• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

(Heb ik nog iets belangerijk gemist???)

We've lived in the shadows for far too long.

Finn
    Ik schrik wakker uit een nachtmerrie en zie dat ik in slaap gevallen ben op de bank. Ik loop naar de raam en open de gordijnen, het is al ochtend. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en ik zie dat ik een sms'je heb van Rachel. 'Het gaat al een stuk beter met hem, hij is naar huis toe gegaan, leg het allemaal wel uit. Zal ik je zo komen ophalen?' sms ik terug.

Kurt
    Knipperend open ik mijn ogen, een paar zonnestralen schijnen op mijn gezicht en nog steeds lig ik tegen Blaine aan genestelt. Ik glimlach breed als ik me bedenk hoe mooi hij is als hij slaapt.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Raachel
    Ik laat me ploffen in de rolstoel. Vandaag zou ik er maar inzitten omdat ik zo moe was. Ik pakte een broodje met kaas en at die op. Ik las Finns sms en gilmlachte. Graag, ben verschrikkelijk moe, jij? x

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

Ik word slaperig wakker en kijk recht in Kurts gezicht. Hij kijkt naar mij en zit te glimlachen. 'Zit je naar mij te kijken, Kurt?' zeg ik schor en knipper even met mijn ogen om zo mijn slaap te doen verdwijnen.

One Who Travels A Higher Path.

[ineens dood]

Finn
    'Gaat wel, het was een zware dag gisteren. Hopelijk is het vandaag beter. Zeg, logeert Kurt toevallig bij jou? Hou van je.' sms ik terwijl terwijl ik een nieuwe pak cornflakes openmaak en in een schaal gooi. Daarna doe ik er melk bij en ga ik op de bank zitten en zet ik verveeld de televisie aan terwijl ik begin te eten.

Kurt
    Ik lach even terwijl ik mezelf uitrek. 'Ik kon het niet laten, je bent zo schattig als je slaapt.' glimlach ik verliefd.

[Sebastian is weggerend uit het ziekenhuis xD, een nieuwe dag is begonnen en iedereen is nog thuis.]

Blaine Anderson:

Hij lacht en rekt zich uit. 'Ik kon het niet laten, je bent zo schattig als je slaapt.' glimlacht hij verliefd. Ik lach en ga half op hem liggen, waarnaar ik kusjes geef in zijn nek.

rachel
    Ik las zijn smsje. Nee, ik ben gelijk naar huis gegaan en in slapa gevallen. Rond hoelaat ben je er denk je? Ik liep weer naar boven en plofte op mijn bed. Ik voelde hoe ik wegzakte in een lichte slaap

Jesy Brown
    biep biep biep chagrijnig sla ik mijn wekker uit. Ik gooi mijn dekbed van me af en loop naar de badkamer. Ik bekijk mijn spiegelbeeld en zie dat ik enorme wallen heb. 'fijn, dat kon er ook nog wel bij,' mompel ik. Ik smeer wat foundation op mijn gezicht en bedek mijn wallen voor zover dat kan. Ik doe mijn haar in mijn gebruikelijke hoge staart en trek mijn cheerio-uniform aan. Ik pak mijn tas en ren naar beneden. 'hé mam, is pap al weg?' ik weet het antwoord al. 'Vanmiddag ben ik wat later, ik moet werken,' zeg ik tegen mijn moeder. Vanwege dat gedoe met Sebas ben ik gisteren helemaal vergeten dat ik moest werken. Ik pak een broodje en loop naar de woonkamer. Nog even mtv kijken.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Finn

'Dan zou hij wel bij Mercedes zijn. Ik ga zo douchen en omkleden en dan kom ik eraan. Zie je zo.' sms ik terwijl waarna ik de televisie uitzet en mijn schaal gewoon op de salontafel laat staan en naar boven loop. Ik draai de douche aan en douche even snel. Daarna kleed ik me om en pak ik mijn autosleutels en rijd ik naar Rachels huis toe en bel ik aan.

Kurt
    Blaine gaat half op me liggen en geeft me kusjes in mijn nek. Ik sluit mijn ogen en lach even. Ik voel dat ik kippenvel begin te krijgen en ik laat mijn hand door zijn krullen gaan.

Mercedes

Nadat ik wakker was geworden, had ik al snel mijn kleren aangetrokken en was ik opgewekt naar beneden gegaan.
    Half zingend, nam ik plaats ontbijttafel, waar ik enkele boterhammen naar binnen werkte.
    Snel pakte ik mijn tas en nam afscheid van iedereen voordat ik naar school vertrok.
    Daar aangekomen, parkeerde ik mijn auto en leunde ik tegen de motorkap, wachtend tot ik iemand bekend zou zien.

Quinn

Heel de nacht had ik onrustig geslapen, maar het was me toch gelukt om enkele uurtjes te slapen.
    Ik werd wakker van iets dat aan mijn gezicht kwam, waardoor ik gedesoriënteerd mijn ogen opende, maar niet meteen zicht kreeg.
    Een gigantische kater deed mijn ogen weer sluiten, waardoor ik vermoeid kreunde en de lakens stevig over mijn hoofd trok.

[Even verder eten, lol ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Rachel
    Ik schrik wakker van de deurbel en mijn vaders geluid. "kleine star je vriendje is er" ik zuchtte even. ïk kom" riep ik terug. Langzaam liep ik vermoeid nog de trap af. Half slapend glimlachte ik naar Finn.

Blaine Anderson:

Hij lacht even en laat zijn hand door mijn krullen gaan. Ik ga voorzichtig helemaal op hem liggen, om zo hem niet te laten schrikken. Ik maak een baan van kusjes richting zijn mond en zoen hem met passie op zijn mond. Mijn ene hand laat ik rusten naast Kurt om wat steun te bieden voor me en de andere leg ik op zijn buik en wrijf daar een beetje.

Sebastian

En toen was ik wakker..
    Ik stap uit bed en loop naar de kast.
    Wat ga ik aandoen.
    Dit was een stuk makkelijker op het Dalton, had je één uniform..
    Uiteindelijk pak ik maar een zwart shirt, en een spijkerbroek en doe ze aan.
    En wat ga ik nu doen..

El Diablo.

Finn
    'Goede morgen.' glimlach ik naar Rachel waarna ik haar teder zoen. 'Heb je gemist.' glimlach ik.

Kurt
    Ik krijg nog meer kippenvel als hij over mijn buik wrijft en zoen hem vol passie terug. Ik word een beetje nerveus maar laat daarna mijn vingers over zijn borst en buik glijden.