• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    [En hierna ben ik naar huis ;d Anders Nicky boos..]

    Mia Donovan

    'Ja,' zei Solomon en we liepen verder. Ondertussen keek ik wat om mij heen. 'Well, hier is het park dan,' zei Solomon toen we bij een ingang stonden. Ik liep beetje verder terwijl ik om mij heen keek. 'Ziet er goed uit, vind je niet?' hoorde ik Riley vragen. Ik besefte ietsjes later pas dat hij het tegen mij had, aangezien Solomon wel wist hoe het eruit zag. Ik draaide mijzelf om en keek naar Riley. Ik knikte. 'Het is hier heel mooi,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik glimlach naar Mia en Riley.
    "Er is wel een vijvertje." Zeg ik en wijs achter me.
    "Veroverd door de eenden." Lach ik. Ik draai me om en loop langzaam verder.
    "Er zijn ook hangmatten, meestal zijn ze al bezet als je aankomt." Leg ik nog snel uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Mia draait zich om naar mij en knikt. "Het is hier heel mooi." zegt ze met een glimlachje en ik glimlach tevreden terug.
    "Er is wel een vijvertje." zegt Solomon en wijst achter zich. "Veroverd door de eenden." Hij lacht en als ik ernaar kijk moet ik ook lachen. "Er zijn ook hangmatten, meestal zijn ze al bezet als je aankomt." verteld hij.
    "Wat moet je met hangmatten in een park?" vraag ik nieuwsgierig. Dat had ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Er is wel een vijvertje,' zei Solomon en hij wees achter zich. 'Veroverd door de eenden,' zei hij lachend. Ik hoorde Riley ook lachen. Eerlijk gezegd moest ik ook eventjes lachen toen ik het zag. 'Er zijn ook hangmatten, meestal zijn ze al bezet als je aankomt,' vertelde hij verder. Ik keek op en zag dat ze al weer verder waren gelopen. 'Wat moet je met hangmatten in een park?' hoorde ik Riley nieuwsgierig vragen. Ik keek nog eventjes naar het vijvertje en liep toen weer naar hun toe. 'Uitrusten?' zei ik met een lachje. 'Een keer wat anders dan die houten bankjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Ja zoals Mia zegt; Uitrusten." Zeg ik tegen Riley.
    "Ze liggen wel lekker, hoor." Zeg ik en spring opzij als er een grote bruine labrador me bijna omver loopt. Ik zie hem doorrennen en bij zijn baasje aan de riem gaan.
    "Wil je eens proberen?" vraag ik wijzend naar een hangmat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Uitrusten?" zegt Mia met een lachje. "Een keer wat anders dan die houten bankjes." Ze is weer naar ons toegelopen.
    "Ja, zoals Mia zegt; Uitrusten." zegt Solomon tegen mij. "Ze liggen wel lekker, hoor." zegt hij en springt ineens opzij als er een grote hond aankomt. "Wil je het eens proberen?" Hij wijst naar een vrije hangmat.
    "Eh..." zeg ik twijfelend en kijk naar de hangmatten. "Well sure, why not?" glimlach ik en ik loop erheen om er vervolgens voorzichtig op te gaan zitten.

    [Omg ik heb zóveel spelfouten gemaakt terwijl ik typte hé.]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ze liggen wel lekker, hoor,' zei Solomon en hij sprong aan de kant voor een hond. Ik keek eventjes naar de hond en zijn of haar baasje. Ik wist niet wat de hond was.. 'Wil je eens proberen?' vroeg Solomon aan Riley. Ik keek ze beide eventjes aan. 'Eh...' hoorde ik hem twijfelend zeggen. 'Well sure, why not?' zei hij er daarna en liep naar de hangmat om er vervolgens op te gaan zitten. 'Zit je lekker?' vroeg ik met een lachje aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik lach even als Riley op de hangmat gaat zitten. "Zit je lekker?" Vraagt Mia lachend.
    Ik grinnik even. "Eerste keer in een hangmat?" lach ik en loop erheen ik geef een zetje tegen het ding waardoor hij heen en weer gaat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Zit je lekker?" vraagt Mia lachend.
    "Ja, redelijk." antwoord ik, lichtelijk verbaasd.
    "Eerste keer in een hangmat?" Solomon lacht en loopt naar me toe om vervolgens een duw tegen de hangmat te geven waardoor hij heen en weer begint te schommelen. Verschrikt grijp ik de rand vast en grimas ik, waarna ik mijn gezicht weer in de plooi probeer te trekken.
    "Solomon! Niet doen." zeg ik, iets te lui en mijn stem nog verschrikt.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ja, redelijk,' zei hij. Ik zag dat hij lichtelijk verbaasd keek. 'Eerste keer in een hangmat?' vroeg Solomon lachend en liep naar hem toe. Hij gaf de hangmat een duwtje, maar blijkbaar vond Riley dat niet zo leuk. 'Solomon! Niet doen,' zei hij luid. Ik keek naar Riley en vond het ergens raar om Riley nu al verschrikt te zien. Ik liep er heen en bleef net buiten het bereik van de hangmat staan. 'Er gebeurd niks,' zei ik met een klein lachje tegen Riley. 'Tenzij je over de rand ga hangen.. Dan val je er uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik lachte even om Rileys reactie maar hij vond het niet zo leuk.
    Ik knikte opwat Mia zei.
    "Òf als iemand hèèl hard duwt." Zeg ik er achteraan. "That's it, it's not that scary." Grinnik ik en steek mijn tong even uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Mia loopt om de hangmat heen en blijt buiten bereik staan. "Er gebeurd niks. Tenzij je over de rand gaat hangen... Dan val je er uit." zegt ze met een lachje. Ik trek een zuur gezicht.
    "Óf als iemand héél haard duwt." zegt Solomon erachteraan. "That's it, it's not that scary." grinnikt hij en hij steekt zijn tong uit.
    "Thanks, but that's not really helping." zeg ik met een geforceerde glimlach en ik spring lenig en behendig uit de bewegende hangmat.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Òf als iemand hèèl hard duwt,' zei Solomon er achteraan. 'That's it, it's not that scary.' Solomon grinnikte en stak zijn tong even uit. Lachend schudde ik lichtjes mijn hoofd. 'Thanks, but that's not really helping,' zei Riley. Ik keek hem aan en hij sprong uit de hangmat die nog bewoog. 'Ah, kom op,' zei ik met een klein lachje tegen Riley. 'Kom de hangmat is best leuk. Zal ik samen met je erop gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Awn did I make you afraid?" Vraag ik gemeend. "I was not ment to do that."
    Ik kijk naar Mia en dan weer naar Riley.
    "Ja dat is een leuk idee." Zeg ik dan tegen Riley. "Niet?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ah, kom op." zegt ze met een klein lachje tegen mij. "Kom de hangmat is best leuk. Zal ik samen met je erop gaan?"
    "Awn did I make you afraid?" vraagt Solomon gemeend. "I was not ment to do that." Hij kijkt naar Mia en dan naar mij. "Ja, dat is een leuk idee. Niet?" zegt hij tegen mij en ik denk eventjes na.
    "Nou, vooruit dan maar. Omdat ik dan niet de enige ben die er misschien uit zal vallen." Ik grinnik weer en neem opnieuw plaats in de hangmat.


    Your make-up is terrible