• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    jaimyhoi schreef:
    [Oke, die zit. Maaar... het is niet zo dat ze heel wat afgelebberd hebben, dat niet eens een keer xD Duusss.. ;D maar inderdaad, wat niet is kan nog komen ^^ aangezien Jacky en Felies beide met een jongen in een tent liggen. ;D

    Ik ga trouwens slapen, adios amigos.]


    haha jij zegt echt altijd amigos xd


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    Ik lachtte door Austin's grappige actie. 'Ja, we gaan gewoon een hotel zoeken!' riep ik daarna. 'Dat zou echt een goede oplossing zijn, die stomme tent krijgen we toch niet opgezet.' zei ik en ik beet op mijn lip om niet te lachen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [@Jaimy, Slaap lekker amigo.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "We gaan het wel eerst proberen hoor" zei ik op een strenge manier. Ik probeerde me voor te stellen hoe het zou gaan. Iets als dit waarschijnlijk:
    'Dus dan moet deze stok hier in, en dan dat touw in de grond slaan ... Hé, hier stond toch echt wel een tent hoor !
    Ik begon te lachen en keek Felicia onschuldig aan. "Als het gaat zoals in mijn gedachten, wordt deze dag 1 en al fun".

    Felicia

    'Dus, zullen we maar eens uit de bus gaan?' zei ik daarna zachtjes. 'Oh ja.. Austin... Mijn koffer is een beetje zwaar, dus zo'n sterke man als jij kan die wel voor me dragen toch?' vroeg ik op een engelachtige toon terwijl ik hem met mijn liefste puppy-oogjes aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek haar aan om luid 'Noo way' te zeggen maar daar had je die ogen weer. Deze keer op puppy-formaat. Ik beet op mijn lip. "Oké, ik draag hem wel" zei ik met ontblote glimlach. Ik nam haar hand vast, trok haar recht toen ik recht stond en begon de bus uit te lopen. Ik viste onderweg mijn tas mee en liep zo naar de bagageruimte. "Welke is de jouwe ?" vroeg ik dan uiteindelijk. Ik zette mijn rode pet op aangezien de zon al goed brandde.

    url=http://weheartit.com/entry/29505759]OMG CHECK HOE SCHATTIG ![/url

    Felicia

    Hij pakte mijn hand en trok me mee de bus uit. 'Die grote roze daar rechts.' wees ik hem mijn koffer aan. Ik vond het lief dat hij mijn koffer wilde dragen. Normaal had ik het nooit gevraagd, maar ik voelde me gewoon op mijn gemak bij hem dus ik had het eruit voordat ik het door had.

    [OMG, dat is echt heeeel lief!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik haalde de koffer eruit. "Halleluja" riep ik uit, "Wat heb je eringestoken ? Bakstenen" vroeg ik lachend. Ik haalde mijn koffer eruit en trok de hendel eruit zodat ik hem kon trekken terwijl ik haar koffer die geen wieltjes had kon dragen. "Handig is, kunnen trekken" lachte ik vrolijk.

    Felicia

    'Geef die dan aan mij.' zei ik toen ik mijn hand uitreikte naar de hendel van zijn koffer. 'En zoveel speciaals zit er niet in mijn koffer hoor, alleen meisjes moeten nou eenmaal heel wat meer meenemen dan jongens!' grijnsde ik naar Austin. 'Nou, zullen we maar eens een plek voor de tent gaan zoeken?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Ah echt ? Ik dacht dat je bakstenen had meegenomen voor een huis, je weet nooit hé, stel dat je een tent moet opzetten". Ik begon te lopen en kwam uit op een plek. Genaamd een camping. "Dit valt tegen" mompelde ik. Ik keek even rond en zuchtte, "Nou dit is het beste plekje dat we kunnen krijgen vrees ik".

    Felicia

    Ik fronsde mijn wenkbrauwen even. Ik had dit ook heel anders verwacht. 'Austin.. Zag die camping er niet veel mooier uit volgens de brochure?' vraag ik aarzelend terwijl ik de zuchtend spullen neerzet op de plek die Austin net aanwees.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Je bedoeld met mooie bomen, veel bloemen en veel vrolijke mensen ?" vroeg ik, "Nou ja, we mogen al blij zijn dat we groen gras hebben en een zwembad, en dat we hier alleen zitten, Oh God". Ik nam de tent en legde alles netjes open. "Goed, deze stok moet in deze zodat we een grote stok hebben en die moet dan in de tent op 1 of andere manier" mompelde ik zachtjes. Oh God, zat hier geen handleiding bij ? Ik beet zachtjes op mijn lip en keek hopeloos naar de onderdelen. Niet opgeven Austin.

    Felicia

    Ik zette snel mijn haren vast in een knot midden op mijn hoofd. Dit zag er vast heel charmant uit ja Felicia! Ik haalde diep adem. 'Oke.. Volgens mij moet dit hier en deze lijn door deze opening heen.' Ik deed wat ik zei en er kwam een zijkant tevoorschijn. 'Zie je, uiteindelijk lukt het!' grijnsde ik naar Austin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik keek naar de tent, voor zover je het een tent kunt noemen. Ik hield het toch echt niet meer hoor. Mijn lach galmde over het gehele plein en tranen van het lachen stonden in mijn ogen. "Dit" begon ik, "Dit is nog veel beter dan in mijn gedachten". Jup, de tent kon niet eens overeind staan, zelfs niet met touwen. En volgens mij zat 1 van de stokken verkeerd, "Argh, waarom konden ze ons niet gewoon een tent geven die je moet opgengooien en BAM ze staat er" zuchtte ik.

    Felicia

    De 'tent' zag er echt niet uit en ik en Austin rolde over de grond van het lachen. 'Nou, dat word lekker romantisch doen onder de sterrenhemel Austin.' zei ik plagend. Ik gaf de tent een klein duwtje, en ja hoor, daar ging ie, hij storte helemaal in waarna ik weer keihard begon te lachen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.