• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Wanneer ze haar hoofd schudt vormt er een kleine glimlach op mijn gezicht.
    "Alsof ik een vis kuste. Gewoon vrienden. Welkom terug."
    Ik knik zachtjes en ga wat rechterop zitten.
    "Dank je," zeg ik bijna zonder geluid. "Bedankt dat je wilde helpen."
    Ik weet niet echt of het een bedankje waard is, waarschijnlijk is ze er zelf een stuk minder blij mee. Ik haal een hand onzeker door mijn haren en kijk haar vragend aan.
    "En nu?" vraag ik zachtjes. "Wat nu?"
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik zou op kunnen staan en weg kunnen lopen maar het lijkt me niet eerlijk tegenover haar, absoluut niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik zag Irials zien even veranderen maar voor ik iets kon zeggen of vragen sprak hij al weer.
    "Als jij dat wil, dan is de auto prima." Hij trekt me naar zich toe en kust me.
    Ik geef hem een kusje terug en ga overeind, ik pak Irials hand en probeer hem overeind te trekken.
    Ik wil niet langer wachten.
    Ongeduldig kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Dank je. Bedankt dat je wilde helpen. En nu? Wat nu?"
    Ik haal mijn schouders op en weerspiegel zijn vragende blik. Ik heb geen idee wat hij nu van plan is. Nee, dat heb ik wel, maar ik heb geen idee of hij dat plan nu al uit wil voeren.
    "Goeie vraag," zeg ik zachtjes. "Wanneer wilde je vertrekken?" vraag ik tegen beter weten in.
    Ik heb geen idee wat ik liefst zou hebben. Nu meteen afscheid nemen voor we nog meer leuke momenten als vanochtend kunnen hebben; alsof je er een pleister afrukt, of hem nog een paar dagen in de buurt hebben zodat ik rustig aan afscheid kan nemen, kan afbouwen en er vrede mee kan nemen dat hij echt weg gaat. Ik heb werkelijk geen idee.

    Irial

    Ik kijk hoe Kyle overeind gaat staan, en hoewel het leuk zou zijn hem te plagen door nog even te blijven liggen, ben ik zelf te ongeduldig nu. Ik neem zijn hand vast maar kom wel op eigen houtje overeind. Anders belanden we toch weer in het gras. Ik druk nog snel een kusje op zijn lippen en trek hem dan mee naar de auto. Ik haal mijn autosleutels veel te snel uit mijn achterzak waardoor ik ze even laat vallen.
    "Cac," vloek ik grommend, zonder er erg in te hebben dat het Iers is.
    Ik raap mijn sleutels snel op en krijg ze met bevende handen, van de opwinding, in het slot. Eindelijk is die verdomde auto open. Ik kruip er in en ga aan de bestuurderskant zitten. Ik leg de zetel helemaal plat en vergrendel de auto van binnenuit als Kyle er in zit.
    Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met getinte ruiten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial trekt me mee naar de auto en pakt zijn sleutels en ze vallen.
    "Cac." Hoor ik hem vloeken en ik lach even zacht.
    Hij pakt zijn sleutels en krijgt na geklooi de deur open. Hij stapt in en ik stap ook in en ga op Irial liggen.
    Ik zet mijn lippen in zijn hals en zuig even op zijn huid, waarna ik met mijn hand onder zijn shirt verdwijn en over zijn onderbuik ga met mijn hand.
    Ik kus me een weg naar zijn lippen en bijt zachtjes even op zijn onderlip en trek er zacht aan.
    Mijn andere hand laat ik naar zijn kruis gaan en ik wrijf over zijn broek.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Goeie vraag. Wanneer wilde je vertrekken?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Niet meteen," zeg ik zachtjes. "Ik wil het eerst een plek geven, anders heb ik er niet aan. Dan achtervolgt het me nog steeds."
    Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en kijk haar iets wat schuldig aan.
    "Sorry voor het gedoe," voeg ik er zachtjes bij toe. Ik haal een hand door mijn haren. Het voelt dan wel een stuk minder geforceerd, nog steeds is het niet natuurlijk. Een zucht verlaat mijn mond en ik pak mijn tas. Na even rommelen vind ik wat ik nodig heb: mijn sigaretten. Voorzichtig haal ik er een uit en ik steek hem op. Ook Charlotte bied ik een sigaret aan terwijl ik zich inhalleer.
    "Sorry," grinnik ik. "Die andere heb ik even niet bij de hand."
    Doelend op de jointjes waarmee onze dag begon. Het begon toen luchtig, licht, gezellig maar daarvan is er nu niet heel veel meer van over. Even leiden mijn gedachtes af naar Grace. Eerlijk gezegd zit ik helemaal niet meer op dat kind te wachten.
    "En hoe ga ik het haar vertellen," mompel ik zachtjes in mezelf. Ik wil niets meer met haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    De combinatie van alles wat Kyle doet maakt me gek. Ik grom even als hij op mijn onderlip bijt en er aan trekt. Ik ben ondertussen wel op het punt dat het van mij wat ruwer mag, door die hele onderbreking. Als zijn hand over mijn kruis gaat kreun ik zachtjes zijn naam.
    Mijn handen glijden over zijn rug, onder zijn t-shirt. Ik zet uitdagend mijn nagels in zijn huid en kijk hem met pretlichtjes in mijn ogen aan. Op mijn lippen speelt een duivelse grijns. Ik trek zijn t-shirt uit en zodra het ergens op de achterbank ligt, doe ik ook het mijne uit. Ik laat mijn handen over zijn buik en borstkas glijden en zet kleine krasjes op zijn onderbuik.

    Charlotte

    Ik haal opgelucht adem als hij zegt nog niet meteen te willen vertrekken.
    "Sorry voor het gedoe," zegt hij zachtjes.
    Ik schud mijn hoofd en wuif het weg. We kunnen er nu toch niks meer aan veranderen en eerlijk gezegd word ik er niet blij van als ik er aan denk, dus besluit ik dat ook maar gewoon niet te doen. De geur van sigarettenrook dringt mijn neusgaten binnen en als ik naar Michael kijk, zie ik een pakje voor mijn neus zweven. Met een oprechte glimlach neem ik er eentje uit. Ik ben weer even op de sukkel voor ik dat ding aangekregen heb met slechts één hand die kan ik gebruiken, maar uiteindelijk lukt het me wel weer. Ik neem een flinke hijs en voel hoe het me kalmeert.
    "Sorry. Die andere heb ik even niet bij de hand.En hoe ga ik het haar vertellen," mompelt hij.
    Ik grinnik even, omdat het nogal een gekke gedachtengang is. Ik durf niet te raden wie zij is. Het kan zijn moeder, Lynn, of zijn booty call, of iemand geheel anders zijn, waar hij op doelt.
    "Maakt niet uit, het was fijn, maar ik ga er geen gewoonte van maken," antwoord ik. "Wie wat vertellen? Of zijn het mijn zaken niet?" vraag ik er rustig achter aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irials handen gaan over mijn rug onder mijn shirt.
    Ik voel zijn nagels in mijn huid en ik zie pretlichtjes in zijn ogen.
    Hij trekt mijn shirt uit en doet dat ook met de zijne.
    Ik voel zijn handen over mijn buik en borstkas en ik ril van de krasjes die hij op mijn onderbuik zet.
    Ik laat mijn handen over zijn buik gaan en ik kus me een weg via zijn hals naar zijn borstkas en dan naar zijn buik, en weer terug.
    Ik heb hem zo gemist dat ik nu veel meer doe, voor mijn gevoel, dan ik ooit gedaan hem bij hem. Ik laat mijn handen langs zijn zij gaan en Kus weer naar beneden, naar zijn buik.
    Rillingen van opwinding blijven over en door mijn lijf gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik bijt even op mijn onderlip als hij mijn buik kust en grinnik ietwat gefrustreerd als hij weer naar boven komt. Ik even naar lucht als zijn handen langs mijn zij glijden en me kippenvel bezorgen.
    "Kyle," kreun ik nogal zeurderig als hij weer mijn buik kust. "Alsjeblieft," smeek ik.
    Het maakt me niet uit wat hij doet, en hoe hij het doet maar ik weet wel dat mijn broek ondertussen pijnlijk spant. Ik trek hem terug naar me toe en druk mijn kruis tegen het zijne aan.
    "Dat is jouw schuld," fluister ik in zijn oor. Ik sabbel zachtjes op zijn oorlel en laat mijn handen weer over zijn rug gaan.
    "Ik wilhet. Ik wil je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Maakt niet uit, het was fijn, maar ik ga er geen gewoonte van maken. Wie wat vertellen? Of zijn het mijn zaken niet?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Grace," jammer ik zachtjes. "Het is ook niet eerlijk tegenover haar."
    Ik kan niet van Charlotte hierop een normaal antwoord verwachten. Ik mag het niet eens durfen hopen. Zachtjes kuch ik en haal ik nogmaals een hand door mijn haren. Ik staar voor me uit terwijl ik op mijn hoofd krab. Nogmaals inhalleer ik de sigaret. Het blijft slecht voelen, als een zwakte en dat wil ik niet meer. Ik wil geen zwaktes meer. Ze moeten weg, allemaal, meteen. Het liefste nu. Gek word ik van ze. Ze maken je gek. Zachtjes zucht ik en laat ik de rook ontsnappen.
    "En wat gaan wij doen?" vraag ik aan haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Kyle. Alsjeblieft." Smeekt Irial.
    Hij trekt me naar zicht toe en ik voel zijn kruis tegen het mijne. "Dat is jouw schuld." Fluistert hij in mijn oor. Ik voel hem op mijn oorlel sabbelen en ik ril weer.
    "Ik wil het. Ik wil je." Zegt hij.
    Ik ga overeind zitten met een grijns en doe tergend langzaam zijn knoop en rits open, voor ik zijn broek naar beneden doe, doe ik eerst mijn eigen knoop en rist ook open.
    Ik laat mijn handen even over zijn buik gaan, naar zijn broek, en ik trek hem naar beneden. Plagerig ga ik even met mijn hand over de bobbel in zijn boxer en ga iets omhoog om zijn broek verder naar benden te duwen en uit te trekken. De mijne doe ik ook uit, ik pak snel het condoom nog uit mijn achterzak en leg die uitdagend op Irials buik.
    Ik ga weer met mijn hand over zijn kruis en grijns speels.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Grace. Het is ook niet eerlijk tegenover haar."
    Ik kijk hem even aan terwijl hij een hand door zijn haren haalt en vervolgens nog een trekje neemt van zijn sigaret. Ik wiebel even met mijn neus terwijl ik hem aankijk. Ik wil net mijn mond open doen als hij zelf spreekt.
    "En wat gaan wij doen?" vraagt hij.
    Ik sluit mijn mond weer en denk even na.
    "We zouden gaan koken, dan een film kijken, maar ik heb zo'n beetje het gevoel dat dat 'm niet wordt?" zeg ik met de lichte intonatie van een vraag. Eigenlijk wil ik gewoon weten of hij er ook zo over denkt. "Je wilt van je bo- Grace af?" vraag ik snel erna. "Als je me even je mobiel geeft, laat ik het haar weten op een manier die meisjes begrijpen."
    Eigenlijk kan ik heel wat leuke manieren bedenken, maar hij heeft gelijk. Dat arme kind kan er ook niks aan doen. Voorzichtig steek ik mijn hand naar hem uit, handpalm naar boven.

    Irial

    Er trekken elektrische schokken door mijn onderbuik als ik kijk hoe Kyle eerst mijn en vervolgens zijn broek, veel te langzaam naar mijn zin, open maakt. Ongeduldig kijk ik naar het proces waarbij ons beide broeken uit gaan. Ik grinnik en sla mijn handen voor mijn gezicht. Op dit moment lach ik gewoon uit pure miserie en verlangen.
    "Kyle!" breng ik uit. "Wat doe je me aan, a ghrá?"
    Goed, dan moet ik hem maar een handje helpen. Ik ril als hij zijn hand over mijn kruis laat gaan en neem het condoom van mijn buik af. Ik stop het tussen mijn tanden en trek eerst zijn boxer naar beneden. Zo te zien vind hij dit ook wel heel leuk. Ik scheur het pakje van het condoom open en laat de verpakking vallen. Vervolgens doe ik het condoom bij Kyle om. Ik trek hem opnieuw tegen me aan en druk mijn lippen vurig op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "We zouden gaan koken, dan een film kijken, maar ik heb zo'n beetje het gevoel dat dat 'm niet wordt?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Mwah, niet echt ons ding denk ik," lach ik maar dat is me al snel weer vergaan als ze op Grace doorgaat.
    "Je wilt van je bo- Grace af? Als je me even je mobiel geeft, laat ik het haar weten op een manier die meisjes begrijpen."
    Twijfelend kijk ik naar haar hand. Bang voor wat ze gaat doen. Aan de andere kant, wat maakt het me ook uit. uit mijn broekzak haal ik mijn mobiel en ik geef hem aan haar.
    "Hier," zeg ik zacht. "Ik zie haar toch niet meer."
    Ik laat hem los en neem nog een trek van mijn sigaret. Ergens ben ik wel benieuwd wat ze gaat schrijven. Of het spectaculair wordt is een tweede vraag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben geen loser hoor."
    Ik grinnik.
    "Ik ben geen loser. Alles behalve dat," zeg ik plechtig.
    Lachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Gaan we niets anders doen?" vraag ik zacht.
    "We zitten hier anders toch maar alleen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Heeft Irial zijn boxer nou nog aan of al uit?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben even snel douchen]


    Ich liebe dich 27.12.23