• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

[moet ik anders de dokter ff spelen]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt
    Blaine duwt me zachtjes tegen de muur en zoent me vol passie terug, daarna laat hij zijn handen rond mijn middel rusten. 'Kurt, wil je deze nacht bij mij slapen.' zegt hij fluisterend. 'Graag, ik ben te moe om weer helemaal naar huis te gaan,' lach ik. 'En ik wil gewoon bij jou blijven.' fluister ik zachtjes terwijl ik een paar keer met mijn ogen knipper.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Quinn

In de kantine van het ziekenhuis, had ik slaperig mijn hoofd op tafel gelegd en zuchtte ik diep.
    "Ik ben moe," Mompelde ik en kon amper mijn ogen openhouden. "Finn, wat ga jij vandaag nog doen?"
    Ik keek met kleine oogjes op en keek hem vragend aan.

Mercedes

Nadat iedereen was weg gegaan uit de Lima Bean, was ik ook naar huis gegaan, waar ik me op mijn kamer had opgesloten en moe in slaap viel op het bed.
    Het was een lange dag geweest, dus verdiende ik het wel om eens lekker vroeg onder de wol te kruipen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

MsHutcherson schreef:
    [moet ik anders de dokter ff spelen]

[SUre]

El Diablo.

Finn
    'Ik had eigenlijk gehoopt om hier in de buurt te kunnen blijven.' zeg ik tegen Quinn. 'En jij?' vraag ik ook slaperig.

[okidoki]
    Dokter
    Ik liep kamer 13 binnen om te melden dat het tijd was voor rust maar de kamer was leeg. Ik zuchtte het was te verwachten want de jongen zag er eigenwijs uit. Ik ging hem zoeken en besloot iemand anders maar te vragen om mijn route af te maken. Ik liep als eerst naar de kantine waar ikh et groepje vrienden van hem zag zitten. Zelf zat hij er natuurlijk midden in. "jongeman" riep ik naar hem een beetje bozig. Hij had net een hartoperatie gehad.

Blaine Anderson:

'Graag, ik ben te moe om weer helemaal naar huis te gaan,' lacht Kurt en ik lach met hem mee. 'En ik wil gewoon bij jou blijven.' fluistert Kurt daarna zachtjes. Ik trek hem voorzichtig mee naar mijn kamer en doe de deur dan vervolgens dicht. Ik draai naar hem om en grijns nu breed. 'Moet ik je helpen met uitkleden' grijns ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.

(Hahahah, sorry, maar dat vond ik even grappig, dat laatste zinnetje. XD)

One Who Travels A Higher Path.

Jesy Brown
    'hé, ik ga, vind je het heel erg?' vraag ik aan Sebastian. Ik omhels hem en sta op. Net als ik weg wil lopen, komt de dokter. 'Jongeman,' zegt hij een beetje boos. Ik giechel en mompel 'iemand zit in de problemen,' waarna ik naar buiten loop. Ik stap mijn auto in en rijd naar huis.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Kurt
    Ik schater het uit van het lachen en schud mijn hoofd. 'Ik denk me dat zelf nog wel lukt.' lach ik. 'Het zijn nogal veel lagen, dus.' Ik trek mijn kleding uit op mijn hemd en onderbroek na. Ik glimlach nog even speels naar hem voordat ik in zijn bed ga liggen en de dekens om mijn lichaam sla.

[Hahahah xD]

Quinn

"Hetzelfde," Mompelde ik maar werd onderbroken door een dokter.
    "jongeman."
    Ik draaide mijn hoofd naar de dokter om, waardoor de blonde krullen even tegen mijn wang sloegen en trok beledigd een wenkbrauw op.
    Waar haalde hij het lef om me zomaar te onderbreken?

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Ben tegelijkertijd ook aan het eten dus ik reageer sloom. ]

Sebastian

'Ja?' grijns ik, en kijk de dokter aan.
    'Is er iets?' vroeg ik onschuldig.

El Diablo.

Dokter
    Hij kijkt me onschuldig aan maar ik weet wat hij wilt.
    "Als je nu terug naar je kamer gaat, je netjes gedraagd en uitrust en doet wat er van je verwacht en gevraagd word mag iemand je morgen mee nemen naar huis" ik ben trots op mezelf dat ik wist dat hij dat wou. Ik was goed in deals maken vond ikzelf.

[beetje een eigendunkige dokter](lol)

Blaine Anderson:

Hij schatert het uit van het lachen en schud zijn hoofd. 'Ik denk me dat zelf nog wel lukt.' lacht Kurt. 'Jammer' lach ik. 'Het zijn nogal veel lagen, dus.' Hij trekt zijn kleding uit op zijn hemd en onderbroek na. Hij glimlacht even speels en gaat in mijn bed liggen. Snel trek ik mijn kleding uit behalve mijn onderbroek, ik sliep altijd met mijn onderbroek. En ga vervolgens ook naast Kurt liggen en trek hem dichter tegen mij en sla mijn armen rond hem heen. Ik zoen hem nog teder op zijn mond.

One Who Travels A Higher Path.

Sebastian

'En anders?' vroeg ik, ik grijns.
    Tja, ik kon dit goed volhouden.

El Diablo.