• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ja, dat is een leuk idee. Niet?' zei Solomon als laatste. Daarvoor zij hij nog wat in het engels. 'Nou, vooruit dan maar. Omdat ik dan niet de enige ben die er misschien uit zal vallen,' zei Riley nadat hij eventjes had nagedacht en hij nam opnieuw plaats in de hangmat. Ik glimlachte en ging bij hem op de hangmat zitten. 'Solomon?' vroeg ik en ik keek hem eventjes aan. 'Kan je een klein zacht duwtje geven?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Je hebt waarschijnlijk wel gelijk,' zegt hij aarzelend. 'Maar, wat wil je daar nu aandoen? Ik denk dat er weinig aan te veranderen valt. Je weet ondertussen wel al heel veel over mij'.
    Ik knik langzaam. 'Er valt inderdaad niks aan te doen,' zeg ik. Ik denk even na over wat hij nog meer zei, dat ik al heel veel over hem weet. Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet. 'Vind je dat je genoeg over mij weet?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Eh...Okè." Zeg ik en ga er achter staan.
    Ik geef een, voor mijn gevoel, zacht duwtje tegen de hangmat. Ik ga op het gras, wat redelijk vochtig is, zitten en kijk naar Riley en Mia.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ze knikt langzaam. "Er valt inderdaad niks aan te doen." zegt ze. "Vind je dat je genoeg over mij weet?"
    "Eh, dat denk ik altijd wel, maar uiteindelijk komt er altijd nog iets belangrijks bij." zeg ik zachten ik kijk haar eventjes aan.

    Riley Winchester
    Mia glimlacht en komt bij me in de hangtmat zitten. "Solomon? Kan je een klein zacht duwtje geven?" vraagt ze aan hem en mijn ogen worden groot.
    "Eh.... Oké." zegt hij en gaat achter ons staan. Maar hij duwt redelijk hard en ik grijp de rand weer vast. Als ik naar Solomon kijk zit hij in het gras.
    "Niet zo haard." gil ik, een beetje dramatisch en overdreven misschien.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Eh.... Oké,' zei Solomon en hij ging achter de mat staan. Hij duwde zacht. Ik keek naar Riley en merkte al gelijk dat hij er anders over dacht. 'Niet zo hard,' gilde hij. Stiekem moest ik eventjes lachen. Hij had de rand weer vast en ik schudde eventjes lachend mijn hoofd. 'Rustig,' zei ik met een lachje tegen hem. Ik was ondertussen in een kleermakerszit gaan zitten en had mijn handen op mijn benen gelegd. 'Zie je? Met mij gebeurd er toch ook niets?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb deze roleplay al een paar keer gezien.. Zoeken jullie nog mensen?]

    [Je mag altijd meedoen ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ Maartje! *O* Jij bent altijd welkom ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    "Niet zo hard."
    Ik kijk op naar Riley die zich vastklampt aan de hangmat.
    Dan kijk ik naar Mia die in kleermakerszit gaat zitten.
    "Rustig. Zie je? Met mij gebeurd er toch ook niets?" Zegt ze dan.
    Hij vind het volgens mij echt niet zo leuk. Ik sta op en laat het ding langzamer gaan.
    "Zo goed?" Vraag ik dan aan Riley.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hahaha. Ehm.. moet ik een jongen of meisje aanmaken?

    Cassie
    'Eh, dat denk ik altijd wel, maar uiteindelijk komt er altijd nog iets belangrijks bij,' zegt hij zacht.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Sorry daarvoor,' zeg ik zacht. 'Is er nog iets wat je wilt weten?' vraag ik daarna, op dezelfde toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze bijt op haar lip en slaat haar ogen neer. "Sorry daarvoor." zegt ze zacht. "Is er nog iets wat je wilt weten?" vraagt ze op dezelfde toon. Ik schud kort mijn hoofd.
    "Ik weet het niet echt, maar als jij denkt dat er nog belangrijke dingen zijn moet je dat maar laten weten." antwoord ik er op.

    Riley Winchester
    Mia schud rustig haar hoofd en ik kijk haar angstig aan. "Rustig." zegt ze met een lachje, terwijl ze in kleermakerszit ging zitten, met haar handen op haar benen. "Zie je? Met mij gebeurd er toch ook niets?"
    Ik bijt even op mijn lip als ik naar haar kijk en laat aarzelend de rand los, terwijl de hangmat doorschommelt. Solomon is opgestaan en laat hem langzamer gaan.
    "Zo goed?" vraagt hij aan mij.
    "Veel beter." zucht ik, duidelijk opgelucht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik weet het niet echt, maar als jij denkt dat er nog belangrijke dingen zijn moet je dat maar laten weten,' antwoordt hij.
    Ik denk even na en schud uiteindelijk lichtjes mijn hoofd. 'Zo ver ik weet niet,' zeg ik. 'Als ik nog op iets kom zal ik het je gelijk vertellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    Ik bleef hem met een klein glimlachje aankijken. Riley beet op zijn liep, maar liet uiteindelijk toch de rand los. Mijn glimlach werd ietsjes groter. Ik keek eventjes naar Solomon die op was gaan staan en de mat wat langzamer had gedaan. 'Zo goed?' vroeg hij aan Riley. 'Veel beter,' zuchtte uit. Ik lachte zachtjes en keek naar Riley. Ik pakte eventjes zijn hand beet en kneep er zachtjes in. Daarna liet ik hem los. Het viel me op dat zijn hand aardig koud was. 'Je kan ook liggen als je wilt? Zou je dat fijner vinden?' Ik keek Solomon nu eventjes aan. 'Wou jij anders zo ook zitten?' vroeg ik vriendelijk aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk naar Mia.
    "Wou jij anders zo ook zitten?" vroeg ze vriendelijk.
    Ik schudde mijn hoofd even. "Neen, hoeft niet hoor. Lief dat je het vraagt." Zeg ik dan.
    Ik leun lichtelijk tegen de boom die nabij de hangmat staat, ondertussen stop ik mijn handen in mijn zak.


    Ich liebe dich 27.12.23