• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche -> Cloudbreaker.

    Aiden Joshua Lloyd.
    Ik wil net stoppen als ik merk dat ze niets doet en een koud, misselijk gevoel trekt er door mijn maag heen, maar als ik opeens haar armen om mijn nek voel, glimlach ik zachtjes tegen haar lippen aan.
    Feline kust me voorzichtig terug en ik beweeg rustig mee met haar lippen. Geduld, Aiden, geduld… Voorzichtig leg ik mijn handen op haar heupen en bedenk me hoe zacht haar lippen eigenlijk zijn. Het ging geen eens meer door me heen dat ik hier met verband om bijna mijn hele bovenlichaam sta en alleen een zwarte boxer aan. Het deert me helemaal niets.
    Alleen Feline bestond nog voor me.

    (-is heel erg inspiratieloos nu-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden gaat rustig mee in het tempo en legt zijn handen op mijn heupen. Mijn hand glijden door zijn donkere haar en ik trek hem iets dichter tegen me aan, voorzichtig zodat ik hem geen pijn doe bij zijn wonden. Ik laat één hand in zijn nek liggen en de andere laat ik afglijden naar zijn zij. Waarom heb ik nooit eerder ingezien dat Aiden anders is dan de andere jongens van Caligas. Hij komt vaak wat bot over maar hij heeft echt een goed hart.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd – weerwolf.
    Even gaat er een rilling door me heen als ik haar handen door mijn donkere haar voel gaan, als ze me ook nog iets dichter tegen haar aantrekt, gaat er automatisch nog een huivering door me.
    Ik moet nog steeds voorzichtig met haar zijn, zodat ze niet afschrikt en zich wegtrekt en dus blijf ik haar ook voorzichtig kussen. Toch is het íets met meer passie, maar op een rustige manier.
    Het is niet mijn bedoeling haar weg te jagen, integendeel, ik heb respect voor haar en wil haar bij me hebben. Feline is zeker mooi, dat vond ik altijd al, dat vind íedereen zo wat, maar ik zie nu pas in dat ik meer voor haar voel.

    (Mijn post sucks..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden blijft me rustig kussen. Iets wat me wel bevalt aangezien jongens meestal het liefst zo snel mogelijk door willen naar de laatste stap. Maar ergens geeft het me ook het idee dat hij denkt dat ik een breekbaar popje van porselein ben, iets wat me niet heel erg bevalt daarom begin ik hem iets ruwer terug te zoenen. Mijn nagels krassen lichtjes over zijn blote rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    opeens begon ze me iets ruwer terug te zoenen en ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje overdonderd was, aangezien ze net nog zo breekbaar en onzeker leek, durfde ik ook niet meer te doen. Nu ze zelf aangaf dat ik wat meer mocht doen, nam ik die kans natuurlijk gelijk aan.
    Mijn handen wreven zachtjes over haar rug en heupen en ik voelde hoe haar nagels lichtjes in mijn blote rug kraste - niet dat het me wat uitmaakte.
    Gelijk begon ik haar wat ruwer terug te kussen en ik kon het niet laten om te kijken of ze ook haar ogen dicht had, waarna ik ze snel weer dichtdeed en zacht grinnikte. Ik zette me eroverheen en streelde zachtjes met mijn tong over haar lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mag Jerry ze betrappen? ^^]

    [Hmmm, dat zou wel voor wat drama zorgen maar Feline zou het Jerry sws wel vertellen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    [Hmmm, dat zou wel voor wat drama zorgen maar Feline zou het Jerry sws wel vertellen a.]


    [Oké, dan post ik wel ff met Jerry dat hij naar de aula loopt of zo.]

    Feline Haven Chase
    Zijn handen wrijven over mijn heupen en rug waar het gelijk begint te tintelen. Hij begint gelijk wat ruwer terug te kussen. Als zijn tong over mijn lippen glijdt haal ik ze van elkaar af en laat ik mijn tong langs de zijne glijden. Heel even trek ik mijn tong weer terug om in zijn onderlip te bijten waarna ik mijn tong weer langs die van hem laat strelen.
    Het voelt goed, maar op een andere als met...Ik verstijf even en draai mijn hoofd opzij zodat mijn lippen die van Aiden niet meer raken. 'Jerry,' mompel ik en er gaat een golf van schuld gevoel door me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, Feline.. xd]

    Aiden Joshua Lloyd.
    Er gaat een elektrisch schokje door me heen als haar tong langs die van mij streelt, waardoor ik als automatisch gelijk mee beweeg. Als ze in mijn onderlip bijt, ril ik even en grijns tegen haar lippen aan. Dit is erg… aangenaam…
    Als ze opeens versteend en haar hoofd wegdraait zodat mijn lippen niet meer die van haar raken, open ik mijn ogen verward. ‘Jerry,’ hoorde ik haar gemompel en er gaat een sterke steek van pijngevoel door mijn hart heen.
    Ik bal mijn vuisten en kijk haar boos aan. ‘We hebben net gekust en jij zegt ‘Jerry’?’ Ik kon het niet laten mijn geïrriteerdheid in te houden, want ik snapte het ook echt niet. Waarom dacht ze aan hem op het moment dat onze lippen elkaar raken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Ik zie hoe hij zijn vuisten balt en als hij me boos aankijkt bijt ik op mijn lip. 'We hebben net gekust en jij zegt ‘Jerry’?’ zegt hij geïrriteerd.
    'Omdat,' begin ik waarna ik zwijg en nadenk over hoe ik het beste uit kan leggen. 'Ik voel iets voor jou,' zeg ik na een lange stilte. 'Maar ik voel ook zeker iets voor Jerry,' voeg ik er zacht aan toe. 'Het zou niet eerlijk tegenover hem zijn om hier met jou te gaan zoenen terwijl ik hem net nog een kus heb gegeven'. Ik kijk Aiden aan maar sla dan snel mijn blik neer terwijl ik weer op mijn lip bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jerry says; She's mine.]

    Aiden Joshua Lloyd.
    'Omdat,' begint ze, maar ze zwijgt en lijkt na te denken. 'Ik voel iets voor jou,' zegt ze na een lange stilte, waarna ze vervolgde, 'Maar ik voel ook zeker iets voor Jerry.'
    Ze voegde het er zacht aan toe alsof ze bang was dat ik boos zou worden. 'Het zou niet eerlijk tegenover hem zijn om hier met jou te gaan zoenen terwijl ik hem net nog een kus heb gegeven.'
    Ze keek me aan maar wendde haar blik toen snel af en beet op haar lip. Ik zuchtte diep en keek haar even aan, ze zag er gebroken uit.. Hoe graag ik ook wilde zeggen dat ze voor mij moest kiezen, ik kon het niet en het was fout, alles voelde fout.
    'Neem je tijd.' Fluisterde ik alleen, maar het leek alsof ik onder water verdronk, en ik draaide me hulpeloos om. 'Ik zal op je wachten.' Dat was het enige wat ik zei, voordat ik weg liep. Ik had denk tijd nodig en ik moest nodig terug naar die verdomde ziekenboeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.