• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

The universal language of art.

[Wauw, wat is er veel gebeurt. Ffkes een reactie, en dan moet ik al weer gaan. :3]

Jacky
    'Eindelijk, de camping.' zeg ik tegen Jasper. 'Zullen we dan maar onze tent op gaan zetten, dan hebben we dat maar alvast gedaan.' Ik pak Jasper's hand en loop daarna samen met hem de bus uit. Ik zie dat er al een paar uit de bus zijn. Zoals Austin en Felicia. Ze staan keihard te lachen met zijn tweeën, en het ziet er naar uit dat het iets wordt tussen die twee. Ik herkende het, dat het zo snel iets kan zijn. Ik pakte mijn koffer uit het laadruimte en ook een tent. En samen met Jasper liep ik naar een plek toe.
    'Deze camping... het is alsof het al jaren leeg heeft gestaan. En het ziet er heel anders uit dan in de brochure.' beter gezegd, het was gewoon een afgelebberde versie van uit de brochure.
    'Oke... Laten we er maar het beste van maken hè?' zeg ik glimlachend tegen Jasper.
    'Ik kan gelukkig Spaans, en tenten opzetten dus dat samen moet wel lukken. Kun jij ook tenten opzetten?' vraag ik aan Jasper.

[Jaa Anne, dat klopt ;p adios amigos vind ik gewoon leuk zeggen. Ik zeg het ook altijd op school :3 en toevallig, is het Spaans xD]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Brad Josh Bloogerad

Ik zie twee jongens bij een plek staan en pak mijn tas uit de laat ruimte. Ik slinger hem over mijn schouder en pak zijn skateboard. Ik gooi hem iets voor me uit en ga er dan opstaan en rijd naar ze toe. Het ziet er heel uit gestorven uit en ik rem af bij de jongens. Ik pak de brochure uit mijn rugzak en kijk van de camping naar de brochure. Ik zucht en stop de brochure weer terug.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

xIbiMalik schreef:
    Felicia

'Te vaak,' gaf ik toe, 'en ik ben blij dat ik het met jou mag doen.' zei ik verlegen. Ik sloeg mijn armen stevig om hem heen en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas. Daar stonden we dan, we kenden elkaar net een paar daagjes, en blijkbaar bestond liefde op het eerste gezicht dus echt. 'Je bent lief Austin' fluisterde ik uiteindelijk en ik drukte snel een kusje op zijn wang.

[Slaap lekker! Tot morgen.]

Austin

"Ach, weet ik toch" lachte ik vrolijk. Mijn armen krulden om haar middel heen en mijn kin liet ik steunen op haar hoofd. "Het water is echt koud" mompelde ik toen de zoveelste rilling over mijn ruggengraat liep.

Felicia

'Kom.' zei ik toen ik hem los liet en het water uitliep. Ik ging liggen op de grote handdoek die ik toevallig mee had genomen en liet me verwarmen door de zon. 'Ik had eigenlijk nooit gedacht dat het zo zou lopen weetje.. Dat het zo snel kon gaan.' zei ik zachtjes toen ik naar Austin keek.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Austin

Ik knikte begrijpelijk en ging zelf op een handdoek liggen die ik uit mijn tas nam. Ik zette mijn Ray-Ban terug op en keek haar aan door de glazen. "Moest iemand die ik ken zeggen, wat wij nu meemaken zeg maar, dan zou ik ze uitlachen" zei ik eerlijk, "Ik geloofde nooit dat liefde op het eerste zicht bestond, laat staan dat je warme tintelingen krijgt of vlinders". Ik keek even naar de zee en terug naar haar, "Maar dan had je Felicia" grijnsde ik.

Felicia

'BAM, daar was ik en alles veranderde.' zei ik plagend, 'Nee, ik snap wat je bedoelt. Ik ben nog nooit echt...' Even twijfelde ik of ik hem nu al zo eerlijk moest vertellen wat ik voelde en richtte mijn blik naar beneden. 'Verliefd geweest. Totdat jij kwam.' zei ik zo zacht dat hij het nog maar net hoorde. Ik was ook nog nooit verliefd geweest, nooit een vriendje gehad, alleen wat lolletjes tijdens het uitgaan, meer niet. Maar Austin liet me dingen voelen die ik nog nooit gevoeld had en vanaf het moment dat hij net zijn lippen op de mijne had gedrukt wist ik zeker dat hij speciaal was.

Austin

EN BAM, ze deed het weer. Het schattig zijn als ze naar beneden keek, haar onzekerheden, haar eerlijke bekenningen. "Ahw" zei ik. Ik lachte mijn tanden bloot en schoof wat dichter naar haar toe. Ik beet zachtjes op mijn lip en dacht hoe ik het, het beste zou kunnen zeggen. "You're special to Me Felicia, don't forget that".

Felicia

Ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen trok en hoe ik ontzettend erg bloosde. Mijn ogen gleden van zijn ogen naar zijn mond. Hoe hij op zijn lip beet, het was onweerstaanbaar. Het was schattig en sexy tegelijk. 'En jij voor mij Austin.' fluisterde ik zachtjes voordat ik voorzichtig mijn lippen op die van hem drukte. Het moment dat onze lippen elkaar raakte sloegen duizenden kriebels in mijn buik weer op hol en ik glimlachtte voorzichtig met mijn lippen nog steeds op die van hem.

Austin

Ze bloosde. Het, het was te schattig voor woorden, echt waar. Haar zachte lippen plantten zich weer op de mijne. Een vrolijk, warm gevoel overspoelde mijn lichaam. Ik legde mijn hand op haar wang en sloeg mijn andere arm rond haar heen.

Felicia

Voorzichtig ging ik nog wat dichter bij hem liggen en voor even onderbrak ik de kus. 'Wat vertellen we de anderen?' vroeg ik aarzelend. Ik wist niet waar ik aan toe was. Was ik nou met hem, of was dit gewoon voor even? Ik wilde niks liever dan officieel met hem samen zijn, maar ik had geen idee hoe dat voor hem zat. Ik probeerde hem in zijn ogen aan te kijken door onze zonnebrillen heen maar het werkte niet echt.

Austin

Ik liet mijn vingers langs haar wang glijden. "Ze merken vanzelf wel dat er meer is" fluisterde ik zachtjes. Mijn tanden vonden mijn lip weer terwijl ik elk detail van haar gezicht in me opnam. Mijn vingers gleden door haar zwarte haren -die heel zacht aanvoelden-, "Teminste, als je er niets op tegen hebt".

[Megan is FOREVER ALONE]

[ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 16:44 ]

Felicia

Ik schudde mijn hoofd en beet nadenkend op mijn lip toen ik zag hoe hij mijn gezicht uitgebreid bestudeerde. 'Is het interessant?' vroeg ik plagend. Ik was dit niet gewend en ik had absoluut geen idee hoe ik dit allemaal aan moest pakken. Ik wist alleen dat hij de meest speciale jongen was die ik tot nu toe had ontmoet en dat ik niks liever wilde dan met hem zijn.

Austin

"Eigenlijk wel" lachte ik vrolijk. Ik stond op en stak mijn beide handen uit. "Komop, we gaan iets leuks doen" zei ik beslist. Vraag me niet waarom, echt niet. Ik wist niet wat we gingen doen, en waar we dat gingen doen.

[Is er iemand voor Megan ? Ze heeft en geen tentpersoontje en ze heeft niemand om mee te spreken, hoe eenzaam kan je zijn ?]

Jane
    Ik stap de bus uit en til mijn twee grote trolley-koffers uit de bus. Dan begin ik over een hobbelig zandpaadje naar de camping te lopen. Als je dit een camping kan noemen. Waarschijnlijk is dit gewoon een tussenstop. De koffers vallen beide de hele tijd om waardoor ik aldoor moet stoppen om ze rechtop te zetten. Nadat ze voor de zoveelste keer zijn omgevallen geef ik het op. 'Waar zijn sterke jongens als je ze nodig hebt?' roep ik hard. Nu blijven wachten tot er iemand komt.

[Dus, iemand online die hier op inspeeld? ^^]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”