• © Copyright Dracy
    60
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 15:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Water is prima," hoor ik vanuit de woonkamer en al niet lang daarna hoor ik de kreet dat ze de film heeft gevonden.
    Met een klein lachje schenk ik ook een tweede glas water in. Één voor één breng ik ze naar de woonkamer. Voorzichtig laat ik me weer in de zetel zakken en leg mijn benen weer op het tafeltje.
    "Ik ben benieuwd naar je mooie man," grinnik ik zachtjes.
    Uitnodigend klop ik naast me op de bank.
    "Kom, anders krijg je een houten kont en dat moet je niet hebben hoor."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Alleen al omdat hij zo leuk lacht, zou ik hem blijven porren.
    "Unfair," zegt hij terwijl hij een hand op mijn arm legt. Ik laat mijn hand dus maar braafjes op zijn zij liggen. Verliefd staar ik hem in de ogen.
    "Niks aan te doen," zeg ik met een klein lachje.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne.
    Mijn hand glijdt naar zijn pols en ik laat mijn vingers spelen met de armband die ik hem gegeven heb.

    Arion

    "Goed dan, Arion. Zolang jij het maar bent."
    Ik druk mijn wang steviger tegen haar hand aan zodra ik die daar voel. Pas nu merk ik hoe warm we het beiden hebben. Toch zou ik voor geen geld ter wereld bij de haard weg willen. Ik geniet van haar kus en beantwoord hem met heel wat liefde. Er raast vanalles door mijn lijf, niet alleen zenuwen. En ik weet niet wat het allemaal is.
    Voorzichtig laat ik mijn hand over haar hele lichaam glijden, ontdekkend.
    "Mary?" zeg ik zachtjes, niet wetend wat de volgende stap precies moet zijn.
    In afwachting van een antwoord, zet ik mijn lippen in haar hals om er zachte kusjes te plaatsen.

    Charlotte

    "Ik ben benieuwd naar je mooie man. Kom, anders krijg je een houten kont en dat moet je niet hebben hoor."
    Ik aarzel even als hij naast zich op de bank slaat. Ik barst in lachen uit om die laatste zin en besluit dan toch maar gewoon naast hem te zitten. Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, hoef ik niet. Lijkt me lastig om nog leuke broeken te vinden. Beetje hard als je er op slaat ook," grinnik. Ik moet nog even lachen als ik me inbeeld dat iemand's kont een "pok" geluidje zou maken als je er een klets tegen geeft, in plaats van het gewoonlijke geluid.
    Ik neem de afstandsbediening en druk op "play".
    Ik ga opnieuw zitten zoals ik net zat en kijk vol spanning. Eens benieuwd of Hugh Jackman de moeite die mijn zenuwen zullen doorstaan waard is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik ril onder zijn aanrakingen. Overal waar zijn hand glijdt, lijkt hij brandmerken, tintelingen achter te laten, en ik ken geen fijner gevoel.
    "Mary?"
    Ik open mijn ogen en kijk hem aan.
    "Ja?" vraag ik schor.
    Ik kreun zacht wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel en bijt op mijn lip. De zenuwen beginnen weer te spelen, en ik kijk hem aan. Ik heb een vermoeden voor wat er nu aankomt, maar het lijkt me zo dom het gewoonweg te vragen. 'Gaan we nu seks hebben?' Wat denkt hij dan wel niet van me? Ik druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "Ik ben er klaar voor," fluister ik zacht en kijk hem verliefd aan. Dit moment is perfect, alsof het helemaal zo hoort.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik ben er klaar voor," fluistert ze na een zacht gekreun.
    Ik kijk haar nog even aarzelend aan, maar als ik de verliefde blik in haar ogen zie ben ik helemaal gewonnen.
    Ik werk, met heel wat meer gemak dan mijn broek, mijn boxer uit en ga opnieuw tussen haar benen liggen.
    "Als het pijn doet, dan stop ik," zeg ik zachtjes. "Het hoeft niet perse nu."
    Ik druk mijn lippen teder op de hare terwijl ik heel langzaam bij haar binnendring. Af en toe hou ik even een pauze zodat ze kan wennen. Ik laat haar lippen los en kijk haar ietwat bezorgd aan. Zelfs nu voel ik me al wat duizelig. Ik heb het idee dat mijn uitspraak van vanochtend wel eens heel verkeerd zou kunnen zijn.

    [Ik ga ook mijn bedje opzoeken ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Niks aan te doen." Zegt Irial met klein lachje. Ik viel zijn lippen op de mijne, zacht kus ik hem terug.
    Zijn hand merk ik bij mijn pols, en hij speelt met het bandje dat ik van hem gehad heb.
    Ik kruip wat dichter tegen Irial aan, ondertussen kus ik hem zachter terwijl ik mijn ogen sluit en er helemaal in op ga. Ik zucht een keer verliefd.
    Dit soort momenten mogen van mij eeuwig door blijven gaan.
    Ik breek de kus langzaam af en kijk Irial aan, ik glimlach en omhels hem dan uit het niet.
    "Ik wil je nooit kwijt." Zeg ik terwijl ik hem nog omhels, op hoe je dat op de liggende manier doet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik kijk nerveus toe hoe hij zijn boxer uitwerkt en weer gaat liggen.
    "Als het pijn doet, dan stop ik. Het hoeft niet perse nu."
    Ik knik zacht en sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen op de mijne voel. Ik voel hoe hij me langzaam binnendringt, en houd mijn adem enkele seconden in. Het eerste gevoel is een beetje vreemd, maar al gauw voelt het fijn. Heel fijn zelfs. Ik open mijn ogen wanneer hij mijn lippen loslaat en kijk hem glimlachend aan.
    "Doe maar," fluister ik zacht.
    Gelukkig ben ik vrij opgewonden, waardoor het vrij gemakkelijk gaat. Ik leg mijn handen op zijn bovenarmen en druk zacht mijn lippen op de zijne. Voorzichtig leg ik mijn benen ietwat om zijn middel, om hem ervan te verzekeren dat het geen pijn doet. Nu toch niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Verveel me, zit in Engels maar we kijken een film die ik al 5 keer gezien heb. -,-" Gelukkig zo pauzem:) en dan Lbb... Techniek...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik moet opnieuw lachen als Kyle me even aankijkt en dan enthousiast omhelst. "Ik wil je nooit kwijt."
    Tevreden neem ik hem in mijn armen. Ik draai ons een beetje om zodat hij weer bovenop me komt te liggen. Ligt makkelijker zo, vind ik zelf. Ik druk een vluchtig kusje op zijn lippen en grinnik even.
    "Mooi zo, want ik ga helemaal nergens heen," zeg ik met een klein lachje. Ik meen het wel. Ik zou verloren zijn zonder hem nu. Ik streel zijn wang en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Het spijt me zo, dat ik je ooit afgewezen heb," fluister ik oprecht.

    Arion

    "Doe maar," fluistert Mary.
    Ik laat me volledig naar binnen glijden, zonder bruut te worden. Er ontsnapt me een klein kreuntje, net wanneer ze haar lippen op de mijne drukt. Maar al te graag kus ik haar terug. Ik schrik even, als ik haar benen om mijn middel voel, maar besef dan dat het hoogstwaarschijnlijk een aanmoediging moet zijn. Ik moet even zoeken, maar uiteindelijk heb ik dan toch een aangenaam tempo gevonden om mijn heupen te bewegen. Ik kijk even naar Mary om haar reactie te peilen. Verder zorg ik ervoor dat ik alles heel secuur doe. Haar genot primeert nu even voor mij.
    Als ik merk dat ik genoeg stabiliteit heb, laat ik opnieuw één hand tussen haar benen glijden om ondertussen haar nog wat meer te stimuleren.
    "Je bent zo warm," fluister ik opgewonden tegen haar lippen aan.
    Ik druk de mijne zachtjes op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Nee, hoef ik niet. Lijkt me lastig om nog leuke broeken te vinden. Beetje hard als je er op slaat ook."
    Ik grinnik zachtjes en schuif een stukje opzij wanneer ze naast me komt zitten zodat ze de ruimte heeft. Met een half oog kijk ik naar de film terwijl ik iets onderuit zak. Echt benieuwd naar de film ben ik niet maar met alle moeite probeer ik mijn ogen op het scherm te richten. Het fijne aan actiefilms is dat je het verhaal nooit zo erg hoeft te volgen. Je kan er makkelijk invallen en meteen begrijpen waar het over gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Wanneer hij volledig naar binnen glijdt, doet het heel even pijn en ik bijt op mijn lip om het even te compenseren. De pijn ebt al gauw weer weg en het genot neemt over. Ik houd mijn adem in wanneer hij zijn hand tussen mijn benen brengt.
    "Je bent zo warm."
    Ik kijk hem aan, en kan een lachje niet onderdrukken. Liefdevol kus ik hem terug.
    "Jouw schuld," weet ik fluisterend uit te brengen.
    Een kreun verlaat mijn lippen en ik sluit mijn ogen weer. Ik ga op de tast op zoek naar zijn hand die tussen mijn benen ligt.
    "Die heb je daar niet nodig," fluister ik met een lachje.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne, en kan me geen mooier moment voorstellen dan dit. Niet alleen om de seks, maar de sfeer, de gevoelens, alles past mooi bij elkaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Mijn ogen gaan wijdopen als nog geen vijf minuten in de film de eerste man al vermoord wordt. Waarom wilde ik deze film ook alweer zien? Toch sluit ik mijn ogen niet. Ik vind het best spannend. Ik hou mijn hoofd wat schuin, alsof ik Hugh, wie de knappe Logan speelt zo beter kan zien. Bakkebaarden, nooit gedacht dat ik er wat aan zou vinden, maar blijkbaar dus wel.
    Op een gegeven moment schrik ik zo hard dat ik even een sprongetje maak. Ik verberg mijn gezicht even tussen mijn knieën voor ik verder durf kijken. Daar heb je t al. Ik ben echt een held op sokken.

    Arion

    Ik voel haar hand op de mijne en kijk haar vragend aan.
    "Die heb je daar niet nodig," fluistert ze.
    Ik lach zachtjes tegen haar lippen aan als ze me kust. Ik laat mijn hand op en neer glijden langs haar lichaam. Ik weet niet precies waarom, maar ik lijk ze niet stil te kunnen houden. Uiteindelijk breng ik mijn hand naar haar borst om die zachtjes te masseren.
    "Hier dan?" fluister ik met een klein lachje tegen haar lippen aan.
    Ik geef haar een noemenswaardig aantal kleine kusjes. Ze maken telkens zo'n heerlijk smakgeluidje.
    De rillingen lopen over mijn rug en mijn hele lichaam tintelt. Ik vraag me even af waarom ik hiermee zo lang gewacht heb, maar als ik Mary onder me zie liggen, dan weet ik het. Ik heb gewacht op iemand als haar, iemand die me me zo geweldig laat voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Zijn hand laat mijn hele lichaam tintelen wanneer hij over mijn huid streelt.
    "Hier dan?"
    Ik giechel even, mede door zijn kusjes en knik.
    "Ja, daar dan."
    Er ontsnapt weer een kreun uit mijn mond en onbewust klem ik mijn benen iets steviger om hem heen, om hem dieper in me te voelen. Wanneer hij langs mijn gevoelige plekje wrijft, ril ik telkens en kreun ik, hoewel ik het probeer tegen te houden.
    Ik hoop dat dit moment eeuwig mag duren, maar ik weet dat dat onmogelijk is. Ergens ben ik dankbaar dat ik het nooit eerder heb gedaan. Dit samen met Arion allemaal ontdekken is speciaal, en het voelt goed aan. Het hoort gewoon zo.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Lachend kijk ik op als Charlotte omhoog schiet. Haar gezicht verbergt ze tussen haar knieën. Lachend bijt ik op mijn lip en kijk ik naar haa.
    "Is het echt zo erg?" grinnik ik zachtjes. "Want we kunnen altijd nog een romantische film kijken, een chickflik."
    Ik laat me helemaal onderuit zakken zodat ik het beelscherm nog maar net kan zien. Mijn ogen volgen de bewegingen weer op het beeld. Eerlijk gezegd, echt een slechte film is het niet. Langzaam haal ik een hand door mijn haren en ik span mijn beenspieren heel even aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ja, daar dan."
    Er schiet een elektrische stoot door mijn onderbuik als ze haar benen om me heen klemt. Een kreun verlaat mijn mond.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me een kusje geeft en staar in haar mooie kijkers. Als mijn opwinding toe neemt, moet ik tegen mijn wil in even mijn ogen sluiten. Ik leg mijn gezicht in haar hals en druk er kleine kusjes. Ik hoop maar dat ik het nog even uithoud, want ik heb geen zin om er nu al een eind aan te laten komen. Ik geniet er echt van.
    "Mary," zucht ik tegen haar zachte huid aan.

    Charlotte

    "Is het echt zo erg? Want we kunnen altijd nog een romantische film kijken, een chickflik."
    Ik haal mijn aandacht even van het scherm af en kijk naar Michael. Lachend steek ik mijn tong uit.
    "Een chickflick, ik knijp nog liever om de vijf minuten mijn ogen dicht dan dat ik naar die romantische rommel kijk," lach ik.
    Nee, meestal kijk ik naar komedies. Er blijft ook niet veel over tussen wat ik durf en wil kijken. Ik hou niet van typische meidenfilms, met hun zoetsappige eindes die je in het echte leven nooit tegen komt, waar de mannen altijd knap zijn en je een hele wereld beloven, waar de vrouwen bijna perfect zijn en door iedereen aanbeden worden. Bah. Nee, bedankt.
    Ik richt mijn ogen weer op het scherm en grinnik als er net een ietwat romantisch stuk komt. Nou, dat haalt mijn argument even mooi onderuit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.