijdt, ik wil hem blij zien.
    Ik zuchtte diep en een beetje vermoeid en hoor nog net de laatste zin dat iemand hem wakker moet maken, waardoor ik gelijk naar Feline keek.

    (Maartje, wil je Adam sturen? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucas Justin Porter
    'Aiden is neergestoken en er zat gif in het mes. Als ik dat gif nu al ruik. Dan moet het zeker fout zijn,' zegt Louise.
    'Dat klinkt niet te best,' mompel ik. 'Ik hoop dat hij het wel overleeft.'
    Hij mag dan wel een Caligas zijn, dat betekent nog niet dat ik hem dood wil.

    Feline Haven Chase
    'Louise,' antwoordt Jerry. 'Denk niet fout, ze kan ruiken dat iemand gewond is en wilde weten wat er aan de hand is'.
    Ik zucht even en bijt op mijn lip. 'Ik heb liever niet dat iedereen het weet,' mompel ik zacht. Drukte lijkt me ook niet echt iets wat Aiden op dit moment kan gebruiken.
    'Moet hij wakker?' vraagt Jerry aan Geovanni.
    'Hij moet er wel mee eens zijn dat ik zijn pijn wegneem, anders kan hij zich gaan verzetten en dan kost het me nog meer moeite, maak hem dus maar wakker,' antwoordt Geovanni.
    Ik knik en loop dan dichter naar het bed toe. Lichtjes schud ik aan Aiden's schouders. 'Wakker worden,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Maartje, wil je Adam sturen? ^^)


    [Adam komt. ;D]

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Ik heb liever niet dat iedereen het weet," Zegt Feline.
    Ik knik. "Dat heb ik liever ook niet. Vooral geen vampieren," Zeg ik zacht. "Ik heb geen problemen met half-vampieren," Voeg ik er aan toe met een blik op Celeste.
    "Wakker worden," Zegt Feline en schud zachtjes aan Aiden's schouders.

    Aiden Lloyd.
    De pijn vloeide door mijn lichaam, ik voelde het. Het gif ging overal waar het maar zijn kon om mijn leven te vernietigen. Als ik die gast ooit nog in mijn handen krijg…
    Lichtjes word er opeens aan mijn schouders geschud, maar ik open mijn ogen nog steeds niet, om de doodsimpele reden dat mijn oogleden wel te zwaar lijken om open te doen en nu ik wat meer bij bewustzijn ben… Het voelt alsof het zweet op mijn voorhoofd staat, zo brak voel ik me. Ik had nog wel gedacht dat ik met een beetje slaap de pijn niet zou voelen en wat rust in kon halen, maar niet dus.
    ‘Wakker worden…’ Het is een vrouwelijke stem en lijkt op die van Feline, maar nog steeds doe ik mijn ogen niet open.
    ‘Laat me…’ Toch open ik mijn ogen na een paar secondes en merk gelijk dat deze heel moeilijk en zwaar open gaan, alsof ik een ernstige ziekte lijdt. Gelijk zie ik Feline, echter niet zoals normaal, ik zie haar dubbel en knipper een paar keer met mijn ogen om haar weer als één te zien, maar het lukt niet. Toch probeer ik zo normaal over te komen, ook al voel ik dat ik heel warm, maar toch klam, tegelijkertijd ben en ik waarschijnlijk iets bleker ben geworden.
    ‘Wat is er? Mag ik geen schoonheidsslaapje dan?’ Grinnikte ik, ook al moest ik het er half uitpersen, aangezien zelfs praten me moeilijk afging nu. De pijn was met de minuut erger geworden, wanneer helpt die verdomde dokter me nou?

    (Omg, ik heb echt al te lang niet met hem geschreven… Moet weer ff in zijn karakter komen, hoor, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wacht op Feline. (A)]

    Blanche schreef:
    [Ik wacht op Feline. (A)]

    (Gehe, is goed hoor. Knock yourself out, ik houd je niet tegen. (':)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Dat heb ik liever ook niet. Vooral geen vampieren,' zegt Geovanni zacht. 'Ik heb geen problemen met half-vampieren,' voegt hij er aan toe terwijl hij naar Celeste kijkt.
    'Laat me...' zegt Aiden. Langzaam opent hij zijn ogen en hij knippert er een paar keer mee. 'Wat is er? Mag ik geen schoonheidsslaapje dan?' grinnikt hij dan.
    Ik bijt op mijn lip en voel even aan zijn voorhoofd. 'Je bent echt heet,' mompel ik. Je kan het nogal dubbelzinnig opvatten maar dat maakt me nu niet uit.
    'Geovanni kan je helpen,' zeg ik dan. 'Hij kan je pijn laten verminderen'. Ik kijk Aiden vragend aan. 'Wil je dat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Dat klinkt niet te best,' mompelde hij. 'Ik hoop dat hij het wel overleeft.'
    Niet veel mensen in de school mochten de Caligas niet. Ik was een uitzondering. We zijn gewoon in 2 groepen verdeelt dat zogenaamd zegt wat je gedrag is. Mij boeide het niet eens. Ik hoorde een sms toon van mijn mobiel. Ik liep naar mijn mobiel en bekeek het bericht. 'Ik weet dat je een nieuwsgierig en zorgzaam persoon ben. Je mag komen, zolang je jezelf maar in de hand houdt.' Ik sloeg met mijn hand op mijn hoofd. 'Tuurlijk, hou ik mezelf in de hand! Niemand zou dat überhaupt willen drinken,' Ik zei het allen hard op. 'Ik ga even naar de ziekenboeg. Zie je nog wel eens,'Zei ik tegen Lucas. Ik liep mijn kamer uit en liep naar de ziekenboeg. Ik rende op het laatst heel snel en was binnen 30 seconden daar. Ik zag iedereen bij een bed staan en Aiden werd wakker geschud. Ik ging even achter iedereen staan. 'Jerry, ik hou mezelf wel in de hand.' Zei ik tegen hem. Ik snoof even en toen rook ik de geur. 'Dat ruikt walgelijk. Waar is de dokter als je hem nodig heb?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Laat me..." Zegt Aiden. "Wat is er? Mag ik geen schoonheidsslaapje dan?" Grinnikt hij dan, maar ik kan aan zijn gezicht zien dat hij wel veel pijn heeft.
    "Je bent echt heet," Merkt Feline op.
    Ik grinnik zachtjes. "Leuke opmerking," Mompel ik zacht.
    "Geovanni kan je helpen. Hij kan je pijn laten verminderen. Wil je dat?" Vraagt ze aan hem.
    Ondertussen hoor ik de deur en draai me om. Louise komt binnen gelopen. "Jerry, ik hou mezelf wel in de hand. Dat ruikt walgelijk. Waar is de dokter als je hem nodig heb?"
    Ik haal mijn schouders op. "Geovanni is nu een soort dokter," Mompel ik.

    Geovanni Naldo Nelson.
    Ook Louise komt binnen wandelen. "Jerry, ik hou mezelf wel in de hand. Dat ruikt walgelijk. Waar is de dokter als je hem nodig heb?" Merkt ze geërgerd op.
    "Geovanni is nu een soort dokter," Zegt Jerry.
    "Jer, ik ben geen dokter," Zeg ik tegen hem. "En waarom heb je Louise meegebracht? Ik zei toch dat ik niet te veel mensen om me heen wil hebben en al helemaal geen vampiers?" Zeg ik geïrriteerd.

    [Ik wacht op Aiden ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [Ik wacht op Aiden ^^]

    (Ik antwoord zo, hoor, ik moet even wat doen. Brb.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Geovanni is nu een soort dokter,'Zei Jerry. 'Jer, ik ben geen dokter,' Zei hij tegen hem. 'En waarom heb je Louise meegebracht? Ik zei toch dat ik niet te veel mensen om me heen wil hebben en al helemaal geen vampiers?'Zei hij geïrriteerd. Dat laatste deed pijn. Mijn bezorgdheid was overgegaan naar verdrietigheid. Iets wat ik nog steeds niet kon accepteren: Wat ik was. 'En bedankt.' Zei ik zacht en ging in een hoek staan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor