• © Copyright Dracy
    60

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Gaan we het over mijn gemoedstoestand hebben? Want dat is niet nodig. Het is prima. Alles goed. Ga je mee naar buiten? Ik stik van deze geur."
    Ik kijk verbaasd toe hoe hij naar de deur strompelt. Ik ga ook recht staan en hou mijn hand tegen de muur als ik weer begin te duizelen. Ik neem enkele seconden om te bekomen en ga dan achter hem aan.
    "Michael, niet- Ik- Ik had moeten uitkijken," zeg ik stil als we uit de wachtkamer zijn.
    Ik steek mijn hand in mijn zak voor ik hem kan aanraken. Ik voel mijn tas van mijn schouder glijden en wil die met mijn linkerhand tegen houden, maar besef pas te laat dat ik niet kan. Ik doe mijn best niet al te hard te jammeren als ze met een luide plof op de grond terecht komt en er een pijnscheut door mijn arm schiet. Ik zucht en ga op mijn knieën zitten om met mijn rechterhand alles dat uit mijn tas gevallen is er weer in te stoppen. Mijn pak sigaretten steek ik in mijn mond terwijl ik zo goed en kwaad mogelijk mijn tas weer over mijn schouder leg. Ik staar naar de grond als ik Michael weer volg. Ik hou mijn pakje sigaretten gewoon in mijn hand tot we buiten zijn.
    "Stoort het je?" vraag ik eerst aan hem.

Irial

Ik onderdreuk een kreet van genot als Kyle zijn nagels in mijn rug zet. En maar goed ook, want mijn hart houdt er even mee op als er iemand op de deur klopt. Met een krop in mijn keel kijk ik Kyle aan.
    Ik leg een vinger op mijn mond als teken dat hij stil moet zijn. Ik glijd uit hem en doe snel het condoom uit. Ik raap zijn kleren samen en stop ze in zijn handen waarop ik geruisloos die van mij begin aan te trekken.
    Als ik even Kyle's blik vang, wijs ik naar het raam.
    Ik weet namelijk zeker dat ik me er niet uit kan lullen als ze me met mijn vriendje in een leeg lokaal betrappen dat ook nog een keer op slot is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Ik krijg mijn kleren in mijn handen en trek ze aan.
    Ik kijk naar Irial en hij wijst naar het raam.
    De deurkruk gaat even op en neer en ik slaak een kreetje, meteen sla ik mijn hand voor mijn mond.
    Ik pak Irials hand en trek hem mee naar het raam, met trillende handen probeer ik hem te openen, na even prutsen lukt het, de ramen gaan zwaar open en ik krijg hem niet van zijn plek.
    Ik kijk Irial aan met een blik van 'help me.'

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

Het duurt even voordat ze achter me aankomt. Ik minder mijn toch al lage tempo.
    "Michael, niet- Ik- Ik had moeten uitkijken."
    Zachtjes schud ik mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik zachtjes. "Ik had het nooit mogen zeggen, zelfs als ik het meende. Ik had je niet zo kwaad mogen laten gaan. Daar komen problemen van."
    Achter me hoor ik haar zachtjes jammeren. Met een ruk draai ik me om en ik zie de tas op de grond lippen. Ze stopt met haar gezonde arm al haar spullen weer terug in haar tas. Met een mengeling van bezorgdheid en schuldgevoel kijk ik haar aan.
    "Geef maar," zeg ik zachtjes. "Ik neem hem wel. Je mag het niet dragen."
    Ze steek een sigret op en loopt weer achter me aan.
    "Stoort het je?" vraag ze als we buiten staan.
    Zachtjes schud ik mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik met een kleine glimlach. "Als ik er ook één mag."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

Ik zie de blik in Kyle's ogen en duw hem voorzichtig uit de weg. Ik grinnik even als ik merk dat het raam helemaal niet zo moeilijk open gaat, maar besluit het niet te laten merken en doe alsof het me ook enige moeite kost. Ik hou het raam voor hem open en knik met mijn hoofd naar buiten.
    "Jij eerst," zeg ik zonder geluid.
    Ik druk een stil kusje op zijn voorhoofd en glimlach.
    Ondertussen giert de adrenaline door mijn lijf.

Charlotte

"Nee. Als ik er ook één mag."
    Blij dat hij glimlacht, al is het nog zo klein, steek ik mijn pakje sigaretten naar hem uit. Het duurt even voor ik met één hand mijn sigaret aan krijg en als ik lach omdat ik bijna scheel moet kijken, valt ze haast uit mijn mond. Gelukkig lukt het net.
    "Ik kan heus zelf mijn tas wel dragen, ik heb twee armen weet je," zeg ik zacht. Ik neem een trekje van mijn sigaret en inhaleer diep. Het voelt lekker. Het is een beetje als seks; vies maar je wilt steeds weer.
    "Ik heb ook dingen gezegd die ik beter voor mezelf gehouden had," zeg ik stilletjes. "En ik had ook rustig kunnen zeggen dat ik liever gehad had dat je me in het begin van de dag gezegd had hoe het zit."
    Ik maak geen specifieke excuses, sommige dingen meende ik namelijk wel. En die klap, dat was misschien geen slimme zet, maar daar kan ik ook niks aan veranderen nu en eerlijk gezegd heb ik er niet eens spijt van. Op dat moment voelde het juist aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial duwt me voorzichtig opzij en opent het raam.
    Hij knikt met zijn hoofd richitng buiten.
    "Jij eerst." Zegt hij zonder geluid.
    Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en glimlacht. Ik glimlach kleintjes terug.
    Ik ga in het venster zitten waarna ik mezelf naar buiten laat glijden.
    "Kom." Zeg ik dan en kijk naar Irial.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik kijk toe hoe Kyle naar buiten kruipt.
    "Kom."
    Ik knik even en moet me inhouden niet in lachen uit te barsten. Me niet opjagen, kleine. Ik moet me even in een bocht wringen om buiten te komen en tegelijk het raam open te houden, maar uiteindelijk lukt het me toch. Ik breng het raam zo stil mogelijk naar beneden en als het dicht is, neem ik Kyle bij de hand. Lachend ren ik samen met hem weg.
    Als we op een grasplein zijn, laat ik me neerploffen en trek hem met me mee.
    "Nou, als je nog een keer een idee hebt," lach ik.

Michael

Met een kleine glimlach neem ik het pakje aan. Zorgvuldig haal ik er één sigaret uit en ik steek hem in mijn mond. Voorzichtig steek ik hem aan en inhalleer diep. Genietend sluit ik mijn ogen en ik laat de rook via mijn mond ontsnappen.
    "Ik kan heus zelf mijn tas wel dragen, ik heb twee armen weet je."
    Ik wil haar tegen spreken. Ze mag hem niet dragen, niet van mij. Als je ene arm gebroken is kan je de ander toch niet belasten? Dat is toch niet gezond? Iets wat betwijfelend bijt ik op mijn onderlip. Voordat ik tegen haar in kan gaan, gaat ze zelf door.
    "Ik heb ook dingen gezegd die ik beter voor mezelf gehouden had. En ik had ook rustig kunnen zeggen dat ik liever gehad had dat je me in het begin van de dag gezegd had hoe het zit."
    Ik knik zachtjes en bijt op mijn onderlip. Ergens wat het wel opluchtend. Even kijk ik op.
    "Misschien was het wel beter zo," zeg ik zachtjes. "Gewoon zeggen wat we vinden. Gewoon eerlijk."

Charlotte

"Misschien was het wel beter zo. Gewoon zeggen wat we vinden. Gewoon eerlijk."
    Ik blaas de rook die ik net geïnhaleerd had uit en staar even naar mijn voeten. Het steekt even dat hij zich niet meer kan herinneren wat ik hem voor zijn sprong verteld heb, dat hij pas de tweede jongen is waarmee ik uit eigen wil naar bed geweest ben. Ik tik een keer tegen mijn sigaret waardoor er wat as op de grond valt. Voorzichtig kijk ik hem aan.
    "Dus je vind me echt een slet?" vraag ik zo kalm mogelijk.
    Ik neem me voor mijn mond te houden en hem te laten antwoorden tot hij uitgepraat is. Daarna kan ik hem wel vertellen hoe ik het zelf zie.
    Ik neem nog een flinke hijs van mijn sigaret.

Michael

"Dus je vind me echt een slet?"
    Ik slik zachtjes en kijk naar recht aan. Ik probeer de woorden op de juiste manier te formuleren. Op de goede manier te zoeken. Even maak ik mijn lippen vochtig.
    "Euh," begin ik niet al te intelligent. "Een soort van. Ik vond je een slet. Je kledij enzo."
    Ik weet ook wel dat het geen goede redenen zijn. Dat het misschien niet helemaal goed is.
    "En jij?" vraag ik zachtjes. "Vind je ook dat ik een Bootycall maak?"
    Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en inhaleer diep. Ik zuig even op mijn lip terwijl ik de sigaret op mijn vinger laat balanceren.

Kyle

Irial klimt naar buiten en laat het raam dicht zakken.
    Ik lachte zachtjes om hoe het eruit zag hoe hij naar buiten klom.
    Hij pakt mijn hand en trekt me lachend mee.
    We komen bij het grasveldje en Irial trekt me mee naar beneden op het gras.
    "Nou, als je nog een keer een idee hebt." Lacht Irial.
    Ik lach even.
    "Eigenlijk trok jíj míj het lokaal mee in hé." Grinnik ik en pak zijn hand vast.
    Ik kijk hem aan en ga op mijn zij liggen. "We zijn echt net op tijd weg volgens mij." Lach ik.
    Mijn hart klopt nog steeds hevig, van het rennen maar ook van de adrenalineboost.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Euh. Een soort van. Ik vond je een slet. Je kledij enzo. En jij? Vind je ook dat ik een Bootycall maak?"
    Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem vragend aan. Ik schud mijn hoofd zo lichtjes dat het bijna niet te zien is. Mijn schouders gaan een kleine centimeter omhoog.
    "Dus... ik ben een slet vanwege mijn kleren?" vraag ik niet-begrijpend. Ik had vanochtend niet eens een gedecolteerde top aan of een kleedje dat net mijn kont bedekte. Er lopen aardig wat meiden rond op school met beide daarvan en dan ben ik een slet? Ik flirt niet met, of toch niet bewust, met elke jongen die ik tegen kom, niet meer. En ik neem niet elk weekend een ander mee mijn bed in. Ik heb geen idee waarom hij me een slet zou kunnen vinden. Oké, met hem flirt ik, maar dat is eerder uit gewoonte en ik probeer er ook helemaal niks mee te bereiken anders dan hem te laten lachen.
    "Geef je me ongelijk? Bij mijn weten heb je geen vriendin, maar aan de grijns op je gezicht toen je op het terras dat smsje las kon ik ongeveer wel opmaken wat er precies in dat bericht stond."
    Ik trek een wenkbrauw op, als uitdaging om me tegen te spreken of een argument te geven dat bewijst dat dat berichtje niks met seks te maken had.

Irial

"Eigenlijk trok jíj míj het lokaal mee in hé. We zijn echt net op tijd weg volgens mij."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Nu zal het nog mijn schuld zijn ook.
    "Hé, jij was degene die er praktisch om smeekte," grinnik ik.
    Als ik merk dat hij op zijn zij gaan liggen is, schuif ik wat dichter tegen hem aan, maar blijf wel op mijn rug liggen, zodat zijn gezicht boven het mijne zweeft. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Maar het gaf wel een kick," voeg ik er met een ondeugende grijns aan toe.
    Ik neem zijn t-shirt vast en trek hem wat naar me toe zodat ik hem een kusje kan geven.

Michael

"Dus... ik ben een slet vanwege mijn kleren?"
    Ik draai met mijn ogen.
    "Moet ik mijn mening verantwoorden?" vraag ik rustig. "Jij vraagt of ik dat vind en ik vind dat. Klaar."
    Ik gooi mijn sigaret op de grond en trap hem uit.
    "Geef je me ongelijk? Bij mijn weten heb je geen vriendin, maar aan de grijns op je gezicht toen je op het terras dat smsje las kon ik ongeveer wel opmaken wat er precies in dat bericht stond."
    Ik sla mijn ogen neer. Zachtjes knik ik.
    "Sorry," zeg ik zachtjes. "I-ik wil wel zonder maar-."
    Ik stop mijn zin om mijn woorden te zoeken. Woorden die ik niet kan vinden. Moet ik dit verantwoorden? Misschien is het beter ook. Eerlijk gezegd wil ik het ook helemaal niet. Het is een afleiding maar de one-nightstands hoef ik niet eens meer. Ik wil ze niet meer. Even stop ik met lopen en ik kijk Charlotte aan.
    "Ik wil helemaal niet zo zijn."

Kyle

"Hé, jij was degene die er praktisch om smeekte." Grinnikt Irial.
    Ik knikte en haalde lachend even mijn schouders op.
    It's true.
    Irial schuift wat dichter tegen me aan en mijn gezicht hangt boven het zijne.
    "Maar het gaf wel een kick." Voegt hij er met een ondeugende grijns aantoe.
    Weer knikte ik. Hij pakt mijn t-shirt beet en trekt me naar zich toe en geeft me een kusje. Ik geef hem een kusje terug en kijk hem verlieft in de ogen.
    "Jammer dat we het niet af hebben gemaakt." Zeg ik en ga op hem liggen.
    Ik haal mijn hand even door zijn haar en glimlach naar hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik besluit die eerste opmerking te negeren. Ja, verantwoording zou fijn zijn want ik snap er helemaal niks van.
    "Sorry," zeg ik zachtjes. "I-ik wil wel zonder maar- Ik wil helemaal niet zo zijn."
    Ik kijk hem voorzichtig aan en ril even als zijn blik de mijne ontmoet. Ik kijk weer voor me uit en bijt zachtjes op mijn onderlip terwijl ik naar een gepaste reactie zoek. Ik trek nog een keer van mijn sigaret. Ik kijk hem opnieuw aan en haal mijn schouders rustig op.
    "Niemand dwingt je," zeg ik rustig. "En niemand verbiedt het je," probeer ik hem -waarschijnlijk tevergeefs- gerust te stellen. "Hoe wil je dan wel zijn?" vraag ik zachtjes.
    Nu is het even niet het moment om hem er op te wijzen dat ik geen slet ben, ondanks het feit dat mijn kleren blijkbaar die indruk bij hem wekken.

Irial

"Jammer dat we het niet af hebben gemaakt," zegt Kyle terwijl hij op me komt liggen. Ik laat mijn armen om zijn middel glijden en glimlach als hij een hand door mijn haar haalt.
    "Heel jammer," beaam ik.
    Ik druk mijn lippen op die van hem en druk hem stevig tegen me aan. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en grijns tegen zijn lippen aan.
    "Dat vluchten was namelijk best ook wel opwindend," fluister ik.

Kyle

Irials armen gaan om mijn middel.
    "Heel jammer." Zegt hij dan.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne, trekt me stevig tegen zich aan en bijt zacht op mijn onderlip waarna hij tegen mijn lippen aan grijnst.
    "Dat vluchten was namelijk best ook wel opwindend." Fluistert hij dan.
    Ik knik.
    "Daar heb je een punt." Fluister ik terug en druk mijn lippen weer op die van hem ik lik even over zijn lippen.
    Ik leg mijn ene hand op zijn wang en de ander tussen ons in op zijn borstkas. Ik houd van hem.

Ich liebe dich 27.12.23