• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Nou, één keer had ik een meisje mee uit gevraagd. Op de derde date nam ik haar mee naar huis. Auryn was er ook en ze stootte per ongeluk een glas water over mijn date heen, waarop die haar begon uit te schelden. Ik heb haar meteen de deur gewezen. Sindsien houdt Auryn er niet van om me over meisjes te horen praten, maar over jou kan ze zelf haar mond niet houden."
    Ik schud afkeurend mijn hoofd.
    "Nou, zoiets doe je toch niet? Moest dat meisje met natte kleren rondlopen!"
    Ik grinnik even.
    "Grapje. Volgens mij ben ik het nog eerder die met water morst dan Auryn. Ik ben echt vreselijk, soms."
    Lipbijtend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Het duurt lang voordat ze reageert. Ik sla mijn ogen neer en zuig zachtjes op mijn onderlip.
    "Niemand dwingt je. En niemand verbiedt het je. Hoe wil je dan wel zijn?"
    Misschien is deze vraag nog wel moeilijker. Ik kijk haar voorzichtig aan en haal mijn schouder op.
    "Ik wil het mezelf verbieden," zeg ik zachtjes. "Ik wil niet elke keer een ander zoals eerst. Ik wil dat niet meer. Laat mij maar gewoon opsluiten in een wereld zonder vrouwen. Gewoon, zonder gedoe en verleidingen. Ik probeer het echt, ik heb het echt geprobeerd. Het begint goed, ik weiger maar na een tijdje hap ik toch toe."
    Ik kijk langs haar heen om haar ogen te ontwijken. Ja, ik kan haar geen slet noemen. Ik kan niet eens meer boos op haar zijn. De klap, ik verdiende hem. Zelfs zonder seks gebruik ik meisjes.
    "Noem me maar hoe je wilt. Ik verdien het."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Goeiemorgen, jullie zijn vroeg wakker ^^]

    Irial

    "Daar heb je een punt."
    Als hij me kust en over mijn lippen likt, ioen ik mijn mond een stukje.
    Mijn handen laat ik op en neer gaan over zijn rug. Af en toe laat ik ze plagerig even naar zijn kont glijden, maar ik laat ze er niet liggen.
    Ik grijns tegen zijn lippen aan.
    Even komt het in me op dat Mr.Clevement niet al te blij zou zijn mocht hij ons hier aantreffen, en dan wel in deze positie. Misschien moeten we zo meteen maar terug naar de les.
    Nog heel even dan.

    Arion

    "Nou, zoiets doe je toch niet? Moest dat meisje met natte kleren rondlopen! Grapje. Volgens mij ben ik het nog eerder die met water morst dan Auryn. Ik ben echt vreselijk, soms."
    Ik schiet in de lach als ze me zegt dat het een grapje was. Mijn mond was namelijk even open gevallen toen ze zo tekeer ging. Ik dacht echt even dat ze het meende. Lachend ga ik naast haar liggen en trek haar tegen me aan.
    "Je bent verschrikkelijk, Mary," grinnik ik. "En het is maar water, Auryn smelt er niet van."
    Ik kijk haar glimlachend aan en druk een kusje op haar lippen.
    "Ik zou haast denken dat Auryn bijna net zo dol op je is als ik."

    Charlotte

    Ik wil het mezelf verbieden. Ik wil niet elke keer een ander zoals eerst. Ik wil dat niet meer. Laat mij maar gewoon opsluiten in een wereld zonder vrouwen. Gewoon, zonder gedoe en verleidingen. Ik probeer het echt, ik heb het echt geprobeerd. Het begint goed, ik weiger maar na een tijdje hap ik toch toe. Noem me maar hoe je wilt. Ik verdien het."
    Ik kijk hem voorzichtig aan. Hij lijkt echt van streek. Ik glimlach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Je bent menselijk," antwoord ik zacht. "Ik ken niemand die telkens weer aan elke verleiding kan weerstaan."
    Ik snap niet goed wat hij met die laatste zin bedoelt, maar ik ben het niet echt mee eens. Ik bijt even op mijn onderlip en trap mijn sigaret uit.
    "Je bent gewoon op zoek naar jezelf, wij allemaal."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent verschrikkelijk, Mary. En het is maar water, Auryn smelt er niet van."
    Ik grinnik.
    "Geloof me, ik ben echt superonhandig."
    "Ik zou haast denken dat Auryn bijna net zo dol op je is als ik."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nou, dat zou een beetje raar zijn. Zou ze gekwetst zijn als ik zeg dat ze mijn type niet is?"
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ik wil niet gemeen doen ofzo, maar je weet maar nooit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Je bent menselijk. Ik ken niemand die telkens weer elke verleiding kan weerstaan. Je bent gewoon op zoek naar jezelf, wij allemaal."
    Is het vreemd dat haar woorden mij niet geruststellen? Ik had liever gehad dat ze boos werd of beledigd, waarom? Geen idee. Hier heb ik niets aan. Ik wil het gewoon niet meer. Nooit meer. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en ga ik weer naast haar lopen. Wat ik moet zeggen weet ik niet echt dus hou ik wijselijk mijn mond. Diep haal ik adem en laat mijn ogen over de grond glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nou, dat zou een beetje raar zijn. Zou ze gekwetst zijn als ik zeg dat ze mijn type niet is? Ik wil niet gemeen doen ofzo, maar je weet maar nooit."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Daar ga ik niet eens op in.
    Ik leg een hand op haar wang en druk mijn lippen zachtjes op de hare. Verliefd kijk ik haar aan.
    "Misschien moeten we ons kleren aan doen en terug naar het Glee lokaal gaan voor iemand ons komt zoeken," fluister ik zacht. "Als je moet nablijven kan je niet naar mijn training komen kijken."
    Ik kan het niet laten mijn lippen nog een keer op die van haar te drukken. Zachtjes bijt ik op haar onderlip.

    Charlotte

    Ik voel me een beetje ongemakkelijk, en ik weet niet of dat door de stilte van Michael komt of door de combinatie van de pijn en de pijnstillers die ik kreeg. Ik wil net mijn mond open doen om iets te zeggen als er een auto voorbij raast en luid toetert.
    Zelfs al had ik net geen ongeluk gehad, dan was ik nog geschrokken. Alleen heb ik net wel een ongeluk gehad, dus heeft het wat meer impact op mijn gemoedstoestand. Ik slaak een klein gilletje en spring verder het voetpad op. Ik wip nog net niet in Michael's armen.
    Compleet gegeneerd draai ik me even om terwijl ik enkele tranen weg veeg. Ik hoop maar dat dit niet van blijvende duur is, want volgens mij krijgt Mary me anders met geen stokken naar die luchthaven. En ik ben niet van plan haar nu in de steek te laten. Als het weer gaat, draai ik me terug naar Michael toe.
    "Mary vermoord me," zucht ik afwezig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Misschien moeten we ons kleren aan doen en terug naar het Glee lokaal gaan voor iemand ons komt zoeken. Als je moet nablijven kan je niet naar mijn training komen kijken."
    "Mehmehmeh."
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Dit is veel te leuk."
    Ik druk mijn lippen iets langer op de zijne en kijk hem zuchtend aan.
    "Maar je hebt wel gelijk."
    Ik krabbel recht en trek zijn shirt uit. Snel doe ik mijn eigen kleren weer aan en kijk hem glimlachend aan.
    "Volgende keer wil ik langer kunnen nagenieten," fluister ik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Mehmehmeh. Dit is veel te leuk. Maar je hebt wel gelijk."
    Ik kijk toe hoe ze mijn t-shirt inruilt voor haar eigen kleren. Na even gestaard te hebben, doe ik ook maar snel mijn kleren weer aan.
    "Volgende keer wil ik langer kunnen nagenieten," fluistert ze.
    Ik trek haar tegen me aan en druk mijn lippen op die van haar. Langzaam en liefdevol kus ik haar. In stilte staar ik even in haar ogen. Vervolgens strijk ik een lokje haar naar achter.
    "Volgende keer krijg je alle tijd om na te genieten die je wilt," beloof ik haar. "En dan zorg ik ervoor dat we een meer romantische ruimte ter beschikking hebben," grinnik ik.
    Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Volgende keer krijg je alle tijd om na te genieten die je wilt. En dan zorg ik ervoor dat we een meer romantische ruimte ter beschikking hebben."
    Ik laat mijn armen om zijn middel glijden en kijk hem verliefd aan. Zacht kus ik hem terug.
    "Hmm, het stoorde me niet eens."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Je leidt nogal af."
    Plagerig druk ik een kusje op zijn lippen, en ga even op mijn tenen staan om erbij te kunnen.
    "Je bent veel te groot," jammer ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Hmm, het stoorde me niet eens. Je leidt nogal af. Je bent veel te groot," jammert Mary als ze op haar tenen moet gaan staan om een kusje op mijn lippen te drukken.
    Ik schud lachend mijn hoofd en til haar zonder waarschuwing op. Plagerig bijt ik even in haar onderlip voor ik haar passioneel kus. Ik ben stapel op haar.
    "Ik ben niet te groot, jij bent te klein," grinnik ik.
    Plgarig veeg ik met mijn lippen even over de hare voor ik haar terug neer zet. Ik neem haar hand in de mijne en druk nog een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik gil zacht wanneer hij me optilt, maar leg al gauw mijn armen om zijn hals om hem liefdevol terug te kussen.
    "Ik ben niet te groot, jij bent te klein."
    Lachend schud ik mijn hoofd en ben blij wanneer ik de grond weer onder mijn voeten voel. Ik verstrengel onze vingers en sluit even mijn ogen wanneer hij zijn lippen op mijn voorhoofd plaatst.
    "Ik ben niet klein. Handig reisformaat."
    Ik grinnik even en kijk hem onschuldig aan.
    "Geef maar toe, ik ben vrij handig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik schrik op als ik een auto luid hoor toeteren. Eerlijk gezegd heb ik niet zo op het verkeer gelet. Het kleine hoge gilletje van Charlotte wakkert mijn bewustzijn weer op. Fronsend kijk ik haar aan maar ze draait zich van me weg. Bezorgd kijk ik haar aan. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en ik haal een hand door mijn haren.
    "Mary vermoordt me," zucht ze als ze zich weer opdraait.
    De frons vormt zich weer op mijn gezicht.
    "Waarom?" vraag ik zachtjes, wetende dat het eigenlijk niet mijn zaken zijn. "Wat doe je verkeerd dan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik ben niet klein. Handig reisformaat. Geef maar toe, ik ben vrij handig."
    Ik moet lachen om haar onschuldige blik en haal mijn schouders even op. Ik druk een kusje op haar lippen en grinnik als er me iets te binnen schiet.
    "Reisformaat? Gaan we ergens heen?" vraag ik met een lachje.
    Ik open de deur en trek haar zachtjes achter me aan zodra ik gezien heb dat er niemand in de gang loopt.
    Als we buiten zijn doe ik de deur weer op slot.

    Charlotte

    "Waarom? Wat doe je verkeerd dan?" vraagt Michael zacht.
    Ik zucht even. Ik heb helemaal geen zin in deze conversatie maar ik heb ons er wel zelf bij gebracht. Ik ga even zitten op een bankje nabij en staar voor me uit.
    "Mary's moeder is gestorven, en ze heeft me mee gevraagd naar de begrafenis... in Nashville," antwoord ik. "Ik wil graag gaan, omdat ik haar moeder ook gekend heb en om Mary te steunen."
    Ik kijk hem voorzichtig aan en slik even. Vervolgens kijk ik naar mijn arm.
    "Ik hoop alleen dat ze me hiermee op het vliegtuig laten, anders doet ze me wat."
    Ik bijt even op mijn onderlip en kijk hem weer aan terwijl ik wat met mijn benen wiebel.
    "En tegelijk wil ik helemaal niet daarheen," voeg ik er stil aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Reisformaat? Gaan we ergens heen?"
    Ik zucht en schud mijn hoofd.
    "Nee, jij moet hier blijven."
    Ik hang mijn tas over mijn schouder en druk nog een kusje op zijn lippen. Braaf volg ik hem naar buiten en kijk hem even aan.
    "Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Goede morgen, bijna middag... Ben pas net wakker dus kan spellingfouten hebben]

    Kyle

    Irial opent zijn mond en ik laat mijn tong de zijne uitdagen.
    Ik voel zijn handen over mijn rug gaan en steeds naar mijn kont, maar hij laat ze er niet liggen.
    Irial grijnst tegen mijn lippen en ik grom een keer.
    "Pestkop." Grinnik ik en druk mijn lippen weer op die van hem.
    Ik leg mijn hand in zijn hals en kijk hem dan aan.


    Ich liebe dich 27.12.23