• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Rachel en cedes bij zijn gekomen en Kurt heeft met zijn dolgelukkige glimlach vertelt, dat we samen zijn. 'Ja, ik ben echt blij dat we samen zijn, kurt' zeg ik lief tegen hem en drink een slokje van mijn koffie.

    (Aah, oke. Is goed! ^^)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:42 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kijk even naar Blaine en glimlach. 'Ik ook, Blaine.' zeg ik waarna ik zijn voorbeeld volg en nog een klein slokje neem van mijn koffie. 'Was er trouwens nog nieuws over Sebastian?' vraag ik als ik me weer richt op Mercedes en Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz ik kan langer blijven aangezien mijn broer vakantie heeft en nog niet hoeft ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me even aan en glimlacht. 'Ik ook, Blaine.' zegt Kurt dan. 'Was er trouwens nog nieuws over Sebastian?' vraagt Kurt en richt zich op Mercedes en Rachel. Ik was ook benieuwd er naar dus ik luisterde aandachtig en deed vervolgens mijn haar goed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    "Als ik Quinn moet geloven, was hij even wakker en had hij een hartaanval gekregen wanneer ze bij hem was." Legde ik uit. "De dokters hebben een harttransplantatie moeten uitvoeren omdat zijn hart te zwak was, maar hij is al weer wakker en hij mag binnen 2 dagen weer naar huis."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Ik zucht even en tik even met mijn nagels op de tafel. 'Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, maar arme Sebastian.' zucht ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [heey cedes rach bied je wat drinken aan]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat Kurt aan het zuchten was. 'Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, maar arme Sebastian.' zucht Kurt. Ik wrijf over Kurt rug, als teken dat het wel goed komt en kijk hem dan lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Mercedes had me blijkbaar niet gehoord "cedes lust je wat te drinken? ik trakteer" ik kijk ook even naar de jongens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Kies maar wat," Glimlachte ik tegen Rachel en wendde me vervolgens tot Kurt en Blaine. "Quinn en Finn blijven er vanavond. Jesy is er nog, maar ik weet niet wat zij van plan is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik knikte en rolde me naar de bar. "2 Mocha Frappuccino alsjeblieft" de man knikte en ik gaf het bedrag. na een paar minuten kreeg ik twee bekers die ik tussen mijn benen klemde en terug rolde. "zo" zeg ik terwijl ik de beker geef. Ik warm mijn handen op aan de beker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Quinn en Finn blijven er vanavond. Jesy is er nog, maar ik weet niet wat zij van plan is." 'Gaat alles trouwens nog wel goed met, Quinn' vraag ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Ik heb zo mijn twijfels om eerlijk te zijn," Gaf ik toe. "Ze heeft nog steeds niets gegeten en is doodop."
    Ik speelde met wat bierkaartjes en en zuchtte.
    "Ze zal wel geen domme dingen doen, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    Blaine wrijft over mijn rug en ik laat mijn hoofd rusten op zijn schouder terwijl ik nog een slok neem van mijn koffie. Daarna omklem ik met mijn handen mijn koffiebeker en kijk ik Mercedes aan. 'Quinn is geen één of andere dom blondje, ze weet wat ze doet.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:15 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.