• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    'Ik viel flauw en verloor controle. Vermoordde bijna Jerry en heb een hele ziekenzaal overhoop gehaald. Al vind ik dat ziekenzaal gedeelte helemaal niet zo erg. Ach , ik herinner me niets. Jerry heeft liefdes probleempjes met 2 mensen, waar ik bij hoor. En iemand is gewond, want dat kan ik goed ruiken.'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Er is altijd wel iemand gewond,' mompel ik. 'Maar hoe bedoel je dat Jerry liefdesproblemen heeft met twee mensen waar jij bij hoort?' vraag ik dan. 'Hoe weet je dat?' Dat lijkt me niet echt iets wat je aan iemand verteld, vooral niet aan een van de mensen wie er onder vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Er is altijd wel iemand gewond,' Mompelde hij. Het stonk zelf een beetje. Waarschijnlijk meer dan gewond. 'Maar hoe bedoel je dat Jerry liefdesproblemen heeft met twee mensen waar jij bij hoort?' Vroeg hij.'Meer een gevoel. Maar ik hoor nu en dan gesprekken.' Ik liep even naar de deur van mijn kamer en deed hem open. 'Waar komt die lucht vandaan?' Vroeg ik mezelf af, maar zei het hardtop.

    [Ik ga even eten :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Maar als jij erg ziek wordt blijf ik zitten met een schuldgevoel," Zegt ze en zucht even.
    "Pech voor mij, beloofd is beloofd," Herhaal ik om het haar duidelijk te maken.
    Ik draai me om en wil weglopen, maar werp dan een blik naar achter. "Kom je of blijf je hier staan?" Vraag ik aan haar.

    Feline Haven Chase
    'Pech voor mij, beloofd is beloofd,' zegt Geovanni weer.
    Hij maakt aanstalten om weg te lopen maar werpt nog een blik naar achteren. 'Kom je of blijf je hier staan?' vraagt hij.
    'Oh eh ik kom al,' zeg ik waarna ik achter hem aanloop. Ik werp nog even een blik op Jerry. 'Kom je ook mee of ga je weer naar Louise?' mompel ik.

    Lucas Justin Porter
    'Meer een gevoel. Maar ik hoor nu en dan gesprekken.' zegt ze.
    'Afgeluisterd bedoel je zeker,' mompel ik.
    'Waar komt die lucht vandaan?' vraagt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op. 'Zoals ik al zei: er is hier wel vaker iemand gewond'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Oh eh ik kom al," Zegt ze en loopt me achterna. Ook Celeste loopt mee.
    Ik sta ondertussen al in het ziekenkamertje, bij Aiden die zo te zien ligt ze slapen.

    [Waar zal Jerry heen gaan? ;D]

    Louise Erika Sweet
    Hij haalde zijn schouders op. 'Zoals ik al zei: er is hier wel vaker iemand gewond' Ik draaide me om en keek hem aan. 'Weet ik. Het is ook normaal als ik het ruik, maar het is zo...' Ik zocht even naar het juiste woord, maar kon hem helaas niet vinden. '...anders,' Ik liep even naar mijn kast toe en pakte mijn mobiel. Ik zocht naar Jerry's nummer en ging een bericht typen. 'Hey, klein vraagje: Is er iemand gewond? Het is namelijk goed te ruiken,'Ik drukte op verzenden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Blanche schreef:
    [Waar zal Jerry heen gaan? ;D][/face]


    [Feline troosten *O*]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Feline troosten *O*]


    [Okay. XD]

    {ik wacht eigenlijk nog op een reactie van jerry a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die komt zo. Ik moet naar bed en vanuit daar reageer ik. (:]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Oh eh ik kom al," Zegt Feline en ze loopt Geovanni achterna.
    "Ehm.. ik ga ook wel mee," Mompel ik en loop achter Feline aan.
    Plotseling voel ik de telefoon in mijn broekzak trillen. Ik vis de telefoon uit mijn zak en zie direct op het scherpje; 'Louise' staan. Daarna en ik het sms'je. 'Hey, klein vraagje: Is er iemand gewond? Het is namelijk goed te ruiken.'
    Ik grinnik zachtjes. 'Ja, Aiden is gewond. Blijf maar waar je bent, Geovanni gaat hem helpen.' Stuur ik terug.
    Dat 'blijf maar waar je bent.' Is doelend op het feit dat ze een vampier is. Ik heb geen zin om een bloeddorstig monster tegen te gaan houden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 12:26 ]

    Louise Erika Sweet
    'Ja, Aiden is gewond. Blijf maar waar je bent, Geovanni gaat hem helpen.' Kreeg ik terug als sms'je. Ik zuchtte. Ik was erg nieuwsgierig wat hij had, maar waarom moest ik dan blijven waar ik was? Ik wist meteen het antwoord al. Ik stuurde een sms'je terug. 'Oké snap hem, maar het stink een beetje. En met stinken bedoel ik dat het echt niet lekker ruikt. Is hij oké?'. Op sommige momenten kon ik wel een beetje te bezorgd zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lucas Justin Porter
    'Weet ik. Het is ook normaal als ik het ruik, maar het is zo...' Ze zoekt even naar het goede woord. '...anders'. Ze loopt naar de kast en pakt haar mobiel. Iets later hoor ik een bliepje en stuurt ze weer een smsje terug. 'Is er iets aan de hand?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    'Oké snap hem, maar het stink een beetje. En met stinken bedoel ik dat het echt niet lekker ruikt. Is hij oké?' Krijg ik weer terug.
    'Niet echt. Hij is neergestoken in zijn buik en aan het mes zat vergif.' Stuur ik weer terug en ga ondertussen op het bureau in de ziekenboeg zitten.
    Geovanni staat bij Aiden en Celeste staat ernaast.

    Feline Haven Chase
    'Ehm.. ik ga ook wel mee,' mompelt Jerry.
    Ik loop de ziekenzaal weer in en loop gelijk verder naar Aiden's bed waar Geovanni al staat. Aiden slaapt nog steeds.
    'Zouden we hem wakker moeten maken?' vraag ik aarzelend. Misschien wil hij wel niet eens geholpen worden. Nou dan haal ik hem wel over.
    Ik kijk even om om te kijken waar Jerry is en zie dat hij aan het sms'en is. 'Met wie sms je?' vraag ik aan hem. Niet dat dat lastig te raden is...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered