• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Neem je tijd,' fluister Aiden en hij draait zich om. 'Ik zal op je wachten,' voegt hij er aan toe waarna hij wegloopt.
    Ik blijf hem net zolang nakijken totdat hij om de hoek verdwenen is en ga dan terug naar de plek waar we Jerry achter gelaten hadden. Zodra ik hem zie springen er tranen in mijn ogen en als ik dichtbij genoeg sta sla ik mijn armen rond zijn nek en begraaf ik mijn gezicht in zijn shirt. Ik besef me dat ik er vast verschrikkelijk uit zie met de joggingbroek, te grote hoodie, mijn haar warrig en geen make-up op.
    Na Jerry een tijdje zo vast gehouden te hebben haal ik langzaam mijn gezicht uit zijn shirt en dwing ik mezelf hem aan te kijken. 'Jerry,' begin ik op een zachte toon. Ik merk dat mijn stem nu al trilt. 'I-ik heb A-aiden g-gezoend,' stamel ik nog zachter. Ik bijt op mijn lip terwijl ik hem aanblijf kijken, bang voor zijn reactie. 'Haat me alsjeblieft niet,' fluister ik smekend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Sorry maat, maar ik steel je vriendin even van je!" roept Aiden terwijl hij Feline wegtrekt. Onze handen verlaten elkaar en ik blijf verbouwereerd staan kijken hoe ze de hoek om lopen. Ik leun tegen de muur aan. Het heeft geen zin om ze te volgen.

    Plotseling komt Feline de hoek om gelopen. Ondanks haar trainingskleding zitten haar haren in de war. Het valt me op, want volgens mij was dat eerst niet zo.
    Ze grijpt me vast en begint te huilen.
    Ik sla mijn armen om haar heen en streel zachtjes haar rug. "Rustig maar," sus ik zachtjes.
    Na een tijdje haalt ze haar gezicht uit mijn shirt en kijkt me aan. "Jerry," begint ze zacht. "I-ik heb A-aiden g-gezond," stamelt ze zacht met een trillende stem.
    Abrupt laat ik haar los. "Je hebt wat?!" roep ik verontwaardigd.
    "Haat me alsjeblieft niet," fluistert ze zachtjes en bijt op haar lip.
    "Nee, ik haat je niet. Wat ik nu voel ik niet te omschrijven!" zeg ik woedend. "Veel plezier met Aiden of zal ik hem direct je vriendje noemen?" vraag ik pissig. "Tot ziens," zeg ik en loop weg. Met Jerry valt niet te sollen en dat zal ik haar laten weten.

    Feline Haven Chase
    'Je hebt wat?!' roept Jerry verontwaardigd.
    'Nee, ik haat je niet. Wat ik nu voel is niet te omschrijven!' zegt hij woedend. 'Veel plezier met Aiden of zal ik hem direct je vriendje noemen?' vervolgt hij pissig. 'Tot ziens'.
    Als hij wegloopt loop ik hem gelijk achterna.
    'Jerry, alsjeblieft,' zeg ik op een smekende toon. Ik heb de neiging hem bij zijn hand te pakken maar doe het niet, uit angst dat hij zijn hand terug. 'Alsjeblieft, Jerry. Het spijt me dat ik je gekwetst heb'. Ik versnel mijn pas zodat ik voor hem kom te staan en hij niet verder kan lopen. 'Ik vind je leuk Jer, echt waar en ik voel ook zeker iets voor je'. Ik zwijg even voordat ik verder praat. 'Maar ik voel ook iets voor Aiden'. Nu durf ik hem niet meer aan te kijken en hou ik mijn blik op de grond gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Jerry, alsjeblieft," smeekt ze zachtjes.
    Woedend stap ik door. Ik weet niet waar ik heen ga lopen, maar het maakt me niet uit. Ik wil nu niet bij Feline zijn.
    "Alsjeblieft, Jerry. Het spijt me dat ik je gekwetst heb," zegt ze smekend en staat plotseling voor me.
    Eigenlijk wil ik haar opzij duwen, maar ik laat haar even uitpraten. Daarna ga ik er toch vandoor.
    "Ik vind je leuk Jer, echt waar en ik voel ook zeker iets voor je,"
    "Nee, nee, nee, nee, nee!" schreeuw ik tegen haar. "Als je me leuk vind, had je me dit niet geflikt. Feline, ik laat me niet ompraten. Je hebt het verknald," zeg ik tegen haar.
    "Maar ik voel ook iets voor Aiden," voegt ze er aan toe en kijkt weg.
    "Tuurlijk, een Caligas is leuker, hé? Veel spannender, ik ben maar een saaie Leonim!" zeg ik luid en woedend. "Laat me nu gaan, voordat ik je pijn doe," zeg ik waarschuwend.

    Feline Haven Chase
    '"Nee, nee, nee, nee, nee!' schreeuwt Jerry. 'Als je me leuk vind, had je me dit niet geflikt. Feline, ik laat me niet ompraten. Je hebt het verknald'.
    Ik bijt op mijn lip en moet er behoorlijk wat moeite voordoen om te zorgen dat de tranen niet over mijn wangen stromen.
    'Tuurlijk, een Caligas is leuker, hé? Veel spannender, ik ben maar een saaie Leonim!' vervolgt hij woedend. 'Laat me nu gaan, voordat ik je pijn doe,' waarschuwt hij me maar ik trek me er niks van aan.
    Ik heb het gevoel dat mijn hart net aan stukjes is verscheurt.
    'Ik wil je niet kwijt,' zeg ik zacht. 'Het spijt me echt Jerry,' voeg ik er smekend aan toe. 'Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Aiden was aan het praten en toen kuste hij me en ja, ik kuste hem terug'. Ik haal even een paar keer diep adem voordat ik verder praat. 'Vergeef me alsjeblieft Jer'. Ik hou van je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Met Feline in mijn gedachten liep ik terug naar de ziekenboeg, waar de schooldokter opeens stond en me streng aankeek? ‘Waar was je?’ Ik haalde mijn schouders op terwijl ik in gedachten was. ‘Weg.’ Antwoordde ik enkel en liep door naar het bed waar ik eerder in lag. De dokter kwam snel naar me toe lopen en voelde aan mijn voorhoofd, ik deed er niets op. Wat moest ik er op doen? Hij zuchtte en mompelde iets wat ik niet kon verstaan, hierna gaf hij me een prik in mijn bovenarm en schudde zijn hoofd. Hij wist dat het geen zin had om nu met me te praten, met de afwezige blik in mijn ogen. Het dekbed deed ik omhoog tot onder mijn kin en mijn armen legde ik naast me neer boven de deken. Levenloos staarde ik naar het witte plafond terwijl de voetstappen van de dokter door mijn hoofd drongen en galmde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik wil je niet kwijt," zegt ze zacht.
    "Daar denk ik compleet anders over!" kaats ik terug.
    "Het spijt me echt Jerry," herhaalt ze smekend. "Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Aiden was aan het praten en toen kuste hij me en ja, ik kuste hem terug,"
    "Oké, hij begon, maar jij kuste terug!" zeg ik tegen haar.
    "Vergeef me alsjeblieft, Jer,"
    "Feline," begin ik gedwongen rustig. "Ik wil dit niet graag zeggen, maar ik kan dit niet gewoon vergeven. Ik dacht dat je wat voor me voelde, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Alles is verpest," zeg ik zacht en wil weer weglopen.
    'Ik hou van je' hoor ik haar denken.
    "Nee, niet op die manier. Daar kan ik niet tegen en dat weet je, Feline," zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:53 ]

    [Ze dacht dat 'Ik hou van je' naar hem -wbw-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Feline, ik wil dit niet graag zeggen, maar ik kan dit niet gewoon vergeven. Ik dacht dat je wat voor me voelde, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Alles is verpest,' zegt hij zacht. Hij maakt aanstalten om weg te lopen maar blijft staan als hij mijn gedachten hoort. 'Nee, niet op die manier. Daar kan ik niet tegen en dat weet je, Feline'.
    'Vertel me alsjeblieft wat ik kan doen om het goed te maken,' smeek ik zacht. 'Ik wil je echt niet kwijt Jerry. Je bent belangrijk voor me en ik geef echt om je. Ik doe alles om het goed te maken, alsjeblieft'. Ik pak zijn handen vast en kijk hem smekend aan. 'Alsjeblieft Jerry'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Vertel me alsjeblieft wat ik kan doen om het goed te maken," smeekt ze zachtjes.
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel," mompel ik.
    "Ik wil je echt niet kwijt Jerry. Je bent belangrijk voor me en ik geef echt om je. Ik doe alles om het goed te maken, alsjeblieft," zegt ze zacht.
    "Als je me belooft dat je me nooit zo belazerd en je daar aan houdt, wil ik je een tweede kans geven," geef ik uiteindelijk toe. "Maar je krijgt geen derde kans, onthoudt dat," voeg ik er aan toe. "En ik ben je vriendje niet en dat zal ik voorlopig ook niet worden. Ik hoop dat we gewoon goede vrienden kunnen zijn,"

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:59 ]

    Feline Haven Chase
    'Als je me belooft dat je me nooit zo belazerd en je daar aan houdt, wil ik je een tweede kans geven,' zegt hij uiteindelijk. 'Maar je krijgt geen derde kans, onthoudt dat. En ik ben je vriendje niet en dat zal ik voorlopig ook niet worden. Ik hoop dat we gewoon goede vrienden kunnen zijn'.
    Ik bijt op mijn lip en knik lichtjes. Geen vriendje dus. Een deel van mij wil de tijd terug draaien en de kus met Aiden ongedaan maken, zodat ik Jerry bij me kan houden en we misschien niet alleen vrienden zijn. Maar een ander deel van mij wil die kus maar al te graag over doen.
    Ik zucht zachtjes en kijk naar Jerry van onder mijn wimpers. 'Maar wat als ik niet gewoon vrienden wil zijn?' vraag ik op een zachte en voorzichtige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Maar wat als ik niet gewoon vrienden wil zijn?" vraagt ze zachtjes.
    "Dan heb je pech, want dat dit gedoe voel ik niks meer voor je," zeg ik strak. Misschien dat dit hard aan komt, dat maakt me niet uit. Er valt niet met mij te sollen.
    "Ik vind je nog steeds geweldig en lief, maar ik ben niet meer verliefd,"

    Feline Haven Chase
    'Dan heb je pech, want dat dit gedoe voel ik niks meer voor je,' zegt Jerry.
    Er prikken tranen in mijn ogen en ik heb het gevoel dat iemand mijn hart uit mijn borstkas heeft gerukt, er op is gaan springen en het vervolgens aan stukjes heeft verscheurt.
    'Ik vind je nog steeds geweldig en lief, maar ik ben niet meer verliefd,' hoor ik hem nog zeggen maar het maakt me niks meer uit. Hij voelt niks meer voor me.
    'I-ik g- moet,' stamel ik waarna ik me omdraai en wegloop. Zodra ik de hoek om ben laat ik me tegen de muur aan op de grond vallen. Mijn knieën trek ik op en ik sla mijn armen er stevig om heen. Mijn hoofd laat ik op mijn knieën rusten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Damn.. Nu is het mijn schuld. Eerst kwetste Feline Jerry en nu andersom.. ):

    Edit: Hoe moet ik hier nou weer op reageren? :(]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 15:43 ]

    [Drama ^^ und Feline deed het niet expres a.

    Edit: Laat Jerry achter haar aan gaan ^^]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 15:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered