• © Copyright Dracy
    60

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael

"Mary's moeder is gestorven, en ze heeft me mee gevraagd naar de begrafenis... in Nashville. Ik wil graag gaan, omdat ik haar moeder ook gekend heb en om Mary te steunen. Ik hoop alleen dat ze me hiermee op het vliegtuig laten, anders doet ze me wat. En tegelijk wil ik helemaal niet daarheen."
    Ik knik zachtjes en zucht zachtjes.
    "Waarom zouden ze jou daarmee het vliegtuig niet in laten?" vraag ik met een klein lachje. "Iedereen mag het vliegtuig in, wat je ook mankeert."
    Ik haal nogmaals mijn hand door mijn haren en kijk haar weer aan.
    "Maar waarom wil je er niet heen dan?" vraag ik dan iets serieuzer. "Is daar iets gebeurd?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Nee, jij moet hier blijven. Hoe laat is het eigenlijk?"
    Ik haal mijn pols omhoog om te kijken naar mijn horloge, tot ik besef dat ik er geen aan heb. Ik grinnik even.
    "Ik weet het niet," antwoord ik. "Het kan net zo goed middagpauze zijn."
    Ik kijk even naar buiten in de hoop dat ik aan de stand van de zon kan zien hoe laat het is. Als ik besef dat ik helemaal geen Romein of boer ben, moet ik lachen om mezelf.
    "Ik weet het niet," zeg ik nog een keer.

Irial

"Pestkop."
    Ik knik heftig terwijl Kyle me kust. Ik kan hem niet tegen spreken, ik vind het namelijk veel te leuk om hem te plagen.
    "En toch hou je van me," grinnik ik als hij me aankijkt.
    Dit keer laat ik mijn handen heel bewust naar zijn kont zakken en knijp er even in. Ondeugend kijk ik hem aan.
    "En nu?" vraag ik fluisterend.
    Ik druk nog snel een kusje op haar lippen.

Charlotte

"Waarom zouden ze jou daarmee het vliegtuig niet in laten? Iedereen mag het vliegtuig in, wat je ook mankeert. Maar waarom wil je er niet heen dan? Is daar iets gebeurd?"
    Bij zijn eerste opmerking verschijnt er een haast onzichtbare glimlach op mijn gezicht. In een andere situatie zou ik er om gelachen hebben. Ik schud zachtjes mijn hoofd.
    "Het is gewoon, ik weet wat Mary nu doormaakt. Ze heeft ook geen afscheid kunnen nemen enzo... En, ik ben naar geen enkele begrafenis geweest sinds die van mijn ouders. Ik heb gewoon zo'n schrik dat alles weer naar boven zal komen omdat het zo'n gelijkaardige situatie is." Ik zucht even en haal een hand door mijn haren.
    "Is dat egoïstisch van me?" vraag ik stilletjes.
    Wat een stomme vraag, natuurlijk is het dat. Het hoort nu niet om mij te draaien, maar om haar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ik weet het niet. Het kan net zo goed middagpauze zijn. Ik weet het niet."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Middagpauze is onmogelijk."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik heb namelijk nog geen honger."
    Ik grinnik even en neem zijn hand vast.
    "We kunnen altijd gewoon bij Glee kijken, en dan zien we wel."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Kyle is vanaf zijn geboorte al een jongen. xd Sorry zie haar staan :P]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Het is gewoon, ik weet wat Mary nu doormaakt. Ze heeft ook geen afscheid kunnen nemen enzo... En, ik ben naar geen enkele begrafenis geweest sinds die van mijn ouders. Ik heb gewoon zo'n schrik dat alles weer naar boven zal komen omdat het zo'n gelijkaardige situatie is. Is dat egoïstisch van me?"
    Geruststellend kijk ik haar aan.
    "Een beetje," zeg ik met een klein lachje. "Maar het is te begrijpen. Voor jou is het ook moeilijk en ik denk dat Mary zich dat ook wel beseft."
    Voorzichtig zet ik weer voort met mijn krukken.
    "We gaan iets leuks doen," zeg ik zachtjes. "Om je op te vrolijken."

[Ja, ik ben even te lui om het aan te passen :')]

Arion

"Middagpauze is onmogelijk. Ik heb namelijk nog geen honger. We kunnen altijd gewoon bij Glee kijken, en dan zien we wel."
    Ik knik even en trek haar achter me aan naar het lokaal. Ik weet niet of we daar veel wijzer van zullen worden, gezien er daarnet op ons na niemand in het lokaal was.
    "Nog een hele dag les? Ik sterf nu al," mompel ik.
    En ik heb niet eens alle lessen met haar samen. School is zo oneerlijk. Liever zou ik het overslaan en een carrière als hockeyspeler beginnen.

Charlotte

"Een beetje. Maar het is te begrijpen. Voor jou is het ook moeilijk en ik denk dat Mary zich dat ook wel beseft. We gaan iets leuks doen. Om je op te vrolijken."
    Dit keer moet ik wel zachtjes lachen. Ik kijk van mijn arm naar zijn been en schud mijn hoofd voor ik hem aankijk.
    "Oh, wat had je in gedachten? Twister?"
    Ik rol even met mijn ogen en glimlach zachtjes. Ik ben benieuwd wat hij in gedachten heeft dat zowel haalbaar is met een gebroken been als met een gebroken arm. Mijn eigen creativiteit laat me namelijk even in de steek. Vragend kijk ik hem aan. Laat maar horen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Oh, wat had je in gedachten? Twister?"
    Bedenkelijk kijk ik voor me uit.
    "Eigenlijk wel," grap ik. "Nee, ik dacht meer aan koken. Ik ga voor jou koken en jij kan lekker uitrusten. Je mag sowieso nog niets met die arm van je."
    Ik schud met mijn hoofd. Het is nou niet echt mijn beste idee ooit maar het is iets. Ik kan haar ook niet zo laten.
    "Lijkt je dat wat? Of is twisten toch aantrekkelijker?"

Kyle

"En toch hou je van me."
    Ik knik naar Irial. Ik voel zijn handen naar mijn kont zakken en hij knijpt erin. Ik zie hem me ondeugend aankijken.
    "En nu?" Fluistert hij.
    Ik zeg niets en verplaats mijn lippen naar zijn hals en geef hem daar kleine kusjes. Zachtjes bijt ik even in zijn hals en geef dan weer kusjes.
    "Het is waar, ik hou van je." fluister ik tegen zijn huid en verplaats mijn lippen weer naar de zijne.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Nog een hele dag les? Ik sterf nu al."
    Lachend loop ik achter hem aan.
    "Ja, die kans is groot. En dan is er morgen nog een schooldag."
    Ik bijt even op mijn lip.
    "En dan zie ik je vier dagen niet."
    God, ik weet nu al dat ik hem ga missen. Zo ontzettend hard.

Charlotte

"Eigenlijk wel. Nee, ik dacht meer aan koken. Ik ga voor jou koken en jij kan lekker uitrusten. Je mag sowieso nog niets met die arm van je. Lijkt je dat wat? Of is twisten toch aantrekkelijker?"
    Ik slik een opmerking weg als het in me opkomt dat ik me betutteld voel. Daar heb ik een bloedhekel aan. Hij probeert alleen maar aardig te zijn, dus ik moet niet gaan snauwen.
    "Nou, volgens mij maak jij meer kans om te winnen, en ik kan niet tegen mijn verlies," zeg ik met een schamper lachje. "Dus geen Twister. En koken lijkt me leuk, op voorwaarde dat ik mag helpen. Al is het maar messen en eten aangeven ofzo," voeg ik er aan toe.
    Ik kan niet goed stilzitten, heb ik nog nooit gekund.

Irial

Ik kreun zachtjes als hij me in mijn hals kust en bijt.
    "Het is waar, ik hou van je," fluistert hij voor hij me weer kust.
    Voor ik mezelf kan tegen houden, druk ik hem dichter tegen me aan. Mijn kruis schuurt even langs het zijne, waardoor er een zucht over mijn lippen rolt.
    "Geen antwoord?" fluister ik.
    Ik bijt speels even op zijn onderlip.

Arion

"Ja, die kans is groot. En dan is er morgen nog een schooldag. En dan zie ik je vier dagen niet."
    Ik trek haar weer naar me toe en hou haar dicht tegen me aan.
    "Ik ga je ook missen, babe," zeg ik zachtjes.
    Ik zucht even. Ik zou haar liever hier houden, maar dat is niet eerlijk tegenover haar en tegenover haar familie. Ze moet afscheid kunnen nemen, daar ben ik nog steeds van overtuigd.
    "En ik weet zeker dat Charlotte je goed zal troosten."

[Ik ben eventjes weg ^^]

Mary

"Ik ga je ook missen, babe. En ik weet zeker dat Charlotte je goed zal troosten."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik hoop maar dat ze zichzelf sterk houdt, al dat gedoe met Michael en weet ik veel wat."
    Zuchtend leg ik mijn armen om hem heen en laat mijn hoofd even tegen zijn borst leunen.
    "Ik wou dat jullie allebei meekonden."

Michael

"Nou, volgens mij maak jij meer kans om te winnen, en ik kan niet tegen mijn verlies. Dus geen Twister. En koken lijkt me leuk, op voorwaarde dat ik mag helpen. Al is het maar messen en eten aangeven ofzo."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Deal," lach ik. "En wat wil je dan eten?"
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat zij lekker vind, behalve pasta dan maar dat is wat afgezaagd. Het blijft een slecht idee, koken. Duf eigenlijk maar zoveel anders kunnen we nu niet.

Arion

"Ik hoop maar dat ze zichzelf sterk houdt, al dat gedoe met Michael en weet ik veel wat. Ik wou dat jullie allebei meekonden."
    Ik knik zachtjes en kus haar kruin. Troostend streel ik haar haren.
    "Ik weet het, Mary," zeg ik rustig. "Maar het is maar vier dagen."
    Ik leg voorzichtig een vinger onder haar kin om die zo op te tillen. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare.
    "Ik h-"
    Ik slik even omdat de woorden blijven steken in mijn keel. Ik haat mezelf omdat ik het niet kan uitspreken. Wat is dat toch?

Charlotte

"Deal. En wat wil je dan eten?" vraagt Michael met een lachje.
    Ik zucht even en bijt op mijn onderlip terwijl ik iets probeer te bedenken. Spaghetti heb ik al gegeten vandaag, ik heb geen zin in nog een keer pasta.
    "Aardbeien met chocoladesaus en slagroom?" lach ik. Het is belachelijk simpel en eigenlijk kun je het geen koken noemen, maar iets beters kan ik niet verzinnen.
    "Ik weet het niet," grinnik ik. "Kunnen we geen recept opzoeken? Of ben je eerder het type dat vanalles bij elkaar gooit gewoon omdat het lekker lijkt?" vraag ik zacht.

Mary

"Ik weet het, Mary. Maar het is maar vier dagen."
    Zuchtend knik ik.
    "Ja, maar vier dagen. Maar het worden 4 zware dagen, emotioneel dan."
    Zacht kus ik hem terug.
    "Ik h-"
    Ik frons even en kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Sorry, die miste ik. Wat zei je?"