• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Als Kyle hem nog niet uit gedaan heeft, dan heeft hij hem nog aan :')]

    Charlotte

    "Mwah, niet echt ons ding denk ik. Hier. Ik zie haar toch niet meer."
    Ik rol lachend met mijn ogen aan neem zijn mobiel aan. Het spijt me dat ik maar één arm ter beschikking heb, anders had ik hem een duw gegeven.
    "Bedankt voor het vertrouwen, Tarzan," lach ik.
    Ik open een nieuw bericht en scroll door zijn contactenlijst naar haar naam. Als ik die geselecteerd heb, kan ik beginnen typen.
    "Grace. Ik laat ons afspraakje liever niet doorgaan. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Ik heb net een relatie achter de rug, lig een beetje in de knoop met mezelf. Ik zou om de verkeerde redenen met je naar bed zijn gegaan en dat is niet eerlijk tegenover ons beiden. Hopelijk begrijp je het. X"
    Ik stop zijn mobiel weer in zijn hand zodat hij het zelf nog een keer kan lezen. Als ze een beetje een vrouwelijk meisje is, dan zal ze blij zijn dat hij het probleem niet bij haar legt, en rekening met haar houdt, haar eerlijk wil behandelen.
    "Normaal ben je safe," zeg ik zacht.


    Arion

    "Ik ben geen loser. Alles behalve dat. Gaan we niets anders doen? We zitten hier anders toch maar alleen."
    Ik knik even en denk na over wat we kunnen doen. Ik glimlach mysterieus als ik een idee krijg, duw Mary van mijn schoot, neem haar bij de hand en trek haar achter me aan. Ik voel even in mijn achterzak of ik mijn sleutelbos bij heb en glimlach dan weer.
    "Nieuwsgierig?" grinnik ik.
    Ik ben niet van plan het te verklappen, anders krijg ik haar met geen stokken binnen, maar de ijspiste is toevallig verlaten op dit uur van de dag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nieuwsgierig?"
    Lachend loop ik achter hem aan.
    "Je kent me te goed."
    Ik probeer hem bij te houden, en anders sleurt hij me toch mee aan mijn arm. Ik kijk om me heen.
    "Arion, wat ben je van plan?" vraag ik grinnikend.
    "Als ik gewoon vrijwillig meega, heb ik ten minste mijn beide armen nog."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Logisch... :$]

    Kyle

    "Kyle! Wat doe je me aan, a ghrá?" Zegt Irial.
    Hij pakt het condoom van zijn buik en doet het pakje tussen zijn tanden.
    Hij trekt mijn boxer uit en scheurt de verpakking open n haalt het condoom eruit. Dan doet hij hem bij mij om. Hij trekt me naar hem toe en drukt zijn lippen vurig op de mijne.
    Ik laat mijn hand naar de rand van zij boxer gaan en trek er even aan.
    Ik kus hem stevig terug. Dan doe ik zijn boxer naar beneden en streel ik even over zijn erectie.
    Ik lik een keer over zijn lippen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik reageer morgen weer. Ik ga nu even leren, moet ook nog gebeuren.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Bedankt voor het vertrouwen, Tarzan."
    Ik zucht zachtjes. Ergens voelt het heel lullig tegenover haar. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik Charlotte haar gang laat gaan. Wat kan het mij toch ook schelen. Dat kind zie ik niet meer, zeker niet na dit. Na even krijg ik mijn mobiel weer terug. Vluchtig laat ik mijn ogen over de tekst glijden. Het zal allemaal wel en ik druk op verzenden.
    "Normaal ben je safe."
    Met een klein glimlachje kijk ik haar aan.
    "Dank je," zeg ik zachtjes. Ik verplaats mijn gewicht op mijn andere been zodat de gipspoot er geen last van heeft.
    "En? Had jij nog een goed idee behalve Twister?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je kent me te goed. Arion, wat ben je van plan? Als ik gewoon vrijwillig meega, heb ik ten minste mijn beide armen nog."
    Ik grinnik even en verlos mijn greep op haar pols wat. Ook mijn snelheid pas ik aan. Ik laat mijn hand in de hare glijden en ga naast haar lopen, tergend langzaam dit keer. Met een verborgen grijns kijk ik haar aan.
    "Zo beter?" vraag ik.
    Ik leid haar door een paar gangen die eigenlijk omwegen zijn, zodat het nog niet meteen duidelijk is waar we heen gaan.

    Irial

    Ik kreun even als ik zijn hand over mijn erectie voel gaan. Als hij over mijn lippen likt, open ik mijn mond een stukje.
    Wat heeft die jongen toch? Ik denk niet dat ik hem ooit zo al meegemaakt heb. Begrijp me niet verkeerd, ik klaag niet. Maar het is wat overweldigend. Het voelt alsof mijn zintuigen twee keer zo hard geprikkeld worden als anders.
    Mijn eigen handen laat ik over zijn rug glijden. Het valt me nu pas op hoe zacht zijn huid is. Anders dan die van de meeste jongens. Niet dat ik nou al zóveel vergelijkend materiaal gehad heb, maar toch.
    "Kyle, toe. Alsjeblieft," smeek ik opnieuw.

    Charlotte

    "Dank je. En? Had jij nog een goed idee behalve Twister?"
    Ik zucht even terwijl ik mijn hersenen laat kraken. Ik sluit mijn ogen even en knipper traag als ik merk dat mijn zicht weer vertroebelt. Heel vervelend.
    "Pfoe," breng ik, nog steeds denkend, uit. "Ik voel me even heel erg saai nu."
    Ik haal even een hand door mijn haren en ga in kleermakerszit zitten. Eerlijk gezegd vind ik dat Mary's apparement wel een likje verf kan gebruiken. Maar daar val ik Michael niet mee lastig en volgens mij lukt het ook niet echt met één arm.
    "Het spijt me, ik heb niks," moet ik uiteindelijk toegeven. "Twister zou wel een uitdaging zijn," grinnik ik. "Misschien kunnen we ermee naar de Paralympics."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zo beter?"
    Ik knik en kijk hem lachend aan.
    "Veel beter. Arion is braaf."
    Ik loop op mijn tenen om een kusje op zijn wang te drukken en verstrengel met een verliefde zucht onze vingers.
    "Al wil ik nog steeds weten wat je van plan bent."
    Met een lief snoetje kijk ik hem aan. Ik ben zo verliefd op hem, dat ik wel bijna kan huppelen. Maar ik doe het niet, ik heb nog een beetje waardigheid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij opent zijn mond en ik laat mijn tong naar de zijne gaan.
    Ik voel zijn handen over mijn rug gaan.
    "Kyle, toe. Alsjeblieft." Smeekt Irial dan.
    Ik kijk hem aan en duw dan zijn benen uit elkaar.
    Ik druk mijn lippen op die van hem, en ga bij hem naar binnen. Ik kijk Irial aan en beweeg mijn heupen iets.
    Dit is pas de tweede keer volgens mij dat ik het bij hem doe.
    Doe ik het wel goed?
    Ik beweeg mijn heupen iets geleidelijker en kreun een keer zacht.

    [Geen idee of het goed is :S Dit is pas de eerste keer dat ik het beschrijf :$]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:39 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "Pfoe. Ik voel me even heel erg saai nu."
    Ik grinnik zachtjes en wrijf met mijn handen over mijn armen wanneer er een fris briesje langskomt. Met een klein lachje kijk ik haar aan. Ik kan haar niet ongelijk geven maar ook ik ben niet de origineelste.
    "Het spijt me, ik heb niks. Twister zou wel een uitdaging zijn. Misschien kunnen we ermee naar de Paralympics."
    Ik knik goedkeurend.
    "Klinkt leuk," grinnik ik. "Al denk ik niet dat we daar gehandicapt genoeg voor zijn."
    Met een klein lachje haal ik een hand door mijn haren en sta iets wat onhandig op.
    "We kunnen in ieder geval weer gaan lopen," stel ik voor. Nog steeds geen top idee maar zin om te blijven zitten heb ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    Voorzichtig rek ik me opnieuw uit. Met een klein lachje kijk ik naar de slapende Jeremy naast me. Voorzichtig druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "He," fluister ik zachtjes als hij zijn ogen opent. "En bevalt alles hierzo?"
    Ik ga overeind zitten en haal een hand door mijn haren. Van de grond pluk ik het lingeriesetje en ik gooi hem in de prullebak verder op in de kamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik open mijn ogen wanneer ik een paar zachte lippen op de mijne voel.
    "He, en bevalt alles hierzo?"
    Een brede glimlach verschijnt meteen op mijn mond en ik knik zacht. Ik rek me even uit en sluit mijn ogen weer. Ik voel hoe ze opstaat, en uit nieuwsgierigheid open ik mijn ogen weer om haar in het oog te houden.
    "Waarom gooi je dat weg?" vraag ik schor.
    "Ik vond het enorm mooi."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waarom gooi je dat weg? Ik vond het enorm mooi."
    Met een klein lachje kijk ik hem aan en ik kruip weer bij hem op bed.
    "De volgende keer mag je er zelf een uitkiezen," fluister ik zachtjes.
    Lachend kruip ik tegen hem aan en zoek met mijn handen om onze vingers te verstrengelen.
    "Eentje helemaal naar jouw zin."
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "De volgende keer mag je er zelf een uitkiezen. Eentje helemaal naar jouw zin."
    Ik verstrengel onze vingers en kus haar liefdevol terug.
    "Maar alles is naar mijn zin. Zolang jij het maar aan hebt. Of net niet."
    Ik grinnik even en leg mijn armen om haar heen om haar dichter tegen me aan te trekken. Zuchtend begraaf ik mijn gezicht in haar hals en druk er enkele kusjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Maar alles is naar mijn zin. Zolang jij het maar aan hebt. Of net niet."
    Zachtjes grinnik ik en ik sla mijn armen rond zijn lichaam. Mijn vingers laat ik over zijn rug strelen wanneer hij enkele kusjes in mijn hals drukt. Met een klein lachje kijk ik hem aan grinnik zachtjes.
    "Ik hou van je, Jeremy," fluister ik zachtjes en ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan. "Meer dan van wie dan ook."
    Het maakt mij niet uit hoevaak ik het zeg. Bij elke keer lijkt het gevoel wel sterker te worden. Nooit wil ik hem laten gaan. Bij hem voel ik me veilig en gelukkiger dan ooit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou van je, Jeremy. Meer dan van wie dan ook."
    Verbaasd kijk ik haar aan.
    "Meen je dat?"
    Ik knipper enkele keren.
    "Wat toevallig. Ik ook van jou."
    Ik grinnik even en druk een kusje op haar kruin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.