• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zuchtte even en sms'te terug. Oké is goed, ik snap je. Ik denk dat ik zo naar huis ga en dan bel ik je nog wel. Ik zal het zeggen tegen hem x
    "Kurt ik moest zeggen van Finn dat jullie ouders je bellen om 9 uur en dat je hem moet dekken want hij blijft bij sebas" ik kijk even naar Kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'Ehm, Oké.' zeg ik terwijl ik Rachel over onderzoekend aan kijk. 'Vind je dat niet erg? Want ik had opgevangen dat jullie,' ik stop even met praten en zoek naar het juiste woord. ' ''Dingen'' gingen doen.' grinnik ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach flauw naar Kurt, "Ik vind het niet leuk maar ik snap hem wel, sebastiaan is een vriend van hem, trouwens ik zou toch veel slapen" zeg ik maar als smoes dat het niet uitmaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    Ik knik begrijpend en kijk haar weer aan, een beetje bezorgd dit keer. 'Weet je zeker dat het wel goed gaat? Je bent zo stil, en dat is niets voor jou.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    I kknik "jawel ik ben gewoon erg moe" zeg ik zacht en kijk even naar buiten.
    Ik kon niet goed tegen KUrts bezorgheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Oh, ik kan niet wachten.' glimlacht Kurt enthousiast en ik glimlach ook. Ik zie dat hij begint te blozen, waarnaar ik heb gezegd dat hij geweldig kan zingen. 'Dank je, Blaine.' zeg Kurt glimlachend. 'Je hebt me zelfs nog geïnspireerd.' zegt Kurt. 'Ooh, wat voor idee heb je nu dan?' zeg ik lief. Het zou vast wel weer geweldig zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    Ik geloof Rachel niet zo, maar laat het even voor wat het is. Ik zal later wel met haar praten. 'Ooh, wat voor idee heb je nu dan?' zegt Blaine lief. 'Hopelessly Devoted to you, ook van Grease.' zeg ik terwijl mijn ogen een beetje op lichten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Kurt liet het met rust en ik luisterde half naar Blaine.
    "Kurt wanneer ga je Finn het vertellen?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Ik vond dat hij dat zelf moest doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ff eten je mag rach wel ff besturen]]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Hopelessly Devoted to you, ook van Grease.' zegt Kurt. 'Kurt,' zeg ik en heb bijna tranen in mijn ogen. Ik wou hem het liefst vol op de mond zoenen, maar ik laat dat even achter wegen, omdat er mensen hier zijn. Dus laat ik mijn hand op zijn hand leggen en kijk hem nog steeds lief aan. Wat hou ik toch van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    Als ik zie dat Blaine bijna tranen in zijn ogen heeft kijk ik hem aan met een blik van ''aaaah..'' en glimlach ik naar hem en geniet van de lichaamscontact van onze handen. 'Ik weet het niet,' zeg ik tegen Rachel. 'Jij mag het hem ook wel zeggen als je hem eerder ziet dan ik.' glimlach ik naar haar. Ik ken Rachel, ze houdt van goed nieuws verspreiden en van veel praten. Ik kijk weer naar Blaine en ik krijg weer een warme glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kan echt niet zonder hem, het liefst wil ik met hem even zonder iedereen van hem genieten. Ik luisterde het gesprek met Kurt en Rachel al helemaal niet en ik keek de hele tijd naar Kurt. Onze handen waren het enigste die onze liefde deelde nu. Hij keek weer naar mij en er kwam weer een warme glimlach tervoorschijn op zijn lippen. Ik buig zachtjes naar hem toe en raak nét niet zijn lippen aan met de mijne. 'Zullen we gewoon met zijn tweeëtjes weg gaan en ergens anders van elkaar genieten' zeg ik zwoel tegen Kurt en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt
    Ik wacht af totdat Blaine zijn lippen op de mijne drukt, maar dat doet hij niet. 'Zullen we gewoon met zijn tweeëtjes weg gaan en ergens anders van elkaar genieten.' zegt hij zwoel. Ik kijk hem nu ook zwoel aan met mijn blauwe ogen en glimlach. 'Oké.' zeg ik zwoel terwijl ik hem snel een kusje geef op zijn mond. Ik keer me naar Mercedes en Rachel en glimlach. 'Blaine en ik moeten gaan, we zouden werken aan,' ik laat een stilte vallen omdat ik nog geen geschikt smoesje had. 'Iets.' mompel ik snel waarna ik opsta en Blaine voorzichtig meetrek. 'Zie jullie later, girls.' grinnik ik als we weglopen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "doei" zeg ik nog voor ze vertrekken.
    "ik ga maar eens naar huis als je het niet erg vind" ik kijk even naar Cedes.

    [lolz kan ik met me eigen rpgen. zo een neiuwe dag?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik grinnik als we samen hand in hand lopen en het hele situatie net met Kurt. Hij was zo schattig als hij geen smoesje wist te verzinnen, mompelde hij altijd wel wat. Ik glimlach naar hem en knijp zachtjes in zijn hand. 'Zullen we naar mijn huis gaan, niemand is thuis bij mij' zeg ik en kijk hem met pretlichtjes aan.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.