• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

Blaine Anderson:

"Ik heb zo mijn twijfels om eerlijk te zijn," Gaf ze toe. "Ze heeft nog steeds niets gegeten en is doodop." zeg ze dan. Terwijl zij ging praten, voelde ik dat Kurt zijn hoofd op mijn schouder legde. Ik nam en slok en keek bedenkelijk. "Ze zal wel geen domme dingen doen, toch?" zeg ze dan. 'Ik hoop het niet' zeg ik bezorgd en kijk naar buiten.

One Who Travels A Higher Path.

[Heb mijn vorige post aangepast omdat het anders een beetje door elkaar ging lopen.]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

(Oooh, oke. Is goed! (: )

[Ben heel even douchen (: ]

(Hahaha, maar ik moet gaan. Moet morgen weer naar school! D: Gelukkig wel om 11:45 uit!! :D Dan zie ik je morgen wel en reageer ik morgen wel weer op Kurt.)

[Oké, tot morgen dan! (:]

Kurt
    Ik staar even roerloos in mijn koffie en kijk daarna Mercedes aan. 'Hoe is het bij jou in de liefde, Cedes?' vraag ik aan haar.

Mercedes

"Ik ben forever alone," Lachte ik en sloeg mijn ogen neer. "Maar ik vind het perfect zoals het is, weet je?"
    Glimlachend keek ik op.
    "Ik moet me niet verantwoorden tegenover iemand, moet naar niemand zien."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kurt

'Liefje,' glimlach ik naar haar. 'Als je de ware tegen komt, en geloof me je komt hem tegen, dan zou hij zich moeten verantwoorden tegenover jou.' zeg ik terwijl ik een slok neem van mijn koffie. 'Je bent prachtig, en de meeste jongens zijn gewoon te bang om niet goed genoeg te zijn voor jou.' glimlach ik naar haar.

Mercedes

"Ok, love doctor," Lachte ik en stak mijn hand de lucht in om hem het zwijgen op te leggen. "Laatste keer dat ik voor iemand ging, liep alles fout."
    Ik lachte bij de gedachten dat ik ooit achter Kurt had aangelopen, nog voordat ik wist dat hij homo was.

Kurt

Ik lach even met haar mee als ik eraan denk dat ze eerst achter mij aan zat. Waar is die tijd gebleven? 'Geloof me, je had me bijna bekeert.' grap ik waarna ik begin te lachen. 'En het leverde me een gebroken autoruit op.' grinnik ik.

Mercedes

"I bust the windows out your car," Lachte ik naar hem terwijl ik met mijn vinger wees. "Ja, wat een tijd, wat een tijd."
    Ik was die periode echt een driftkikker geweest met veel streken, waarvan ik de meeste gelukkig was afgeleerd.

[Ik ga slapen, ik moet er morgen enorm vroeg uit(no_chears)]

Kurt

Ik grinnik waarna ik nog een slok neem van mijn koffie. 'Het was best wel een mooie tijd als je om sommige dingen heen kijk.' lach ik.

[Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken, welterusten!]

Rachel
    Ik luisterde half naar Kurt en mercedes amar ik was er niet ibj met mijn gedachts. ik staarde naar buiten.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

(Ik ben er weer! XD)

Kurt

Ik kijk van Mercedes naar Rachel, en van Rachel naar Blaine. Mijn blik blijft bij hem hangen en ik kijk hem verliefd aan. Ik kan het nog steeds niet geloven dat we samen zijn. Het voelt alsof ik ieder moment wakker kan worden uit een geweldige droom.