• Ik heb mijn oude eindrapporten, de laatste rapporten van een schooljaar, bekeken en toen schaamde ik me toch wel een beetje want alleen bij mijn eerste eindrapport had ik geen tekorten/minpunten.:$

    En kunnen jullie nog iets herinneren van jullie andere eindrapporten of niet?

    p.s Ik heb vandaag een topic bui dus jullie zijn gewaarschuwd


    Physics is awesome

    Hoezo schaam je je daarvoor?
    Als je je best doet, is het niet anders toch?
    Ikzelf stond ook alleen in de brugklas 100% voldoende.
    Daarna stond ik ook elkaar wel een onvoldoende op mijn eindrapport.


    Tell me about it, stud.

    Ik weet nog wel dat ik op de basisschool OVERAL een onvoldoende voor had, mijn hele basisschoolperiode lang. Van de middelbare school ging ik bij elke klas over met een 8 of 9.

    Ik heb ze vanaf de middelbare school, klas 1 dus, allemaal bewaard, ze liggen ergens nog tussen alle zooi ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fierte schreef:
    Ik weet nog wel dat ik op de basisschool OVERAL een onvoldoende voor had, mijn hele basisschoolperiode lang. Van de middelbare school ging ik bij elke klas over met een 8 of 9.


    Ik had alleen in de brugklas een 8 met mijn overgang en dat voor geschiedenis, mijn moeder was verbaasd omdat die juist slecht was in geschiedenis


    Physics is awesome

    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gestaan :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik had alleen in de brugklas een 8 met mijn overgang en dat voor geschiedenis, mijn moeder was verbaasd omdat die juist slecht was in geschiedenis

    Nah, mijn ouders vonden het ook wel raar. Ik bedoel; al die jaren, haal ik niks anders dan onvoldoendes en zodra ik op de middelbare school kom, zijn het alleen nog maar 8' en 9ens die ik voor school krijg.

    De eerste twee klassen met vingers in mijn neus gedaan, de 4e was ook geweldig en 3e en 5e was shit.


    SLOAN.

    Alleen soms vijven voor wiskunde, voor de rest altijd een zes of hoger.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bluejay schreef:
    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gestaan :Y)


    Nu maak je me echt jaloers, dat wil ik ook maar als ik een 7 haal voor geschiedenis en Aardrijkskunde ophaal ga ik dit jaar over naar Havo 5


    Physics is awesome

    God, jullie lijken echt allemaal nerds tegenover mij. :3


    Save me from myself.

    Ik heb op het moment een verliespunt en vorig jaar had ik er 5 op het einde, maar ik mocht toch overgaan. Ik sta er meestal wel een, met vorig jaar dan als uitzondering. Ik heb dit jaar ook echt mijn best gedaan. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bluejay schreef:
    Ik heb nog nooit een onvoldoende op mijn rapport gestaan :Y)

    Oh ja, ik herinner ze nog bijna allemaal. Deze van het lager ook bijna allemaal.
    Schoone tijden, schoone tijden.
    Ik herinner nog mijn eerste keer dat ik in de 70% had (7 dus), dat was een vak in een tussenrapport.
    En dit jaar heb ik mijn eerste punt in de 50% (5/10, één test aardrijkskunde, maar da's al terug opgehaald, dat staat niet op mijn eindrapport)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Santos schreef:
    Ik heb op het moment een verliespunt en vorig jaar had ik er 5 op het einde, maar ik mocht toch overgaan. Ik sta er meestal wel een, met vorig jaar dan als uitzondering. Ik heb dit jaar ook echt mijn best gedaan. (nerd)


    5?! Ik mag er dit jaar maximaal maar twee hebben en dan heb ik zelfs een compensatie punt nodig

    @Bridgewater

    Ik toch, niet?


    Physics is awesome

    In de eerste en tweede stond ik geen tekorten, maar bij wiskunde in de tweede dan ook nog maar net een 5,6. Nu doe ik er niet veel meer voor.


    Take risks and conquer your fears.

    Bij mij was dat echt apart... Op de basisschool haalde ik nooit hoge cijfers en iedereen dacht dat ik dom was, of zo, en toen ging ik naar het gymnasium en ik heb nog nooit lager dan een 6 gehad op mijn eindrapport... (In de brugklas had ik echt enorm hoge cijfers... O_O)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.