• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~Lahey
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ Lahey
    - Cassie Sophia Lane ~ vampier ~ Lahey
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Frey
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Cloudbreaker
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Frey
    - Nathan Daniëls ~ halfdemon, half vampier ~
    iemands angst zien ~ Sirens
    1 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ Lahey
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Frey
    - Destiny ... ~ weerwolf ~ Sirens
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Cloudbreaker
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ Lahey
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Cloudbreaker
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story



    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 23:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    [Drama ^^ und Feline deed het niet expres a.

    Edit: Laat Jerry achter haar aan gaan ^^]


    [Okéy, Jerry komt. Maar hij kan het toch niet meer goed maken. Aiden is zielig (Door zijn wonden) en lief. Jerry is lullig en triest.]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik zie dat haar ogen waterig worden. Nee, dit wil ik niet, dit is niet mijn bedoeling!
    "I-ik g- moet," stamelt ze, draait zich om en loopt weg.
    Mijn mond zakt open en ik loop naar een muur toe. Woedend knal ik mijn hoofd tegen de muur aan. Het is niet heel erg hard, maar ik heb nu wel koppijn. Ach, het is mijn eigen schuld en die van Feline. Eerst dacht ik dacht Feline het verpest had. Tenminste, zo voelde het. Hoe kon ze me zo hard belazeren? Ze heeft mijn vertrouwen geschonden en ik kan er niet tegen als er met mijn vertrouwen gespeeld wordt. Maar ik had ook niet zo lullig mogen reageren. Ik geef haar een tweede kans, maar dat is wel de laatste. Ze mag best omgaan met Aiden, maar ik wil weten wie ze leuker vind. Als ze voor Aiden gaat, beveel ik mezelf om dat te respecteren. Stiekem heb ik nog wel gevoelens voor haar, maar ik kan deze niet bevestigen als ze van een ander houdt.
    Ik loop de richting uit, waarin Feline verscheen. Direct om de hoek zit ze op de grond, met haar handen om haar knieën. Ik kniel bij haar neer en leg mijn hand op haar schouder.
    "Felien, ik had niet zo lullig moeten doen," verontschuldig ik me. "Maar ik kan geen gevoelens voor je hebben als je niet van mijn houdt," zeg ik tegen haar. "Ik vraag je maar één ding, kies tussen mij en Aiden, alsjeblieft,"

    Feline Haven Chase
    Ik schrik als ik een hand op mijn schouder voel en als ik op kijk, kijk ik recht in het gezicht van Jerry. 'Felien, ik had niet zo lullig moeten doen,' verontschuldigt hij zich. 'Maar ik kan geen gevoelens voor je hebben als je niet van mijn houdt. Ik vraag je maar één ding, kies tussen mij en Aiden, alsjeblieft'.
    'Ik weet dat ik moet kiezen,' zeg ik zacht. Dat is alleen juist het probleem. Ik wil geen van beide kwijt raken. Ik ben bang dat wanneer ik voor Aiden kies, Jerry me niet meer wil zien en dat wil ik niet. Ik ken Jerry al te lang om nooit meer met hem te praten. 'Jerry,' begin ik op een aarzelende toon. 'Stel dat ik voor Aiden zou kiezen, blijven we dan wel vrienden?' vraag ik. 'Als je dat dan niet wil dan snap ik je'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik weet dat ik moet kiezen," zegt ze zacht.
    'Dat is alleen juist het probleem. Ik wil geen van beide kwijt raken. Ik ben bang dat wanneer ik voor Aiden kies, Jerry me niet meer wil zien en dat wil ik niet. Ik ken Jerry al te lang om nooit meer met hem te praten.' flitst er door Feline's hoofd. Eigenlijk mag ik dit natuurlijk niet horen..
    "Jerry," begint ze aarzelend.
    Ik wil net antwoorden dat ze moet kiezen wat voor haar het beste voelt, maar ze is me voor.
    "Stel dat ik voor Aiden zou kiezen, blijven we dan wel vrienden?" vraagt ze voorzichtig. "Als je dat dan niet wil dan snap ik je,"
    Ik schud mijn hoofd. "Als jij Aiden kies, zal ik dat moeten respecteren," zeg ik met moeite. Dat is overigens ook duidelijk te zien. "Dan wil ik evengoed vrienden blijven," bevestig ik.

    Feline Haven Chase
    'Als jij Aiden kies, zal ik dat moeten respecteren,' antwoordt Jerry. Het is te horen en te zien dat hij dat met moeite zegt. 'Dan wil ik evengoed vrienden blijven'.
    Ik glimlach lichtjes en kijk dan weer voor me.
    Hoe kan ik ooit kiezen tussen de jongen die er altijd voor me is geweest en al tijden mijn één van mijn beste vrienden is en de jongen die mijn leven heeft gered en waarbij ik me gewoon veilig voel. Niet dat ik me bij Jerry niet veilig voel maar dat is anders veilig. Ik zou er natuurlijk altijd voor kunnen kiezen om geen van beide te kiezen en ze allebei als vrienden te houden, maar ik weet nu al wel zeker dat ik dat niet vol ga houden. Ik zal wel moeten kiezen.
    'Het spijt me echt, Jer,' zeg ik nogmaals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Het spijt me echt, Jer," zegt ze plotseling.
    Ik schrik op uit mijn gedachten. "Je gaat voor Aiden, hé?" vraag ik zachtjes en wendt mijn blik af. Nee, alsjeblieft. Laat het niet waar zijn.

    Feline Haven Chase
    'Je gaat voor Aiden, hé?' vraagt hij zacht.
    Ik schud mijn hoofd en pak zijn hand vast waar ik zachtjes in knijp. 'Ik heb nog niet gekozen,' antwoord ik. 'Ik bedoelde dat het mij echt spijt dat ik je belazerd heb'. Ik glimlach lichtjes waarna ik zijn hand weer loslaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline schud haar hoofd en pakt mijn hand zachtjes vast. Haar handen zijn verrassend warm. "Ik heb nog niet gekozen," antwoord ze. "Ik bedoelde dathet mij echt spijt dat ik je belazerd heb," zegt ze met en klein glimlachje en laat mijn hand weer los.
    Ik kijk haar aan. "Ehm, moet ik je anders even alleen laten zodat je een keuze kan maken?" vraag ik aan haar. "Je mag er ook langer over doen," voeg ik er aan toe en kijk haar aan.

    Feline Haven Chase
    'Ehm, moet ik je anders even alleen laten zodat je een keuze kan maken?' vraagt Jerry. 'Je mag er ook langer over doen'.
    Eerlijk gezegd ben ik bang dat hij dan naar Aiden toegaat en hem iets aan doe maar dat is niet de reden waarom ik weer mijn hoofd schud. Ik wil hem gewoon bij mij houden. 'Dat hoeft niet, ik zou het juist fijn vinden als je blijft'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Dat hoeft niet, ik zou het juist fijn vinden als je blijft," zegt ze tegen me.
    Ik knik kort. "Dan blijf ik," bevestig ik. "Zeg maar als ik iets voor je kan doen," zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Dan blijf ik,' zegt Jerry. 'Zeg maar als ik iets voor je kan doen,' glimlacht hij dan.
    'Gewoon bij mij blijven is genoeg,' antwoord ik zacht. 'Maar misschien is het beter als we gaan slapen,' voeg ik er op een aarzelende toon aan toe. 'Het is volgens mij al best wel laat'.
    Ik bijt op mijn lip als ik me iets bedenk, wat ik een keer gelezen had.
    If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldnt have fallen for the second. Langzaam kom ik overeind en trek ik Jerry ook omhoog terwijl ik hem verontschuldigend aan kijk. 'Het spijt me echt Jerry,' zeg ik zacht. Ik druk een lichte en zachte kus op zijn lippen waarna ik me omdraai en naar de ziekenzaal lopen, naar Aiden.
    'Aiden,' zeg ik op een zachte toon als ik de zaal ben in gelopen en voor zijn bed sta. 'Ik weet het'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Joshua Lloyd.
    “Aiden,” hoor ik opeens op een zachte toon en ik draai me een beetje suffig en moe om naar diegene die het zei, wie ik herkende als Feline. Ik kijk toe totdat ze voor mijn bed staat en slaak dan even een zwakke zucht, wat betekende dat ik echt moe was. Dat kwam door al die medicijnen, wat Geovanni deed en gewoon door de wond zelf. Het deed nog steeds iets pijn, maar voor de rest was alles weg, waar ik hem eigenlijk heel erg dankbaar voor was. Hij zal zelf nu ook wel kapot zijn.
    “Ik weet het.” Fronsend keek ik haar opeens aan, een klein beetje bij zinnen, maar nog steeds erg moe. “Wat weet je?” vroeg ik haar verward, terwijl ik haar nog steeds aankeek, maar vervolgens zacht op het bed sloeg, ten teken dat ze naast me mocht gaan zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Wat weet je?' vraagt Aiden verward.
    Als hij zacht op het bed klopt loop ik naar het bed toe en ga ik zitten.
    'Wie ik gekozen heb,' zeg ik op dezelfde zachte toon. Ik buig me zijn kant op en druk mijn lippen zachtjes op de zijne waarna ik weer rechtop ga zitten. 'Ik hoop dat dat genoeg zegt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered