• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Mijn ogen volgen de bewegingen van Feline terwijl ik in gedachten ben en zij ondertussen op het bed is gaan zitten.
    "Wie ik gekozen heb," zegt ze op dezelfde zachte toon waarbij ze net binnen kwam en ik keek haar nieuwsgierig aan. "O ja? Wie -" Verder kwam ik echter niet, want ze drukte haar lippen zachtjes op die van mij, waardoor ik gelijk mijn woorden verloor en lichtelijk smolt.
    Zachtjes kus ik terug en toen ze weer rechtop ging zitten, keek ik haar glunderend aan, alsof ik weer een klein jongetje was die een koekje had gekregen. "Ik hoop dat dat genoeg zegt." Ik knik enthousiast en neem haar hand vast.
    "Wel als je daarmee bedoelt dat ik het ben," gniffel ik, "Niet dat het één of andere afscheidskus is,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden knikt en pakt mijn hand vast. 'Wel als je daarmee bedoelt dat ik het ben,' gniffelt hij. 'Niet dat het één of andere afscheidskus is'.
    Ik kijk hem glimlachend aan en trek speels mijn wenkbrauw op. 'Als het als een afscheidskus bedoelt was, zou ik dan dit doen?' vraag ik.
    Ik buig me weer zijn kant op en druk mijn lippen weer op de zijne, iets ruwer dit keer. Zachtjes bijt ik in zijn onderlip waarna ik er met mijn lippen over heen strijk.
    Dan kom ik weer een beetje overeind, maar wel zo dat mijn gezicht vlak boven de zijne hangt. Mijn handen heb ik aan de zijkanten van zijn hoofd gezegd als steun.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Glimlachend kijkt ze me aan en speels trekt ze hierna haar wenkbrauw op. “Als het als een afscheidskus bedoeld was, zou ik dan dit doen?” Vroeg ze, waarna ze alweer voorover boog en hierbij haar handen als steun naast mijn hoofd had gezet. Haar zachte lippen voelde ik weer op mijn mond, echter was haar kus dit keer iets ruwer en ik verbaasde me over het feit dat zij dit keer diegene was die het initiatief nam. Eigenlijk vond ik het nog steeds moeilijk te beseffen dat ze voor mij had gekozen, maar toen ik voelde hoe ze zachtjes op mijn onderlip beet om er volgens overheen te strijken, gromde ik lichtelijk van genot en kuste iets ruw terug. Het duurde echter, voor mij, te kort, aangezien ze hierna weer een beetje overeind kwam, maar wel zo dat haar gezicht vlak boven die van mij hing. Ik kon alleen maar stom naar haar grijnzen. “Als dat zo bedoeld was, wil ik wel meer van die kussen,” Een speelse, scheve grijns kwam er op mijn lippen en ik kon het niet laten de kleine afstand te overbruggen en haar dit keer te kussen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Als dat zo bedoeld was, wil ik wel meer van die kussen,' zegt hij. Er komt een speelse, scheve grijns op zijn gezicht waarna hij ietsjes overeind komt en mij kust.
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus met alle liefde terug. Heel voorzichtig, om hem geen pijn te doen, ga ik anders zitten. Ik onderbreek zijn kus even en ga op zijn heupen zitten met aan beide kant een been. Daarna buig ik me weer naar voren om hem te kussen. Mijn handen heb ik nog steeds naast zijn hoofd als een soort steun. 'Als ik je pijn doe moet je het zeggen,' mompel ik tegen zijn lippen, direct gevolgd door een vraag: 'Moet je hier perse vannacht blijven liggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Heel voorzichtig gaat ze anders zitten en ik glimlach lichtjes, omdat ik het gevoel heb dat ze me geen pijn wilt doen, wat ik trouwens erg lief van haar vind. Feline gaat op mijn heupen zitten en onderbreekt daardoor mijn kus even, waarna er aan weerszijde van mijn lichaam een been van Feline komt en ik kan het niet laten te grijnzen.
    "Als ik je pijn doe moet je het zeggen,” mompelde ze tegen mijn lippen, nadat ze een klein stukje voorover was gebogen, waardoor ik automatisch weer een beetje mijn hoofd op het kussen legde. Mijn gevoel was dus toch goed geweest, ze deed zo voorzichtig omdat ze me geen pijn wilde doen. “Moet je hier persé vannacht blijven liggen?” Het was nog maar even dat onze lippen elkaar raakte, maar zij verbrak het al weer een beetje te snel af, al moest ik door de vraag zachtjes lachen.
    “Volgens de dokter moet ik hier blijven liggen totdat –” Mijn zin kon ik echter niet afmaken, want er klonken lichte voetstappen, bijna alsof de persoon sluw probeerde te doen, waarna de doktersstem zei: “Meneer Lloyd, ik hoop dat je lekker ligt zo, aangezien je er nog wel anderhalve week zult liggen.” Er klonk een lichtelijke vermakelijke toon doorheen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Volgens de dokter moet ik hier blijven liggen totdat-' zegt Aiden maar voordat hij uit kan praten wordt hij door een andere stem onderbroken. 'Meneer Lloyd, ik hoop dat je lekker ligt zo, aangezien je er nog wel anderhalve week zult liggen'. Zo te horen is het de dokter en aan de licht geamuseerde toon te horen vindt hij het niet eens zo erg.
    'Mijn wangen worden rood en ik glij snel van Aiden af. Beschaamd kijk ik naar de dokter. Hoe kan je dit nou weer uitleggen. 'Sorry dokter,' begin ik. 'Maar zo als u kan horen onweert het buiten en daar ben ik niet echt een groot fan van'. Dat is ook nog eens de waarheid. 'En ik kan nooit slapen als het onweert. Meestal kan Aiden me dan wel geruststellen dus ik besloot naar hem toe te gaan, ik hoop dat u het niet erg vind'.
    Ik bijt op mijn lip terwijl de dokter bedenkelijk van mij naar Aiden kijkt. Uiteindelijk knikt hij. 'Voor deze keer dan maar,' zegt hij. 'Zolang jullie maar niet de hele boel over hopen gooien'. Hij grinnikt even alsof hij een binnenpretje heeft en loopt dan weg.
    Ik zucht opgelucht en kijk weer naar Aiden. 'Volgens mij dacht hij dat we van plan waren te, eh, jeweetwel,' zeg ik terwijl er weer een blos op mijn wangen komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    De wangen van Feline worden rood en ze gleed snel van mij af, waarna ze beschaamd naar de dokter keek. Zachtjes heimelijk moest ik erom lachen, maar sloeg een hand voor mijn mond zodat ze het beide niet konden zien. “Sorry dokter,” begon ze. “Maar zoals u kunt horen, onweert het buiten en daar ben ik niet echt een groot fan van.” Terwijl ik mijn hand weer weghaalde, werd het opeens heel moeilijk voor me om adem te halen en begon mijn hoofd weer te bonken, maar toch liet ik het niet merken.
    “En ik kan nooit slapen als het onweert. Meestal kan Aiden me dan wel geruststellen, dus ik besloot naar hem toe te gaan, ik hoop dat u het niet erg vind.” Ze beet op haar lip en ik merkte fronsend dat de dokter naar Feline keek en vervolgens naar mij. Uiteindelijk knikte hij en ik probeerde een glimlachje op mijn gezicht te zetten. “Voor deze keer dan maar. Zolang jullie maar niet de hele boel overhoop gooien,” Hij grinnikte alsof hij een binnenpretje heeft en loopt dan weg.
    Feline zuchtte opgelucht en draaide zich weer om naar mij, waardoor ik snel de pijn wegdrukte en haar met een glimlach aankeek. “Volgens mij dacht hij dat we van plan waren te, eh, jeweetwel,” Een blos komt er op haar wangen terwijl ze dit zegt en ik begin te lachen, waarbij ik mijn ogen iets dichtkneep, echter hierna keek ik haar met een plagerig grijnsje aan. “Nee, weet ik dat dan?” Een uitdagende blik in mijn ogen waagde haar het te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden begint te lachen en kijkt me daarna met een plagerig grijns je aan. 'Nee, weet ik dat dan?' Er staat een uitdagende blik in zijn ogen.
    Ik heb het idee dat mijn wang alleen nog maar roder worden. 'Je weet wel wat ik bedoel,' mompel ik. 'Dat we van plan waren om hét te gaan doen,' ik bijt op mijn lip en zwijg even. 'Het als in eh, seks,' zeg ik er zacht en wat ongemakkelijk achteraan. Ik kijk Aiden even aan en richt mijn aandacht dan op de grond, niet goed wetende wat ik nu moet doen. De vraag of hij het al heeft gedaan komt op in mijn gedachten en ik schud mijn hoofd om die weg te krijgen. Niet aan denken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Haar wangen worden alleen nog maar roder door mijn onschuldige, maar toch uitdagende vraag en ik moet grinniken. “Je bent schattig als je rood wordt,” meld ik haar doodleuk waarbij een knipoog niet kan ontbreken.
    “Je weet wel wat ik bedoel,” mompelde ze, en ik wachtte af. “Dat we van plan waren om hét te gaan doen,” Ze beet op haar lip en zweeg even. Dat doe je goed, Feline, als je zo doorgaat, kan ik me inderdaad niet inhouden, denk ik grinnikend, maar luister verder.
    “Het als in eh, seks,” Ze zegt het wat zachter en ongemakkelijker en ik begin weer zachtjes te lachen, waarna ik merk hoe ze haar aandacht op de grond richt. Ik pak haar hand vast en trek haar zachtjes en voorzichtig op het bed. “Als je eraan denkt, betekend dat je het stiekem wilt,” Grijns ik, waarna ik vervolg, “Het betekend wat dat ik er niet over begonnen ben, maar jij wel,” glimlach ik met een ondeugende blik in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden's warme hand pakt die van mij vast. Zachtjes en voorzichtig trekt hij me op het bed. 'Als je eraan denkt, betekent dat je het stiekem wilt,' grijnst hij. 'Het betekent wat dat ik er niet over begonnen ben, maar jij wil,' glimlacht hij met een ondeugende blik in zijn ogen.
    Mijn ogen worden groot en ik schud mijn hoofd. 'Ik w-wil het h-helemaal n-niet stiekem,' stamel ik zacht. Met mijn vrije hand friemel ik nerveus aan het koordje van mijn hoodie. Ik doe mijn mond open om te vragen of hij het al gedaan heeft maar op het laatste moment doe ik mijn mond weer dicht en bijt ik aarzelend op mijn lip. Ik hoef het eigenlijk niet te vragen omdat ik het antwoord toch al weet, en dan ga ik mezelf niet voor schut zetten door het wél te vragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    Haar ogen worden groot en snel hierna schud ze haar hoofd. “Ik w-wil het h-helemaal n-niet stiekem,” stamelde ze zacht en ik moest me inhouden om niet te lachen, want het zag er zo schattig uit. Met haar vrije hand friemelde ze nerveus aan het koordje van haar hoodie. Ze doet haar mond open, maar vervolgens doet ze deze toch weer dicht en bijt aarzelend op haar lip, waardoor ik besloten heb haar wat meer te plagen.
    Voorzichtig, maar toch met zekerheid, rol ik haar om zodat ik boven haar kom te liggen en grijns, “Oh, bad girl, toch niet stiekem? Het wordt steeds erger met jou hé,” grijnsde ik groots en ik streelde mijn vingers over haar gezicht naar haar nek en schouder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden rolt mij voorzichtig om waardoor hij boven op me komt te liggen. 'Oh, bad girl, toch niet stiekem? Het wordt steeds erger met jou hé,' grijnst hij breed. Zijn vingers strelen van mijn gezicht via mijn naar mijn schouder wat er voor zorgt dat er een lichte rilling over mijn rug loopt.
    'Hoe bedoel je?' vraag ik iets wat verward. 'Ik wil het niet. Nouja ik wil het wel maar-' Ik stop met praten als ik doorkrijg wat ik heb gezegd waardoor er alweer blosjes op mijn wangen komen. Het was niet mijn bedoeling dat hardop te zeggen. Ik schraap zachtjes mijn keel. 'Je snapt wel wat ik bedoel,' mompel ik iets wat beschaamd en met mijn ogen op het plafond gericht zodat ik Aiden niet aan hoef te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    “Hoe bedoel je?” vroeg ze met een verwarde stem. “Ik wil het niet. Nou ja, ik wil het wel maar –” Ik grijns als ik haar woorden hoor en als ze doorkrijgt wat ze heeft gezegd, stopt met praten, waardoor ze hierna alweer blosjes op haar wangen krijgt.
    Zwijgzaam kijk ik toe hoe ze haar keel zacht schraapt en vervolgens iets beschaamd mompelt, haar ogen op het plafond gericht. Vast zodat ze me niet aan hoeft te kijken. Al ga ik daar zo meteen verandering in brengen. “Je snapt wel wat ik bedoel,” Ik schud mijn hoofd vermakelijk en druk met mijn lippen kusjes op de huid in haar nek.
    “Oh?” zeg ik enkel met een licht grijnsje. “Ik snap dat jij het wilt, ja.” Met deze woorden druk ik weer kusjes in haar nek, waarna ik deze af liet dwalen om vervolgens haar schouder te ontbloten en hier weer verder te gaan. Abrupt houd ik op en ga weer in het bed liggen zoals ik eerder lag, echter wel met hetzelfde grijnsje op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden schudt geamuseerd zijn hoofd en drukt wat kusjes in mijn nek.
    'Oh?' zegt hij. 'Ik snap dat jij het wilt, ja.' Hij drukt weer kusjes in mijn nek en ontbloot mijn schouder waarna hij daar verder gaat.
    Een klein geluidje verlaat mijn mond als teken dat ik het fijn vind.
    Dan stopt hij ineens en gaat hij weer liggen zoals hij eerst lag maar nu met een grijns op zijn gezicht.
    'Pestkop,' mompel ik terwijl ik mijn shirt weer goed trek. Ik ga op mijn zij liggen zodat ik Aiden kan aankijken. 'Waarom zou ik het willen?' vraag ik zo nonchalant mogelijk. 'Jij bent de jongen hier, jij zou het moeten willen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Helaas pindakaas voor Jerry dan.)