• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Reactie komt vanaf mijn telefoon.]

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Je hoeft het niet te doen," Zucht Feline. "Het is mijn schud dus ik zal het ook zelf moeten oplossen,"
    Ik loop naar haar toe. "Feline, ik ga Aiden helpen," Zeg ik tegen haar. "Maar je moet me wel nog een paar dingen vertellen," Voeg ik eraan toe en kijk haar aan. Alsjeblieft.. doe nu niet zo koppig, Felin.

    Feline Haven Chase
    Geovanni loopt naar me toe. 'Feline, ik ga Aiden helpen,' zegt hij. 'Maar je moet me nog wel een paar dingen vertellen,' voeg hij er aan toe.
    Ik zucht zachtjes. 'Wat moet ik vertellen dan?' vraag ik.
    Ik werp even een blik op Jerry en kijk dan weer snel naar Geovanni. Hopelijk gaat hij niet vragen hoe Aiden precies aan die wond gekomen is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Wat moet ik vertellen dan?" Vraagt ze.
    "Ik wil weten wat voor wond het is, maar daarvoor kan ik de wond ook bekijken," Mompel ik. "En verder, hoe is hij eraan gekomen en is het een gewone wond of ook met gif?" Vraag ik aan haar.
    Ik hoop dat ze er eerlijk op antwoord. Ik moet het weten. Als er gif in het spel is, kan dat voor mij evenals dodelijk zijn, maar ik heb het beloofd, dus ik moet het doen.

    Feline Haven Chase
    'Ik wil weten wat voor wond het is, maar daarvoor kan ik de wond ook bekijken,' mompelt Geovanni. 'En verder, hoe is hij eraan gekomen en is het een gewone wond of ook met gif?'
    'Hij is neergestoken,' antwoord ik zacht. 'En het mes waarmee hij is neergestoken zat gif aan, dus het kan dodelijk zijn voor hem,' ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Maar...' begin ik dan. 'Je zei toch dat je de weggenomen pijn dan voelt? Is het dan niet gevaarlijk voor jou?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Hij is neergestoken," Zegt ze zacht. "En het mes waarmee hij is neergestoken zat gif aan, dus het kan dodelijk zijn voor hem,"
    Ik zucht even schud mijn hoofd lichtelijk.
    "Maar..." Begint Feline. "Je zei toch dat je de weggenomen pijn dan voelt? Is het dan niet gevaarlijk voor jou?"
    Ik kijk naar haar. "Dat is het ook. Waarschijnlijk zal ik ook het gif voelen.. Dus ik ben bang dat ik de komende dagen me wel klote zal voelen," Mompel ik nadenkend. "Maar beloofd is beloofd, dus ik ga hem helpen," Zeg ik tegen haar.

    (Aww. Celeste gaat hem zo troosten! <3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Dat is het ook. Waarschijnlijk zal ik ook het gif voelen.. Dus ik ben bang dat ik de komende dagen me wel klote zal voelen,' mompelt Geovanni. 'Maar beloofd is beloofd, dus ik ga hem helpen'.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Ik wil niet dat je je er klote door gaat voelen,' zeg ik. 'Ik reageerde net nogal overdreven...' ik zwijg eventjes. 'Straks word jij dan ook nog echt ziek en dat zou dan mijn schuld zijn, en dat wil ik niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    Feline schud haar hoofd. "Ik wil niet dat je je er klote door gaat voelen," Zegt ze. "Ik reageerde net nogal overdreven..." Het is even stil, voordat ze verder gaat. "Straks word jij dan ook nog echt ziek en dat zou dan mijn schuld zijn, en dat wil ik niet,"
    "Ik heb het je allang vergeven," Zeg ik gerustellend. "Maar ik red me wel.. Ehmm.." Ik neem even een andere houding aan. "Ik wil niet dat hij dood gaat, dan blijf ik met een schuld gevoel zitten," Zeg ik tegen haar.

    Morticia schreef:
    (Aww. Celeste gaat hem zo troosten! <3)


    [Awwwwwh. <3]

    [Zal ik anders gewoon ergens in springen, ik denk niet dat er nog een post van Lucas komt :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Zal ik anders gewoon ergens in springen, ik denk niet dat er nog een post van Lucas komt :'D]


    [Gosh, sorry ik vergeet het steeds -_- weet je miss nog waar ze ongeveer gebleven waren?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Gosh, sorry ik vergeet het steeds -_- weet je miss nog waar ze ongeveer gebleven waren?]

    [Ik ga wel even de laatste post opzoeken. Volgens mij weet ik nog waar die ongeveer zit]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Louise Erika Sweet
    Hij fronste licht. 'Ik heb er helemaal niks van gemerkt dat het een chaos is, wat is er gebeurd dan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Ik keek hem even aan.'Raar dat je er niets van gemerkt heb.' Zei ik even met een kleine glimlach. 'Ik viel flauw en verloor controle. Vermoordde bijna Jerry en heb een hele ziekenzaal overhoop gehaald. Al vind ik dat ziekenzaal gedeelte helemaal niet zo erg. 'Ik moest even lachen en zag de troep weer voor me.'Ach , ik herinner me niets. Jerry heeft liefdes probleempjes met 2 mensen, waar ik bij hoor. En iemand is gewond, want dat kan ik goed ruiken.' Ik keek even rond. De geur van bloed hing overal.

    [Gevonden ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Ik heb het je allang vergeven,' zegt Geovanni geruststellend. 'Maar ik red me wel.. Ehmm..' Hij neemt een andere houding aan. 'Ik wil niet dat hij dood gaat, dan blijf ik met een schuld gevoel zitten'.
    Ik bijt op mijn lip. 'Maar als jij erg ziek wordt blijf ik zitten met een schuldgevoel,' zeg ik zacht. Ik zucht even, ik had nooit aan Jerry moeten vragen waar Geovanni is. Vooral niet na wat hij had gezegd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered