• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

[ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]

El Diablo.

Quinn

Lachend keek ik van Sebastian naar de dokter en trok mijn wenkbrauw nog eens op.
    Hij daagde de dokter uit, wat ik best grappig vond aangezien ik er niet van hield dat mensen me onderbroken.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Dokter
    Ik keek even verbaasd naar de jongen. "Anders mogen je vrienden en familie niet meer bij je op bezoek en ben je hier minstens nog een week" ik kijk hem streng aan. "ik neem aan dat je liever naar huis wilt zo snel mogeijk"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sebastian

'Weetje, ik blijf hier nog wel een weekje hoor, mensen die je eten komen brengen op je kamer, ik hoef niks te doen, heb een goed excuus om niet naar school te gaan.' grijns ik. Iedereen wist als dit echt ging gebeuren dat ik er zelf vandoor ging, maarja..

El Diablo.

Dokter
    Ik kijk hem even niet begrijpend aan. "Oke, weet wel dat je letterlijk opgesloten word jongeman" ik kijk hem aan. hij wist niet hoe wij hier te werk gingen zeker. Dat we afgesloten kamers hadden waar je in kon en niet uit alleen als je de code, sleutel en kaart had.

Kurt
    Na zijn tedere zoen kijk ik hem even in zijn ogen en glimlach ik slaperig. 'Ik hou van je, Blaine.' fluister ik waarna ik mezelf tegen hem aan nestel. Een tevreden zucht verlaat mijn lippen en dan slaat de slaap sneller toe dan verwacht.

Finn
    Lachend kijk ik toe hoe Sebastian de dokter uitdaagt, dat is ook echt iets voor hem. Ik ben ook blij dat hij nog steeds de oude is.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Sebastian

'En als ik dan naar de wc moet?' grijns ik.
    Jep, ik ging hier rustig mee door.

El Diablo.

Quinn

Ik was opslag was op slag wakker en keek het tweetal geamuseerd aan terwijl ik mijn benen over elkaar sloeg.
    Dit werd steeds grappiger om naar te kijken hoe Sebastian de dokter uitdaagde.
    Finn leek het ook wel amusant te vinden.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Dokter
    Hij grijnst, en ik grijns terug, zo dom waren we niet. "er is in de kamer een wc" ik kijk hem even aan. "gaat je nog lang moeilijk doen want anders haal ik wel iemand met een slaapmiddeltje erbij zodat we je er gelijk heen kunnen brengen"

Sebastian

'En als die wc stuk is' ging ik door.
    Ik was echt niet bang voor dat slaapmiddel, ik stak het met één beweging in hun arm.

El Diablo.

Blaine Anderson:

Hij kijkt in mijn ogen en glimlacht slaperig. 'Ik hou van je, Blaine.' fluistert Kurt, waarna hij tegen me aan nestelt. Hij zucht even tevreden en valt in slaap. Ik glimlach lief naar hem. 'Ik hou ook van jou, Kurt. Meer dan je ooit kunt dromen' zeg ik fluisterend en ik wist dat hij dat niet zou horen. Ik streel zachtjes met mijn hand over zijn wang en doe de dekens wat strakker om onze lichamen heen en sluit vervolgens ook mijn ogen om in slaap te kunnen vallen.

One Who Travels A Higher Path.

Dokter
    "dan pakken we de ondersteek, je komt hier niet onderuit. Het enigste wat ik vraag is om naar je kamer te gaan en wat te gaan slapen, als je wilt kan ik je een laptop geven maar je moet even uitrusten meer niet, als je dat 3 uur gedaan hebt mag je gaan." ik zucht even. wat een etter

Finn
    Ik begin harder te lachen als de dokter zijn geduld begin te verliezen, ik kijk even van hem naar Sebastian en daarna naar Quinn, zij was ook aan het lachen en ik kijk weer naar de dokter en Sebastian.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Sebastian

'Onder wat' mompel ik.
    'En ik heb geen rust nodig' grijns ik.

El Diablo.

(Fudge en ik zijn klaar! XD Alleen jullie moeten het nog afmaken en dan kunnenw e aan een nieuwe dag beginnen. LOL. (: )

One Who Travels A Higher Path.

dokter
    Ik kijk hem boos aan "een poeppan" ik werd nu echt pissig. Ik piepte iemand anders op die al snel naar me toe kwam. Hans had al snel in de gaten wat er was. "Lastige puber nu mee komen of je krijgt problemen"bromde hij