• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Aangezien ik toch in de buurt woon besluit ik zelf naar huis te gaan.
    Ik neem afscheid van Mercedes en rol mezelf naar huis. Ik loop langzaam naar boven met een glas Cola en een bak chips. Ik pak mijn laptop en plof op mijn bed neer. Mijn vasders waren beide aan het werken vandaag. Ik starte mijn laptop op en ging even naar MySpace.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [we mogen nieuwe dag beginnen als we willen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Goed idee.' glimlach ik terwijl we naar de auto lopen. We stappen in en rijden naar zijn huis. Ik zucht even tevreden als we zijn auto uitstappen en ik zijn hand weer vastpak. 'Je woont hier mooi.' glimlach ik.

    [Ik vind het best, als DarkWings het ook goed vindt? Maar dan moeten we het sowieso even afmaken.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [dat wel maar dat we ze rustig naar het iende van de dag brengen en dan klaar]
    Rachel
    Na even op MySpace hebben te zitten, mijn glas leeg is en de schaal half leeg sluit ik mijn gordijnen. Ik zie dat het nog erg vroeg in de avond is maar ik was erg moe en besloot te gaan slapen. Ik nestelde me in bed en viel al snel in slaap en droomde over Finn

    [heeft rach een auto btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Goed idee.' glimlacht Kurt. We lopen samen naar mijn auto en stappen in. Ik rij ons naar mijn huis en stappen weer eruit. Hij pakt mijn hand vast en we lopen richting mijn huis. 'Je woont hier mooi.' glimlacht Kurt. Ik grinnik. 'Dankje, Kurt' zeg ik lief en doe dan de deur open en gaan naar binnen.

    (Ik vind het ook goed hoor! (: Ja, we moeten het wel afmaken, anders is het nogal afgekapt en is het best onlogisch dan. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [lolz en wel ff dikke letters ofzo dat iedereen het ziet dat het een nieuwe dat is na 8 topics]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lol. Zullen we in het ziekenhuis dan doen dat Sebas al naar zijn kamer was gestuurd door een dokter..]


    El Diablo.

    [is goed rach slaapt al dus als ik ieand spelen?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    Ik kijk even rond in Blaines huis en glimlach. 'Leuk ingericht.' complimenteer ik hem weer. Ik knijp even in zijn hand en begin daarna te gapen, het is ook zo'n zware dag geweest voor ons allemaal. Ik grinnik even en druk mijn lichaam tegen de zijne en kus hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ben net terug thuis van school...kam iemand even een samenvatting schrijven en me vertellen waar the hell iedereen is?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Finn, Jesy en Quinn dus, zijn nog bij Sebastian, Kurt en Blaine zijn naar Blaines huis gegaan, Rachel is ook naar huis haar gegaan en slaapt.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Rachel is naar huis en kurt en blaine ook. mercedes zit daar nog. ehm we gaan er een einde aan maken voor een nieuwe dag. rach slaapt kurt is bij finn.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sebastian, Quinn en Finn nog steeds in het ziekenhuis, maar Sebas is weer in zijn kamer :p ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt even rond in mijn huis. 'Leuk ingericht.' complimenteer hij me en ik glimlach. 'Dankje, Kurt' zeg ik. Hij knijpt even in mijn hand en hij begint te gapen, ik was inderdaad ook moe. Ik voel hoe hij zijn warme lichaam tegen de mijn aandruk en hij kust me. Ik duw hem zachtjes tegen de muur en zoen hem passievol terug en laat mijn handen op zijn middel rusten. 'Kurt, wil je deze nacht bij mij slapen' zeg ik fluisterend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ah ok...]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.