• © Copyright Dracy
    60

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael

"Vroeger had ik er een dubbel gevoel over. Ik vond het heerlijk mijn ouders voor mezelf te hebben en tegelijk wilde ik best wel een speelkameraadje. Het is maar beter dat ik geen broers of zussen heb, niemand om op te letten, niemand om wie ik zou geven die dezelfde miserie heeft moeten doorstaan. Of van wie ik gescheiden zou geworden zijn, wetend dat die persoon nog in leven is, maar meer ook niet."
    Zachtjes knik ik. Niet begrijpend want dat doe ik het echt niet.
    "En jij? blij met Lynn?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar met een klein lachje aan.
    "Ik denk dat jij dat antwoord even goed weet als ik," lach ik zachtjes. "Ik hou van mijn zusje, soms meer dan me lief is maar aan de andere kant kan ik de haren uit haar hoofd trekken."
    Ik haal mijn schouders op alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
    "Maar over het algemeen zijn Lynn en ik gewoon heel blij dat ze nog bij ons mag blijven wonen."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Ik kan echt niet schaatsen. Dat had je hopelijk al wel gemerkt."
    Ik grinnik even en knik voorzichtig.
    "Ja, heb ik al gemerkt. Daarom wilde ik je laten oefenen," lach ik.
    Ik druk een klein kusje op haar lippen om het goed te maken. Als ik haar weer aankijk, stop ik een lokje haar achter haar oor. Telkens ik haar aankijk, is ze mooier dan ik me herinner. Om het af te leren geef ik haar nog een kusje en trek haar weer achter me aan, zij het wat zachter dan daarnet.
    Ik moet even zoeken voor ik de juiste sleutel gevonden heb.

Charlotte

"Ik denk dat jij dat antwoord even goed weet als ik. Ik hou van mijn zusje, soms meer dan me lief is maar aan de andere kant kan ik de haren uit haar hoofd trekken. Maar over het algemeen zijn Lynn en ik gewoon heel blij dat ze nog bij ons mag blijven wonen."
    Ik kijk hem glimlachend aan. Hoewel ik Lynn zelf niet mag, ben ik blij dat hij eindelijk luidop zegt hoe hij tegenover haar staat. Zo hoort het ook bij familie.
    "Volgens mij is dat wel typisch voor broers en zussen," antwoord ik met een lachje.
    Ik besluit maar niets te zeggen over het feit dat hij net zei meer van haar te houden dan hem lief is. Ten eerste zijn het mijn zaken niet meer en ten tweede heeft het geen zin om oude wonden weer open te halen.
    "Had je niet liever een broer gehad?" vraag ik dan, gewoon uit nieuwsgierigheid.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Volgens mij is dat wel typisch voor broers en zussen."
    Ik haal mijn schouders op. Niet alles is zo makkelijk en normaal tussen Lynn en mij. We zijn waren soms iets te close, om het netjes te zeggen. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip.
    "Had je niet liever een broer gehad?"
    "Ja," zeg ik direct. "Liever inderdaad. Maar dat ligt meer aan mij. Ik had sowieso liever meer broers en zussen gehad met een echte bloedband maar ik zou best een broer willen. Gewoon samen een sigaretje roken, zinloos lullen zonder een doel en gewoon geen verwachtingen. Bij een zus zit er altijd een addertje onder het gras. Maar ja, ik kan het niet veranderen."
    Met een lach kijk ik haar aan en haal een hand door mijn haren.

Kyle

"Kyle." Kreunt Irial tegen mijn lippen aan. Hij drukt zijn lichaam stevig tegen het mijne aan. Hij plaatst zijn lippen op de mijne en kust me vurig.
    Ik ga iets sneller, maar harder lukt niet.
    Ik kreun een keer en bij op zijn lip. Ik leer het wel denk ik.
    Ik laat mijn hand tussen ons over zijn borstkas gaan. Mijn tong laat ik over zijn lip gaan.

[Ik ga eten]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Ja. Liever inderdaad. Maar dat ligt meer aan mij. Ik had sowieso liever meer broers en zussen gehad met een echte bloedband maar ik zou best een broer willen. Gewoon samen een sigaretje roken, zinloos lullen zonder een doel en gewoon geen verwachtingen. Bij een zus zit er altijd een addertje onder het gras. Maar ja, ik kan het niet veranderen."
    Ik moet zachtjes lachen als hij zo onmiddellijk reageert. Dat is duidelijk. Veel liever een broer dus.
    "Nou," grinnik ik. "Dat weet je niet, tegenwoordig kunnen die platisch chirurgen heel wat. Al denk ik niet dat Lynn blij zou zijn met de suggestie," voeg ik er met een kleine grijns aan toe.
    Mocht ik moeten kiezen tussen een broer en een zus, dan zou ik ook voor een broer gaan. Zo eentje met vadergevoelens, die zijn kleine zusje beschermt. Maar toch blijf ik er bij dat enig kind zijn beter is in mijn situatie.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Irial

Ik fluister kreunend zijn naam als hij sneller gaat. Ik probeer hem in de ogen te kijken, maar ik kan de mijne niet open houden van genot. Ik ril even als ik zijn tong over mijn lip voel gaan. Bijna meteen open ik mijn mond een stukje.
    Ik voel mijn hoogtepunt naderen maar probeer het nog even te onderdrukken. Ik wil helemaal nog niet dat het voorbij is. Ik geniet er teveel van en wie weet hoe lang duurt het voor we weer de kans krijgen. Ik laat mijn handen naar Kyle's kont glijden en knijp er zachtjes in.
    "Mmmikhouvanje," weet ik er één in adem uit te krijgen.

Michael

"Nou. Dat weet je niet, tegenwoordig kunnen die platisch chirurgen heel wat. Al denk ik niet dat Lynn blij zou zijn met de suggestie."
    Ik schiet in de lach en kijk haar hoofdschudden aan.
    "Nooit zou ik Lynn zover krijgen," lach ik hardop. "Echt, als ik haar zover zou krijgen moet ze opgenomen worden."
    Alleen het idee van Lynn als man is haast lachwekkend. Ze zou dan nog een halve vrouw zijn, haar persoonlijkheid is en blijft vrouwelijk. Ik geloof nooit dat ze die zou veranderen. Wanneer ik het belachelijke beeld van Lynn weer met enige moeite uit mijn hoofd heb gekregen kijk ik haar met een klein lachje aan. Mijn beurt voor een vraag.
    "Hoe zie je jezelf over tien jaar?" vraag ik zachtjes.

Kyle

Irial fluisterd mijn naam. Ik voel Irials handen naar mijn kont gaan.
    "Mmmikhouvanje." Hoor ik hem in een adem zeggen.
    "Ik- ik ook van jou." Zeg ik kreunend.
    Ik ga iets rechteruit en steun met mijn handen op Irials schouders. Ik probeer harder te stoten. Ik kreun nog een keer.
    Dit is zooo, ja, geen woorden voor.
    Ik pak zijn schouders vast om grip te hebben.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ben straks terug.]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik grijns breed als hij in de lach schiet.
    "Nooit zou ik Lynn zover krijgen. Echt, als ik haar zover zou krijgen moet ze opgenomen worden."
    Het lijkt even te duren voor hij uit gelachen is. Ik vind het terug een heel pak fijner te vinden dan net. Het idee van Lynn als man is inderdaad lachwekkend. Ze mag dan wel haar mannetje staan, uiterlijk is ze op en top vrouwelijk.
    "Hoe zie je jezelf over tien jaar?"
    "Hm?" Ik schrik even op van de vraag en het duurt een aantal seconden voor ik besef wat hij net vroeg. "Over tien jaar?" vraag ik om even tijd te rekken.
    Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk even voor me uit. Over tien jaar.
    "Dan ben ik een Hell's Angel op een Harley en zing ik een rockband voor de kost," lach ik. Vervolgens haal ik mijn schouders op en zucht even. "Ik weet het niet. Ik hoop dat ik dan ergens een baantje heb als verpleegster, misschien een klein gezinnetje, maar ik denk er liever niet teveel over na. Hoe meer je plant hoe dieper je teleurgesteld kan worden," voeg ik er een heel stuk zachter aan toe.
    Voorzichtig kijk ik hem aan.
    "Jij?"

Irial

"Ik- ik ook van jou."
    Als ik merk dat Kyle steun zoekt op mijn schouders, laat ik mijn handen naar zijn middel glijden en hou hem daar voorzichtig vast om hem wat meer stevigheid te bieden. Ondertussen merk ik dat hij iets harder begint te stoten.
    "K-Kyle, i-ik-" probeer ik hem te waarschuwen. Verder kom ik echter niet.
    Ik zuig hard op mijn piercing als ik mijn hoogtepunt bereik en een warm goedje over mijn buik voel lopen.
    Hijgend lig ik nog na te genieten.

Mary

"Ja, heb ik al gemerkt. Daarom wilde ik je laten oefenen."
    Ik giechel wanneer hij me kusjes geeft.
    "Me laten oefenen?"
    Ik loop achter hem aan.
    "Dan heb je even pech, want ik heb geen schaatsen."
    Kinderachtig steek ik mijn tong uit.
    "En vrijwillig of geweldloos krijg je me dat ijs niet op."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Alsjeblief?"
    Ik zet het liefste snoetje op dat ik in huis heb.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Michael

"Hm? Over tien jaar? Dan ben ik een Hell's Angel op een Harley en zing ik een rockband voor de kost."
    Ik grinnik zachtjes en schud met mijn hoofd. Klinkt als een goed idee.
    "Ik weet het niet. Ik hoop dat ik dan ergens een baantje heb als verpleegster, misschien een klein gezinnetje, maar ik denk er liever niet teveel over na. Hoe meer je plant hoe dieper je teleurgesteld kan worden. Jij?"
    Ik haal mijn schouders op en laat haar woorden in mijn hoofd rond cirkelen. Nadenkend over wat ik nu zelf ga zeggen denk ik na.
    "Gewoon een baan, nog geen kinderen daar ben ik dan te jong voor vind ik, een eigen huisje en een lieve vriendin. That's it."
    Ik kijk haar triomfantelijk aan alsof het de simpelste zaak van de wereld is. Toch, het zal lastig worden om mezelf nog een keer af te kunnen weken van mijn familie. Tja, Québec is een oplossing, een mooie oplossing ook. Het klinkt zelfs mooi. Québec. Ja, als ik alleen wil wonen wil ik daar zijn. Het is goedkoper, schoner, mooier, rustiger en vooral niet te Amerikaans. Heerlijk.

Kyle

Irial legt zijn handen om mijn middel.
    "K-Kyle, i-ik-" Zegt Irial en kom er al snel achter dat het een waarschuwing was.
    Ik stoot langzamer.
    "E-en ik? I-ik moet nog..." Zeg ik met een kreuntje.
    Kijk, dit zijn nou moeilijke momenten.
    Ik kijk naar het goedje op zijn buik en lach even.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Me laten oefenen? Dan heb je even pech, want ik heb geen schaatsen. En vrijwillig of geweldloos krijg je me dat ijs niet op. Alsjeblief?"
    Ik grinnik even en geef haar een kusje terwijl ik de deur open.
    "Als je koud krijgt, vraag dan gewoon mijn trui, oké?" zeg ik zachtjes. Ik trek haar voorzichtig mee naar binnen. Ik laat haar hand los zodat ze op een bankje kan gaan zitten en ga snel mijn reserve schaatsen halen. Ik ga naast Mary zitten en doe ze aan.
    "Ben je zeker?" vraag ik met een uitdagende grijns.

Charlotte

"Gewoon een baan, nog geen kinderen daar ben ik dan te jong voor vind ik, een eigen huisje en een lieve vriendin. That's it."
    Ik haal mijn schouders op. Zessentwintig vind ik zelf een mooie leeftijd om een klein hummeltje rond te hebben lopen, of op z'n minst een bolle buik te hebben. Ik snap wel dat niet iedereen daar zo over denkt.
    "Wat voor huis wil je?" vraag ik op mijn beurt.
    Op dat vlak ben ik de eeuwige twijfelaar. Er zijn verschillende dingen die ik wel zie zitten. En ik heb nu nog geen idee over welk kapitaal ik over een paar jaar zal beschikken.

Irial

"E-en ik? I-ik moet nog..."
    Ik weet niet waarom hij lacht, maar wel waarom ik lach. Zelfs op momenten als deze kan hij ongelofelijk schattig zijn.
    "Niet stoppen," fluister ik, terwijl ik nog steeds aan het bekomen ben.
    Het zou behoorlijk egoïstisch zijn om hem nu te laten ophouden. Daarbij, voor mij hoeft het nog lang niet over te zijn.
    Ik laat een hand naar zijn nek glijden en trek hem zo naar me toe zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kreun nog even om hem aan te moedigen.

Mary
    "Als je koud krijgt, vraag dan gewoon mijn trui, oké?"
    Ik knik glimlachend en ga braaf op een bankje zitten. Ik sla mijn armen om mezelf heen en ril even. Misschien moet ik hem maar ompraten, dat hij een nieuwe hobby moet zoeken. Sauna's bezoeken, of zwemmen. Op die plekken is het meestal iets warmer.
    "Ben je zeker?"
    Ik kijk hem aan.
    "Dat ik niet meega? Absoluut. En daarbij..."
    Ik wiebel even met mijn voeten.
    "Geen schaatsen, het spijt me."
    Ik druk een kusje op zijn lippen om het goed te maken.
    "Maar ik zal je toejuichen vanop de zijlijn."

But I still have this faith in the truth of my dreams.