• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat iemand naar mij kijkt en ik draai me om naar die gene. Het is Kurt die me verliefd aan kijkt. Ik voel me weer warm van binnen en kijk hem terug verliefd aan. Ik wil hem echt niet meer kwijt, ik voel me gewoon zo goed bij hem. Ik pak zijn hand teder vast, die warm aanvoelt en geef hem een kus op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach na de kus en neem nog een slok koffie. 'Dit word echt helemaal mijn jaar.' glimlach ik naar Rachel en Mercedes en daarna naar Blaine. 'Toen ik vanochtend op stond voelde ik me vreselijk, weer een jaar vol gepest en vol homofoben die mij het leven zuur zouden maken. Maar als je me verteld had dat dit zou gebeuren vanochtend, had ik dat nooit geloofd.' zeg ik terwijl ik zachtjes in Blaine's hand knijp.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dit word echt helemaal mijn jaar.' glimlacht Kurt. 'Toen ik vanochtend op stond voelde ik me vreselijk, weer een jaar vol gepest en vol homofoben die mij het leven zuur zouden maken. Maar als je me verteld had dat dit zou gebeuren vanochtend, had ik dat nooit geloofd.' zegt hij en hij knijpt zachtjes in mijn hand. 'Kurt, ik bescherm je wel voor die mensen en het leven zit vol verrassingen' zeg ik lief en wrijf met mijn duim over zijn buitenkant van zijn hand. 'Niemand komt tussen ons, kurt' zeg ik zachtjes, dat Kurt het alleen hoort.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Je hebt helemaal gelijk.' glimlach ik liefjes naar Blaine. 'Maar het blijft een hele rare schooldag. Maar aan de andere kant is het ook een geweldige dag geweest voor ons.' zeg ik tegen Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je hebt helemaal gelijk.' glimlach Kurt liefjes naar me. 'Maar het blijft een hele rare schooldag. Maar aan de andere kant is het ook een geweldige dag geweest voor ons.' zegt hij tegen mij. 'Klopt, het is zeker een hele rare dag geweest, maar voor ons was het inderdaad geweldig' zeg ik glimlachend en drink mijn koffie nu helemaal op.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik hoop dat er vanaf nu alleen nog maar goede dingen gebeuren.' zeg ik. Ik sla mijn ene been over de ander en leun weer tegen Blaine aan. 'Maar we zijn op de goede weg.' grinnik ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hoop dat er vanaf nu alleen nog maar goede dingen gebeuren.' zegt hij en ik knik. Hij leunt tegen mij aan. 'Maar we zijn op de goede weg.' grinnikt Kurt. 'Ja, dat zijn we zeker' zeg ik blij. Ik sla een arm om hem heen en geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Ik wil eigenlijk jou mening weten over iets' zeg ik vervolgens en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik pers mijn lippen even op elkaar en geef hem daarna snel een kusje op zijn wang. Daarna kijk ik hem dan nieuwsgierig aan. 'Waar wil je mijn mening over weten?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij geeft mij snel een kusje op mijn wang, waardoor ik even grinnik. Dan kijkt hij mij nieuwsgierig aan. 'Waar wil je mijn mening over weten?' vraagt Kurt. 'Nou, je weet toch dat we voor Glee een opdracht hebben en dat we een liedje moeten kiezen van je lievelings film' zeg ik. 'Ik zat te denken aan Greased Lightning van Grease, aangezien die film mijn lievelings film is' zeg ik en kijk hem verlegen aan. Als ik die film keek, deed hij altijd wat met mij. Het was zo'n mooie film en die liedjes waren één voor één geweldig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine, ik hou van Grease!' lach ik enthousiast. 'Serieus, ik wacht nog steeds op de dag dat mr. Schue ons Grease liedjes laat zingen.' Het is waar, Grease is een geweldige film om bij weg te zwijmelen en te geloven in de ware liefde, net zoals Blaine en ik. 'En Grease lighting is perfect voor jou,' zeg ik. 'Ik kan niet wachten om jouw optreden te zien. Ik kan je verzekeren dat ik dan nog concurrentie ga krijgen.' zeg ik. 'En zo'n zwarte jasje zou je zo leuk staan.' grinnik ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Nadat hij dat allemaal zei, voelde ik me trots en liet het ook stralen. 'Gelukkig, dat je het een goede idee vindt. Haha, ja, vond ik ook dat die liedje goed bij mij past en zo'n jasje heb ik thuis liggen en dan ga ik ook zo mijn haar doen' zeg ik lachend. 'Jij bent geweldiger met zingen' zeg ik dan lief. Het is ook gewoon zo, ik vind Kurt altijd goed met zingen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik pakte mijn mobiel en sms'te naar finn. Heey liefie, mis je. Ben met Cedes, kurt en Blaine in Starbucks. zie ik je vanaaf? xx en ik drukte op verzenden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oh, ik kan niet wachten.' glimlach ik enthousiast. Ik weet nu al dat ik helemaal gek word tijdens Blaines optreden. 'Jij bent geweldiger met zingen' zegt Blaine lief. Ik voel dat ik lichtelijk begin te blozen en lach even verlegen. 'Dank je, Blaine.' zeg ik glimlachend. 'Je hebt me zelfs nog geïnspireerd.' zeg ik terwijl ik het laatste beetje van mijn koffie op drink. Dankzij Blaine heb ik misschien een nog beter liedje voor de opdracht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [als ik ff niet reageer, ik heb erg veel huiswerk en ik moet leren voor herkansingen maar ik rpg wel gewoon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Het gesprek was stil gevallen tussen mij, Sebastian, Quinn en Jesy. Iedereen had zijn of haar eigen dingetjes om aan te denken, merkte ik. Op dat moment ontvang ik een sms'je van Rachel. Heey liefie, mis je. Ben met Cedes, kurt en Blaine in Starbucks. zie ik je vanaaf? xx Er ontstaat automatisch een glimlach op mijn gezicht terwijl ik haar terug sms. 'Hey, mis jou ook. Doe ze allemaal maar de groeten van mij en zeg tegen Kurt dat onze ouders bellen om 9:00 en dat hij me moet dekken. Want ik denk dat ik vanavond in het ziekenhuis blijf voor Sebastian. Hij houdt zich groot, maar ik snap dat hij niet alleen wilt zijn nu. Dus ik blijf bij hem. Hou van je, en doe voorzichtig.'
    Onze ouders zouden het toch nooit accepteren dat Kurt en ik niet thuis zouden slapen als ze zelf niet aanwezig zijn, dus vandaar dat ik dat even sms'te.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 16:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.