• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Maar het doet alsnog pijn als je dat zegt." mompelt ze zacht.
    "Sorry." bied ik zacht mijn excuses aan.
    "Laten we maar ergens anders over hebben."
    "Ja, dat lijkt me wel een goed idee." stem ik ermee in. We kunnen echt wel iets vrolijkers gebruiken nu.

    Riley Winchester
    "Natuurlijk, er gebeurd niets hoor." zegt Solomon. "Net bleef je ook zitten toch? Je viel er niet uit."
    Mia kijkt mij aan. "Solomon heeft gelijk." zegt ze en pakt mijn hand weer vast om er zacht in te knijpen. "Ga nou maar liggen. Ik blijf bij je." Mijn gezichsuitdrukking word wat rustiger en ik voel mezelf kalmer worden, waarna ik weer ga liggen.
    "Goed, maar als ik eruit val, krijg ik jullie wel." mompel ik.
    "Eh... Het word wat fris of ben ik nu gek." vraagt Solomon ineens.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik glimlachte toen Riley uiteindelijk weer ging liggen. 'Goed, maar als ik eruit val, krijg ik jullie wel,' mompelde hij en ik moest eventjes lachen. 'Eh... Het word wat fris of ben ik nu gek,' vroeg Solomon opeens. Ik haalde mijn schouders op en keek hem eventjes aan. 'Eerlijk gezegd vond ik het wel meevallen. Je kan alvast terug gaan als je het te koud vind? Ik blijf hier totdat meneertje hiero de hangmat eens vertrouwd,' zei ik met een klein lachje. 'Of wou je zeggen dat jij het ook fris vond worden?' vroeg ik aan Riley.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Het is wel handig om wat te eten/drinken dan. Ik dacht na.
    "Maar dan ga ik me vervelen," zeg ik dan. "weetje we kunnen ook morgen, als het dag is terug komen, de weersvoorspellingen waren toch dat het bewolkt word dus er zullen hier weinig mensen zijn." Vertel ik dan.
    Tè lang in de brandende zon is niet goed. Maar overdag met bewolking kan niet veel kwaad.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Als ik zo niet meer reageer ben ik in het ziekenhuis bij mijn oma.)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Mia haalt zijn schouders op. "Eerlijk gezegd vond ik het wel meevallen. Je kan alvast terug gaan als je het te koud vind? Ik blijf hier totdat meneertje hiero de hangat eens vertrouwd." zegt ze met een lachje. "Of wou je zeggen dat jij het ook fris vond worden?" vraagt ze aan mij.
    "Niet echt eigenlijk." merk ik op.
    "Maar dan ga ik me vervelend." zegt Solomon. "Weet je, we kunnen ook morgen als het dag is terug komen, de weersvoorspellingen waren toch dat het bewolkt wod dus er zullen hier weinig mensen zijn." Ik knik goedkeurend om zijn onderzoek. Hij doet het behoorlijk goed.
    "Oh eh, mij maakt het weinig uit." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Niet echt eigenlijk,' zei Riley. Ik keek Solomon eventjes aan. Misschien had hij het gewoon gauw koud. 'Maar dan ga ik me vervelend. Weet je, we kunnen ook morgen als het dag is terug komen, de weersvoorspellingen waren toch dat het bewolkt wod dus er zullen hier weinig mensen zijn,' zei Solomon. Ik dacht eventjes na en keek eventjes naar Riley. 'Oh eh, mij maakt het weinig uit,' zei hij. Ik zuchtte lichtelijk. 'Er zijn sowieso nog twee meisjes op de bank,' zei ik lachend tegen Solomon. 'Maar als je zo graag wilt dat wij meegaan.' Ik haalde mijn schouders eventjes op en liet de hand van Riley los. Ik had eigenlijk allang verwacht dat hij hem weggetrokken had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn rol staat in het rollentopic. Is ze goed gekeurd? (:]

    [Ja sorry. Hij is goed. Ik ga nu even met de radio online dus ik reageer niet meer.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Ja sorry. Hij is goed. Ik ga nu even met de radio online dus ik reageer niet meer.]


    [Met de radio online? ;D]

    Cassie
    'Ja, dat lijkt me wel een goed idee,' stemt hij er mee in.
    'Dus eh,' begin ik aarzelend. 'Waar wil je het over hebben?' Ik bijt even op mijn lip. 'Zijn er nog dingen die je wilt weten?' Ik nestel me nog iets meer tegen hem aan en leg mijn benen over zijn schoot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Oh eh, mij maakt het weinig uit," Zegt Riley. "Er zijn sowieso nog twee meisjes op de bank. Als je zo graag wilt dat wij meegaan." Zegt Mia schouderophalend.
    Ik haal ook mijn schouders op.
    "Dan verveel ik me niet?" Zeg ik dan met een verontschuldigende toon.
    "Sorry als ik irritand ben." Zeg ik en kijk naar de grond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [And then it died xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nikki is live met de Quizlet radio, daardoor reageert ze niet (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan ik ergens inspringen met Jessie? ;D]

    [Heeft Quizlet nu ook al een radio???? Nice.]


    Ich liebe dich 27.12.23